Fitness Seller

blanke dreadlockhippies! grrrrr :-(

Bezoekers in dit topic

Lauw

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
7.531
Waardering
9
De laatste tijd is er een hoop gedoe over vervelende Marokkanen.
Zelf heb ik ook flink wat negatieve ervaringen met onze medelanders van Noord-Afrikaanse afkomst, maarrrrrrr ik heb ook genoeg positieve ervaringen met Marokkanen e.d.

Er is maar 1 bevolkingsgroep waar ik alleen maar negatieve ervaringen mee heb: blanke hippies met dreadlocks. Gadverdamme, wat een arrogant, elitair en onverdraagzaam tuig is dat!

Mijn muzieksmaak is zodanig dat ik zeer regelmatig blanke dreadlockhippies tegenkom, dus ik baseer mijn mening niet op 1 toevallige aanvaring. En ik benadruk dat het hier gaat om blanken, want ik heb pas 1 keer in mijn leven een zwarte dreadlockhippie ontmoet (lees: Rastafari) en daar heb ik een jointje mee gerookt in de niet-roken wagon van de stoptrein tussen Winterswijk en Doetinchem :D

Hier een opsomming van mijn persoonlijke ervaringen met blanke dreadockhippies:
- voor een paar jaar terug ging er een vriend van een kennis van een vriend met ons mee naar een O.P. concert, deze gozer was een blanke dreadlockhippie. De hele avond heeft hij op onze zak mee staan zuipen, en toen we hem vroegen ook eens een rondje te geven zei hij doodleukk dat ie platzak was.
- Afgelopen weekend heeft een blanke dreadlock hippie mijn vriendin geduwt omdat hij vond dat ze niet snel genoeg plaats maakte op de dansvloer. Ik heb teruggeduwd waardoor hij op de grond lag, ga de grond maar knuffelen stomme hippie.
- Bij ieder concert waar ik naartoe ga zijn er ALTIJD blanke dreadlock hippies die het nodig vinden hun enorme rugzak mee te nemen waardoor ze iedereen in de weg staan. Wat zit er eigenlijk in zo’n rugzak?
- Ik heb ontelbare discussies gehad met blankdreadlocktuig over van alles en nog wat. Als ze het niet met me eens waren dan werden ze ZONDER UITZONDERING boos op me. Meestal wilden ze niet meer met me praten als ik zei dat ze met hun stugge arrogante en onverdraagzame houding net zo erg waren als de conservatieve kapitalisten en neo-nazis waar ze z’n hekel aan hebben.

En hebben jullie ook soortgelijke ervaringen met blanke dreadlockhippies? Of andere groepen die je nooit in de media ziet maar die wel strontvervelend zijn?
 
Jah nu je het zegt, ik heb eigenlijk ook een grote hekel aan blanke dreadlockhippie's! Trouwens, ik ken er wel 1 en dat was wel een flexe gast, speelde in de goede band en zo, was een toffe gozer. Maar veel van die gasten zijn idd irritant.
 
Heb alleen een hekel aan mensen die nog arroganter zijn dan ik. Gelukkig is die groep niet zo groot. Mijn leventje is dus aardig relaxed :)
 
Ik begin een algehele hekel aan mensen te krijgen....

Iedereen zeurt maar en doet maar lekker waar die zin in heeft zonder ook maar iets te geven om wat echt belangrijk is. We kunnen 1001 topics openen maar ik zeg het maar gewoon, ik begin mensen sowieso minder te waarderen. Allemaal gezanik, wees verdomme blij dat je leeft en blij met wat je hebt en heb respect voor kameraden en maak je eens niet zo druk.
 
Ik heb geen hekel aan een bepaalde groep of soort mensen, het maakt mij niet zoveel uit. Als ik het op mijn zenuwen krijg dan vlieg ik uit en gebruik soms niet mis te verstane bewoordingen.

Veel hangt van mijn stemming af. Soms ben ik diplomatisch.

Wat die blanke dreadlockhippies betreft: ik kende er vroeger wel een paar en de meesten waren goeie gasten, anderen waren onbetrouwbaar.

Mss is er wel een verschil tss België en Ned op dat vlak?
 
Ik heb een hekel aan iedereen.....
 
Jullie kennen leuke blanke dreadlock hippie?
Dus ze bestaan…….

Dit weekend ben ik naar een popfestival (www.haldern-pop.de), waarschijnlijk doe ik dan weer wat fijne ervaringen op met voorkruipende, ellebogende, arrogante, onvriendelijke, enorme rugzak dragende stomme blanke dreadlock hippies.
Ik houd jullie op de hoogte…..
 
