MuscleMeat

Black label preworkout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 0/10


  • Soort supplement: Pre van XXL
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Preworkout, iedereen weet.
  • Yellow fruit, niet te drinken. Heb 4 keer geprobeerd, 4 keer moest ik bijna kotsen tijdens harde training, ik voel geen energie van (330mg caffeine)
  • Ik hoor graag iets van jullie over dit spul
 
Vond hem zelf wel prima alleen door de tamelijk hoge hoeveelheid cafeïne had ik binnen no time een mega tolerantie voor cafeïne waardoor ik er snel niks meer van merkte. Qua smaak vond ik hem ook meh.

Vond zelf deze wel een stuk beter:
 
Vond hem zelf wel prima alleen door de tamelijk hoge hoeveelheid cafeïne had ik binnen no time een mega tolerantie voor cafeïne waardoor ik er snel niks meer van merkte. Qua smaak vond ik hem ook meh.

Vond zelf deze wel een stuk beter:
Wel fijn dat er vitamine in zitten :roflol:
 
Bedankt voor jou review, zal hem niet meer kopen straks moet ik ook 4x bijna kotsen!
 
Als aanvulling..

yellow_eng.jpeg
 
Als aanvulling..

yellow_eng.jpeg
De vitamine is onnodig in pwo lol, beste wat je kan doen is gewoon zelf samen stellen. Maar doen moet je wel 'n goeie weegschaal hebben :p
 
De vitamine is onnodig in pwo lol, beste wat je kan doen is gewoon zelf samen stellen. Maar doen moet je wel 'n goeie weegschaal hebben :p
Cafeïne cap doet het prima. Maar review zonder productsamenstelling heb je weinig aan.
 
Ik gebruikte C4, welke gebruiken jullie die werkt goed?
 
Hier al gelezen ?

 
Ik gebruikte C4, welke gebruiken jullie die werkt goed?
Na allerlei preworkouts geprobeerd te hebben door de jaren heen (legaal en illegaal) kom ik toch elke keer weer terug op 2 bakken koffie of een blikkie monster.
 
Wat een kut review, het is gewoon een prima pré workout.
 
Gebruik jij hele schep? er staat op etticket om 13g te gebruiken en vandag kwam ik erachter dat vole schep 18g is
Ik ben redelijk tolerant maar ik denk dat jij misschien beter een halve schep neemt dan(?)
 
Is 300mg cafeïne veel dan?
 
Back
Naar boven