AndroidHealthClinic

BK Deadlift 2003

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
Waardering
6
Vandaag was dus mijn eerste wedstrijd: het belgisch kampioenschap Deadliften bij NABBA.

Eerste poging: 155, met redelijk veel gemak getrokken

tweede poging: 170, had ik al wat meer moeite mee, maar toch getrokken

derde poging: 175, hier had ik één rood omdat mijn lock-out niet volledig was, maar hij telt dus wel mee. tevens een nieuw BR en een PR.

We waren met 3 bij de junioren, nl met twee 13-15 jarigen, en één van 22
die van 22 woog 140+, en trok dus ook 315kg. Jimmy nog iets hete hij.

Ik ben dus bij de junioren 2de, met maar enkele punten verschil met jimmy
En 3de in het algemeen klassement bij de mannen.

proficiat!!

140+ waren het spieren of was het vet?

• Topic Starter Topic Starter
veel vet, maar de vorm van zijn spieren was toch duidelijk.

proficiat man :thumb:

gefeliciteerd man !

proficiat manneke.... 175kg op uw leeftijd is al heel veel...

hela, 't schema da'k u gegeven heb valt blijkbaar heel goed mee!!!! meer dan 15kg op jouw deadlift in een aantal weken... goe plan jongen!

thx iedereen :wave:

ik twijfel nog of ik binnen 2 weken in gent voor de 180 zou gaan, of nog zou wachten tot 23 november. twee weken, waaronder één week rust is toch wa weinig om nog 5kg bij te krijgen denk ik.

way to go!

In Gent zou ik voor 175 gaan, en in november voor 180. Mooi resultaat trouwens, vooral voor je leeftijd.

had je al via MSN gefeliciteerd maar hier is een tweede felicitatie ook zeker op zn plaats

DBB is trots op je:thumb:

netjes

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dit was de eerste keer dat Jimmy Laureys werd vermeld op dit forum... :-)

toen al een deadlift van 315kg :-)

Jimmy nog iets :roflol:
Leuk om terug te lezen :) Ook al is dit een massieve bump :p

Leuk om te lezen inderdaad, maar dit is al het 2e topic van Wakeara die gebumpt wordt..

Kijk ik snap de nostalgie, ik lees ook vaak oude dingen maar om dat voor iedereen te gaan bumpen is imo onintressant voor velen die deze tijd gemist hebben..(en ja ik stam van 2006 op t forum maar las ervoor al jaren;))

Leuk om te lezen inderdaad, maar dit is al het 2e topic van Wakeara die gebumpt wordt..

Kijk ik snap de nostalgie, ik lees ook vaak oude dingen maar om dat voor iedereen te gaan bumpen is imo onintressant voor velen die deze tijd gemist hebben..(en ja ik stam van 2006 op t forum maar las ervoor al jaren;))

heb geen schrik, ik ga dit niet massief beginnen doen, maar soms zijn ze echt wel leuk ^^

bij deze ga ik niet meer bumpen (denk ik) ^^

Haha ik snap wat je bedoelt hoor;)
Ik zou zelf ontzettend graag het een na het andere nostalgische topic omhoog kicken die ik lees soms maar blijf ik bezig en degene die pas een paar jaar op het forum komen snappen er toch niks van..
G-Men in een race naar 200 kg deadlift bv is best grappig;)

Spike stop ermee of ik zet die foto van jou in je luipaardstring online ... ;)

Terug
Naar boven