XXL Nutrition

Bizar: moeder dood tijdens rijles zoon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kix

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2009
Berichten
7.367
Waardering
568
AMSTERDAM - De Vlaamse Björn Tilemans verkeert in shock. Maandag botste hij in Beerzel nabij Antwerpen frontaal tegen een wagen waardoor zijn moeder die hem rijles gaf, het leven liet. De jongen zelf overleefde het ongeluk met slechts een paar schrammen.

Tilemans en zijn moeder uit Heist-op-den-Berg waren bijna thuis, maar moesten met hun auto nog even wachten achter een stilstaande vuilniswagen. "Ik heb even gewacht en toen ik geen tegenligger zag, ben ik voorbijgestoken", vertelt Tilemans dinsdag tegen Het Laatste Nieuws. Dat bleek even later geen slimme zet. "Ineens doemde die terreinauto op en reed er ik in onze auto frontaal tegen. Nu denk ik: was ik maar achter die vuilniswagen blijven staan, dan had ik nu mijn moeder nog gehad."

De jongen had vier maanden geleden zijn voorlopig rijbewijs gehaald en mocht sinds die tijd van zijn moeder vaak achter het stuur zitten. Zij begeleidde hem dan. In België is deze manier van lesgeven legaal.

Slingeren
Door de botsing werd zijn moeder, die vanwege haar geringe lengte van anderhalve meter geen gordel hoeft te dragen, meters ver uit de auto geslingerd. "Ik was in shock en heb wel zes keer naar mijn vader gebeld. 'Papa kom, mama gaat dood!'"

Voordat zijn moeder stierf wist de vrouw nog enkele woorden uit te brengen. "Ze zei: 'Björn, ik wil n…' Had ze willen zeggen dat ze nog niet wilde sterven? Ik weet het niet."

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 13:45 ----------

altijd je gordel om doen jongens, ook al je 1.50m bent
 
Laatst bewerkt:
'Björn, ik wil n…'

Let the trolling commence
 
'Björn, ik wil n…'

Let the trolling commence

die zag ik al aankomen :D

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 13:48 ----------

nuggets ?
 
..iet dat je je schuldig voelt
 
Kinderen moeten toch ook gordels om .. 'eigen schuld d...'
 
"bjorn, ik wil niet dat zyzz echt dood is"
 
Hier moet je nou niet mee spotten, het zal je eigen moeder maar zijn, lijkt me vreselijk.
 
Hier moet je nou niet mee spotten, het zal je eigen moeder maar zijn, lijkt me vreselijk.

ik weet wel 100% zeker dat ik mijn moeder verder uit het raam kan laten vliegen dan "bjorn"
 
Hier moet je nou niet mee spotten, het zal je eigen moeder maar zijn, lijkt me vreselijk.
Wat wil je dan doen? Gaan zitten janken om het hele verhaal? Die familie heeft er totaal geen last van wat je zegt, dit is geen condoleanceregister. Zijn dag is al verdoet, betekent niet dat je jouw dag ook moet laten vernken. :rolleyes:
 
'moeder doodt zoon tijdens rijles' bedoel je denk ik
 
"bjorn, ik wil nken"
 
'Björn, ik wil n broodje bapao'
 
Wat wil je dan doen? Gaan zitten janken om het hele verhaal? Die familie heeft er totaal geen last van wat je zegt, dit is geen condoleanceregister. Zijn dag is al verdoet, betekent niet dat je jouw dag ook moet laten vernken. :rolleyes:

Niet van een mug een olifant maken Primo Victoria, als ik door zoiets mn dag zou laten vernken dan had ik al onder de grond gelegen :)
 
"bjorn, ik wil niet dat je nog rijdt"
 
''Bjorn, ik wil nog vertellen, je bent geadopteerd''

:trollface:
 
Bjorn ik wil een bigmac.
 
doe niet zo triest, zielige mensen hier
 
Back
Naar boven