MuscleMeat

Bizar !!!!!!

Bezoekers in dit topic

SPADE VI

Ripped Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2008
Berichten
4.363
Waardering
392
Lengte
1m71
Massa
83kg
WARNING: THIS IS NOT MY DOING. Ik vind dit zelf gewoonweg geschift, ik bedoel waar slaat deze video op???????? Weet niet wat dit is, volgens mij is het een serial killer met een scheer obsessie...man toch, wat fout is dit.

http://www.youtube.com/watch?v=pNKxWk_lOkE




EDIT: VOOR JULLLIE DENKEN DAT DIT MIJN WERK IS, DAT IS HET VOOR ALLE DUIDELIJKHEID NIET, IK KREEG DIT TOE IN EEN ONGEWENSTE MAIL VAN EEN YOUTUBE GEBRUIKER...
 
Laatst bewerkt:
Rare Belg.
 
Waar de **** zoek jij naar op youtube..?
 
Ik vind het zelf ongelofelijk bizar, vandaar ook dit topic, ik vind het zelf te maf voor woorden.....
 
Wij weten ook wel dat dit jouw werk niet is , jij bent tenslotte nog maar 20 jaar :)
maar euh , dat filmpje vind ik nu niet bepaald geil , volgens mij weet ie zelfs niet dat hij zichzelf filmt.
 
Dit filmpje is ook niet bestemd als "geiligheid", ik ben namelijk hetero. Maar ik wou hiermee eigenlijk gewoon scoren op m'n volgend topic, wat is het meest absurde, meest rare topic ooit gepost op DBB ;)

EN volgens mij weet ie maar al te goed dat ie zichzelf filmt, Die gast is gewoon obsessed
 
Dit filmpje is ook niet bestemd als "geiligheid", ik ben namelijk hetero. Maar ik wou hiermee eigenlijk gewoon scoren op m'n volgend topic, wat is het meest absurde, meest rare topic ooit gepost op DBB ;)

EN volgens mij weet ie maar al te goed dat ie zichzelf filmt, Die gast is gewoon obsessed

Dat hoop je he...
 
Ok. Vage shit!

Ik dacht telkens van ok en nu gaat ie wat zeggen... Ik denk dat hij onder invloed is van iets.. Of hij heeft een kijk-hoe-ik-in-bad-zit-en-mijn-hoofd scheer- fetish.

Enge vent.
 
wat is dit voor onzin echt een rare vent
Stel je voor dat het je vader is , lekker samen in het bad kruipen .
2drhvlu.gif
 
Back
Naar boven