MuscleMeat

Bk gpc

Bezoekers in dit topic

wauter

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2008
Berichten
4.444
Waardering
1.580
Hallo,

Binnenkort organiseert het bestuur van de GPC België het BK powerlifting GPC.
Deze wedstrijd zal doorgaan op 4 september te Diksmuide, sporthal athenuem, grauwe broederstraat 115.
De weging vind plaats tussen 9:00 en 10:00 en de wedstrijd begint om 10:30.
De inschrijving is gratis voor zowel leden als niet-leden.
Er is een RAW en een equiped klasse dus van welk niveau je ook bent, zeker meedoen ;)
Om reeds een wedstrijdplanning op te maken word er gevraagd van onderstaand wedstrijdformulier liefst zo snel mogelijl door te sturen naar gpcbelgium@gmail.com

http://word.office.live.com/wv/Word...0&title=Inschrijvingsformulier++wedstrijd+GPChttp://word.office.live.com/wv/Word...0&title=Inschrijvingsformulier++wedstrijd+GPC

Tot dan ;)
 
Laatst bewerkt:
krijg het niet open :s
 
Mooie datum, lekker in de herexamens ;)
Ik pas.
 
Er is die dag ook een strongman-wedstrijd in Limburg :(
To do list next winter: een manier om de agenda's van krachtsportfederaties wat beter op elkaar af te stemmen misschien? gezamelijke agenda? betere communicatie onderling?
 
Limburg is de dag ervoor he ;) Wat niet wegneemt dat aan beide wedstrijden deelnemen niet zo'n goed idee zou zijn :)
 
Ah? Zie het ook net, dedju, met mijn verlof haal ik hier alle data door elkaar, ga niet mogen vergeten terug te gaan werken op tijd :cool:
hmm, ik ben al niet zeker dat ik in Limburg meedoe vanwege de bicepsaanhechting, laat staan dag erna powerliften, had het anders wel eens graag gedaan voor de fun, momenteel voelt het absoluut niet alsof de problemen tegen september gaan opgelost zijn :(:(:(
 
Ik zou toch graag van dit forum ook een aantal mensen daar willen zien competen :)
 
Ah? Zie het ook net, dedju, met mijn verlof haal ik hier alle data door elkaar, ga niet mogen vergeten terug te gaan werken op tijd :cool:
hmm, ik ben al niet zeker dat ik in Limburg meedoe vanwege de bicepsaanhechting, laat staan dag erna powerliften, had het anders wel eens graag gedaan voor de fun, momenteel voelt het absoluut niet alsof de problemen tegen september gaan opgelost zijn :(:(:(

Anders kom je toch gewoon supporteren:)
 
Anders kom je toch gewoon supporteren:)

als het lukt met de kids hé, er is altijd één weekenddag dat ik er alleen mee ben omdat vrouwke werkt, als ze braaf zijn kan ik ze meepakken maar weet niet of dat een goed idee is, had liever meegedaan maar ja:(, volgende week herbeginnen de trainingen, biceps zoveel mogelijk ontlasten tot begin september en hopen dat de kiné werkt
 
Twijfel nog..naar mijn mening eigenlijk weinig verbetering tov vorig BK dus weet niet of ik wel iets kan bewijzen.
 
Wedstrijdervaring opdoen is altijd meegenomen, je leert altijd wel iets.
 
normaal gezien doe ik mee, ik verwacht voor mij persoonlijk niet veel spectaculairs. Volop wat aan het opbouwen. We zullen zien.:D
 
Iemand uit de buurt van Gent die me zou kunnen oppikken (Gent/Zwijnaarde)?
 
Iemand uit de buurt van Gent die me zou kunnen oppikken (Gent/Zwijnaarde)?

tja, ik durf niks te beloven, kan ik pas de week vooraf zeggen, en Woopy zal ook wel weer een zitje reserveren als die meedoet ;)
 
Is niet zo ver van het station, dus ik geraak er wel :)
Maar meedoen zit er dat weekend helaas niet in.
 
Nog altijd geen enkele kandidaat? Er zal trouwens bij squat een monolift gebruikt worden op de wedstrijd en in de opwarmruimte staat er ook eentje:cool:
 
Back
Naar boven