XXL Nutrition

Bitchslappen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vang ze maar eens op
 
Omdat de regels dat niet toelaten lijkt me het meest logisch niet? Bij Pancrase mocht/mag je ook niet met gesloten hand slaan.
 
Joop traint bij opa en mij , en ik kan je zeggen dat er gruwelijk wat kracht achter zit!
 
Omdat de regels dat niet toelaten lijkt me het meest logisch niet? Bij Pancrase mocht/mag je ook niet met gesloten hand slaan.

ditto UFC (en bijna alle MMA-varianten waarbij grappling is toegestaan). Als je wilt stoten zul je (boks)handschoenen moeten dragen, maar daar kun je weer niemand mee vasthouden. Een stoot zonder handschoenen heeft veel te veel risico's voor de ontvangende partij (trouwens, waarschijnlijk ook voor de uitdelende partij).
 
ze slaan als stelletje wijven
geen gezicht
achterlijke sport
 
wat een idiote regels als die reglementen kloppen :S.. bij ufc dragen ze van die kleine handschoentjes. wat je hier ziet slaat nergens op
 
mooie partij, vooral ook mooi om te zien omdat joop vroeger bodybuilder was, nog een mooie quote van Joop tegen zijn voedingsbegeleider : Al schrijf je mij zand voor, als ik daar sterker van word dan eet ik dat.
 
Ik zie ze toch liever gewoon slaan.
 
ze slaan als stelletje wijven
geen gezicht
achterlijke sport

Man,dit was de begintijd van freeficht in nederland.Doordat je niet met de vuisten mog slaan waren de grondgevechten fantastisch,alle worpen en klemmen zaten hierin.Alleen de echte kenners weten wat dit inhoud.Enne,een klap met de vlakke hand doed pijn een stoot niet,behalve als je wat breekt dan.Ik zal zeggen,ga es een ronde sparren met deze wijfen.
 
Man,dit was de begintijd van freeficht in nederland.Doordat je niet met de vuisten mog slaan waren de grondgevechten fantastisch,alle worpen en klemmen zaten hierin.Alleen de echte kenners weten wat dit inhoud.Enne,een klap met de vlakke hand doed pijn een stoot niet,behalve als je wat breekt dan.Ik zal zeggen,ga es een ronde sparren met deze wijfen.

Amen.
 
Back
Naar boven