Fitness Seller

Bk gpc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bwoa PR's zitten er voorlopig niet echt in, komt de wedstrijd iets te vroeg voor, we zullen zien;)
 
Mooi, en nu PR's zetten é;)

Zijn er nog mensen die eventueel twijfelen om mee te doen?

Ja, ben surieus aan het twijfelen. Maar ik zou niet weten waar ik een gewichthef pak zou kunnen halen + de training van vandaag (2de keer in 3 weken kunnen trainen) heeft me wat ontmoedigd.
 
Ja, ben surieus aan het twijfelen. Maar ik zou niet weten waar ik een gewichthef pak zou kunnen halen + de training van vandaag (2de keer in 3 weken kunnen trainen) heeft me wat ontmoedigd.

Vorige keer dat ik heb meegedaan was er een standje waar je vanalles kon kopen qua materiaal. Ik zal eens navragen of dat er dit jaar ook is. Zoja, ben je natuurlijk wel verplicht van mee te doen;)
 
good luck

Het probleem is dat sommige van de verschillende PL federaties in België niets liever doen dan elkaar kloten en agenda's doelbewust laten overlappen zodat hun schaarse leden niet ook bij een andere federatie zouden meedoen...

Is zeker de bedoeling niet,en het is moeilijk om voor iedereen goed te doen!!
We doen het om dat er vraag is van atleten!
 
Vorige keer dat ik heb meegedaan was er een standje waar je vanalles kon kopen qua materiaal. Ik zal eens navragen of dat er dit jaar ook is. Zoja, ben je natuurlijk wel verplicht van mee te doen;)

Ja in feite wel, maar ik dacht dat 4 september op een zaterdag was. Op zondag gaat niet :(. Sorry...
 
Ik twijfel om mee te doen. Kan je ergens de resultaten downloaden van de vorige meetings ofzo?
 
Ik twijfel om mee te doen. Kan je ergens de resultaten downloaden van de vorige meetings ofzo?

Waarom? Je gaat toch niet beslissen enkel mee te doen als je een medaille kan halen? You are your own greatest enemy on the battlefield! :p Gewoon meedoen, dikke pr's pakken en veel bijleren van ervaren lifters! Of ben ik mis?
 
Met de doelen die in je sig staan, zal je je zeker ook niet belachelijk maken, als dat het twijfelpunt is :)
 
Waarom? Je gaat toch niet beslissen enkel mee te doen als je een medaille kan halen? You are your own greatest enemy on the battlefield! :p Gewoon meedoen, dikke pr's pakken en veel bijleren van ervaren lifters! Of ben ik mis?

Helemaal juist, ik heb het hier al verschillende keren gezegd ook. Je moet vooral voor jezelf liften en niet kijken naar medailles en records.
 
Waarom? Je gaat toch niet beslissen enkel mee te doen als je een medaille kan halen? You are your own greatest enemy on the battlefield! :p Gewoon meedoen, dikke pr's pakken en veel bijleren van ervaren lifters! Of ben ik mis?

Nee niet echt. Maar als ik ergens aan meedoe, doe ik het liever goed en gronding, met de nodige voorbereiding erop. En nu is het al wat laat om naar een echte piek toe te werken. Kan idd meedoen om ervaring op te doen, klopt.
 
tja, voor mij zullen er ook geen PR inzitten. maar daar het men eerste full meet is zal ik veel moeten leren, ik ga voor de ervaring en de opgedane kennis meenemen;) niet teveel denken, gewoon knallen!
 
tja, voor mij zullen er ook geen PR inzitten. maar daar het men eerste full meet is zal ik veel moeten leren, ik ga voor de ervaring en de opgedane kennis meenemen;) niet teveel denken, gewoon knallen!

Heb je gelijk in, ook eerste full meet voor mezelf. Is waarschijnlijk nog iets anders dan een Bk bench ofzo :p
 
Heb je gelijk in, ook eerste full meet voor mezelf. Is waarschijnlijk nog iets anders dan een Bk bench ofzo :p

Stel jezelf voor zondag, vind het altijd leuk om mensen van een forum te leren kennen :)
 
en? uitslagen?
hoeveel had ik moeten liften om BK te zijn in mijn categorie? ;)
 
Ik denk dat je in dezelfde categorie als Gunnar zou zitten. Ik weet het niet meer van buiten, maar het ging over een squat van ergens in de 300kg, een bench van net geen 300kg en een deadlift van eind de 200kg? Succes :)
 
Ik denk dat je in dezelfde categorie als Gunnar zou zitten. Ik weet het niet meer van buiten, maar het ging over een squat van ergens in de 300kg, een bench van net geen 300kg en een deadlift van eind de 200kg? Succes :)

:eek: OK, als ik volgend jaar eens wil meedoen ken ik mijn doelen dan voor deze winter :D eerst maar eens na de blessures terug naar mijn oude PR's gaan, zal al blij zijn als ik die voor de winter terug haal, vooral op squat nog veel werk te doen daarna :mad:

edit: wist dat Gunnar een beer was maar DAMN!
 
Ik zal een compilatiefilmpje maken met het materiaal dat ik heb. Ik ben jammer genoeg wel vergeten van foto's te nemen van de wedstrijdplaats maar ik kan alvast zeggen dat de opwarmruimte en wedstrijdruimte zelf dik in orde was :D
 
Back
Naar boven