MuscleMeat

BK Touwtrekken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheRipper

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2007
Berichten
1.957
Waardering
7
Op 19 augustus vindt het Belgisch kampioenschap touwtrekken plaats in Deinze.

Er zijn echter nog niet genoeg ploegen ingeschreven om het kampioenschap te doen doorgaan.

Als je een groepje sterke mannen kent en je bent vrij => inschrijven.

Belgische Touwtrek Bond, erkent door "Tug of War Federation", lid van Vlaamse Traditionele Sporten VlaS vzw -

Ik doe zelf niet mee en heb niks met de Belgische touwtrekbond, maar ik las dit vandaag in de krant en ik vond het wat zielig dat hun kampioenschap mss niet kan doorgaan door een gebrek aan deelnemers.
 
hohoho zeg ik woon in Deinze, ff proberen men neef enzo op te trommelen haha :D
 
jep was ook op radio 2, mss eens voorstellen bij ons in de club
dat die kerels ook geen reclame maken in sportclubs he, da snap ik ni ???
 
Hmmm das hier 2 km van mijn deur opt domein van kasteel van ooidonk, Kelly als er een team wordt gestart en ge zoekt nog iemand :wave2:
 
goe da ik da hier nog is zie verschijnen, ben nimeer gaan trainen sinds vorige keer, vanavond is horen...
 
Ge durft niet, ge durft niet

Hola, hola,
touwtrekken is iets moeilijker dan je denkt, zulle!
Het grootste tornooi voor niet-aangeslotenen is op 21 oktober in Damme. Je moet echter niet alleen sterk zijn maar ook inzicht hebben en uithouding!!! Wie durft? De belangrijkste gegevens vond ik terug op de website van de ploeg die het organiseert. Touwtrekvereniging Versieck . Ik vind het een toffe site, maar zet de muziek maar goe luid, vooral in het begin. Wie durft mee te doen? Sportclubs meer dan welkom, maar let op, het is geen dood gewicht dat je moet overwinnen. :D
 
Hmmm das hier 2 km van mijn deur opt domein van kasteel van ooidonk, Kelly als er een team wordt gestart en ge zoekt nog iemand :wave2:

Ik heb er gisteren toevallig nog met een kerel van die groep gesproken, echt wel gemotiveerde mensen in deze toch wel meer jammer genoeg onbekende sport

Hola, hola,
touwtrekken is iets moeilijker dan je denkt, zulle!
Het grootste tornooi voor niet-aangeslotenen is op 21 oktober in Damme. Je moet echter niet alleen sterk zijn maar ook inzicht hebben en uithouding!!! Wie durft? De belangrijkste gegevens vond ik terug op de website van de ploeg die het organiseert. Touwtrekvereniging Versieck . Ik vind het een toffe site, maar zet de muziek maar goe luid, vooral in het begin. Wie durft mee te doen? Sportclubs meer dan welkom, maar let op, het is geen dood gewicht dat je moet overwinnen. :D

Ik heb het al eens een paar keer gedaan, idd wel bruut om te doen :D
 
Back
Naar boven