AndroidHealthClinic

Bizar beroemd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Iemand het net gezien. ging over paul sutton, over bodybuilding en chippendales zooi enzo. Volgende week over een 12 jarige bodybuilder zei de presentator net. Is zeker dat genetisch gemanipuleerde ventje van 1.30 ofzo ?
 
ja dat mannetje dat ook in de panorama stond cker?! das eg nie normaal joh :rolleyes:
 
op welk net is dat dan
 
Welk mannetje is dat dan?
 
Is dat niet dat enge kereltje met die 8pack?
 
Het is geweest op SBS6. Volgende week dus weer op SBS6. Weet niet precies hoe laat het begon, ik heb het niet helemaal gezien.
 
SG_80312_Sandrak.jpg

Gaat het over deze hier?
 
Hij moet eens lats gaan kweken, ****ing beachboy.
 
12 jaar. :eek: Toen kreeg ik niet eens de boodschappen tas van de weekend boodschappen omhoog. :p
 
welke dag???
hoe laat???
welk net???
zet dat er eens op sjaak:mad: die info wil ik hebben:cool:
 
volgende week dinsdag 19:30 sbs6
 
tsssss wat triest voor die jongen .kattekwaad moet ie uithalen ipv aan het ijzer hangen
 
Achja, dat misvormd schepsel dat nooit meer dan 1m30 zal worden en de pijp uit is als hij 25 is.
 
Ik verbaas me elke keer weer over die gigantische k*tkop van dat mannetje
 
lol idd die kleine: ik vraag me echt af wat zijn ouders bezielt
 
Ik denk dat we het dinsdag gaan zien, zal wel weer niet bevoordelijk voor het imago van BB'en zijn. Heeft iemand trouwens die docu op RealTV gezien laatst over BB veel bekenden de revu zien passeren Graig Titus, Lou Ferrigno etc. Die chinese gast had echt een brute fysiek vooral die schouderpartij :eek:
 
Ik heb dat kleine mormel al een tijd geleden een keertje op tv gezien.

Ik weet zeker dat dit jochie heel rijk en beroemd zal gaan worden...
 
acidreign zei:
lol idd die kleine: ik vraag me echt af wat zijn ouders bezielt
Inderdaad, zulke ouders verdienen gestraft te worden.
Genetisch aangelegd of niet, bullshit, het is onverantwoord.
 
Santoz zei:
Inderdaad, zulke ouders verdienen gestraft te worden.
Genetisch aangelegd of niet, bullshit, het is onverantwoord.
idd
 
acidreign zei:
lol idd die kleine: ik vraag me echt af wat zijn ouders bezielt
zn pa werd vroeger zwaar gepest en hij wilde t bij zn zoon voorkomen ofzo:cool: vaag verhaal, stond toen in de panorama of aktueel ofzo.
deadmanwalkin zei:
Ik denk dat we het dinsdag gaan zien, zal wel weer niet bevoordelijk voor het imago van BB'en zijn. Heeft iemand trouwens die docu op RealTV gezien laatst over BB veel bekenden de revu zien passeren Graig Titus, Lou Ferrigno etc. Die chinese gast had echt een brute fysiek vooral die schouderpartij :eek:
en daar kom je nu mee aanzetten?:cool:
 
Back
Naar boven