AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Bezoekers in dit topic

zou nu kopen dan,crasht niet verder

---------- Toegevoegd 17 December 2013 om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 December 2013 om 22:55 ----------

k*t china
 
zou nu kopen dan,crasht niet verder

---------- Toegevoegd 17 December 2013 om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 December 2013 om 22:55 ----------

k*t china

kan je niet zeggen..
 
On-topic blijven aub.
 
Was dat bericht over china hoax of echt?
 
Erg laag nu. Koop zometeen een btc
 
Ik kan vrijdag eindelijk beginnen met mine.
 
Heb je coins T?

Helemaal in begin wel over nagedacht, maar de reden dat ik ze niet kocht was omdat ik vreesde dat ze verboden zouden worden oid. Na de feiten heb je natuurlijk spijt maar goed, nu kopen vind ik niet meer verstandig, of je moet echt een goed trader zijn.
 
Helemaal in begin wel over nagedacht, maar de reden dat ik ze niet kocht was omdat ik vreesde dat ze verboden zouden worden oid. Na de feiten heb je natuurlijk spijt maar goed, nu kopen vind ik niet meer verstandig, of je moet echt een goed trader zijn.

Ahh jammer.

Dat je nu, niet instapt begrijp ik wel.
Aan de andere kant liggen er wel genoeg kansen tot traden.
Je hoeft imo weinig verstand te hebben van technische analyse, zoals bij forex.
De pieken en dalen, zullen voorlopig nog lang aanhouden.
Sommige personen hebben genoeg power om de prijs op te schroeven en te dumpen. Waardoor de pieken en dalen blijven aanhouden.
 
Iemand misschien een handige link waar het minen van ltc goed word uitgelegd, lees allemaal over pools en 1000'en videokaarten. Volstaat de videokaart die ik nu heb ook ( AMD radeon HD 7450)?
 
Vraag me af hoeveel kh/s je moet draaien voordat je het nuttig word
 
Ja totdat de ltc ook 600 $ wordt :)
 
Als je kijkt naar het verleden van bitcoin.
Dan zie je dat er meerdere, langdurige dippen zijn geweest.

Komt allemaal goed:)
 
Back
Naar boven