Rob G heeft ook een hekel aan dat hippie tuig?
Als ik het me goed herinner ga je ook naar festivals met goede muziek enzo (lowlands e.d.)

Misschien is het zo dat je pas een hekel rijgt aan hippies als je ze wat beter leert kennen? Eerlijk is eerlijk, op het eerste gezicht lijken ze best aardig. Totdat je bijvoorbeeld in de rij staat bij de bar of plee en zo’n eikel probeert weer eens voor te kruipen.
 
ach kom het is niet als je zo haar hebt of je vind zo haar wel leuk dat iedereen je dan als hippie moet aanschouwen.
iedereen zijn eigen keuze van doen!
als iedereen zich zo, zou gaan ergeren aan het uiterlijk van bepaalde mensen en hun gedrag..zouden we niet ver komen denk ik.
en niet alle hippies zijn zo, het heeft meer te maken met sommige mensen hun rot karakter en onbeleefdheid..en die vinden we overal terug..elk ras..elk...
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kijk mij met m’n dreadlocks. Ik ben vegatarisch dus ik ben beter als jouw, ik knuffel bomen en neuk tofubroodjes. Uugh.
 
Je bedoelt straight edge?
 
Heeft weinig met straight edge of vegetarisch te maken, de meeste van die stinkjurken zijn gewoon vleeseters. Niet voor niks dat op festivals de worstentent en hamburgertent beter loopt dan de falafeltent.
 
straight edge heeft niks met veganisme of vegetarisme te maken.
Straight edge: don't smoke, don't use drugs, don't **** around.

Ik kan niet zeggen dat ik een hekel heb aan mensen met dreadlocks. De mensen die het hebben/hadden zijn aardig zover ik weet. Natuurlijk lopen overal ratten rond......
 
Ach Vanny, waar zouden we zijn zonder jouw kalme genuanceerde posts.
Leven en laten leven, misschien moest ik me eens niet zo druk maken om een stel sociaal gestoorde hippies. Maar als er dit weekend weer zo’n eikel voorkruipt, loopt te schoppen en stompen in de pit of zich anderszins irritant gedraagt dan trek ik ‘m effe aan zijn pruik.

Nog een voorval wat me zo effe te binnen schiet:
Vorig was ik op het Southside festival (http://www.southside.de). Ik sta daar tijdens het concert van Cypris Hill een joint te roken als iemand plotseling ongevraagd de joint zo uit mijn mond trekt, ik kijk en ja hoor, een veel te dikke blanke met dreadlocks :rolleyes: Toen ik mijn jointje weer terugvorderde was ik plotseling een Spieser (Duits voor burgerlul). Flikker op hippie, koop je eigen wiet.
 
Lauw zei:
De laatste tijd is er een hoop gedoe over vervelende Marokkanen.
Zelf heb ik ook flink wat negatieve ervaringen met onze medelanders van Noord-Afrikaanse afkomst, maarrrrrrr ik heb ook genoeg positieve ervaringen met Marokkanen e.d.

Er is maar 1 bevolkingsgroep waar ik alleen maar negatieve ervaringen mee heb: blanke hippies met dreadlocks. Gadverdamme, wat een arrogant, elitair en onverdraagzaam tuig is dat!

Mijn muzieksmaak is zodanig dat ik zeer regelmatig blanke dreadlockhippies tegenkom, dus ik baseer mijn mening niet op 1 toevallige aanvaring. En ik benadruk dat het hier gaat om blanken, want ik heb pas 1 keer in mijn leven een zwarte dreadlockhippie ontmoet (lees: Rastafari) en daar heb ik een jointje mee gerookt in de niet-roken wagon van de stoptrein tussen Winterswijk en Doetinchem :D

Hier een opsomming van mijn persoonlijke ervaringen met blanke dreadockhippies:
- voor een paar jaar terug ging er een vriend van een kennis van een vriend met ons mee naar een O.P. concert, deze gozer was een blanke dreadlockhippie. De hele avond heeft hij op onze zak mee staan zuipen, en toen we hem vroegen ook eens een rondje te geven zei hij doodleukk dat ie platzak was.
- Afgelopen weekend heeft een blanke dreadlock hippie mijn vriendin geduwt omdat hij vond dat ze niet snel genoeg plaats maakte op de dansvloer. Ik heb teruggeduwd waardoor hij op de grond lag, ga de grond maar knuffelen stomme hippie.
- Bij ieder concert waar ik naartoe ga zijn er ALTIJD blanke dreadlock hippies die het nodig vinden hun enorme rugzak mee te nemen waardoor ze iedereen in de weg staan. Wat zit er eigenlijk in zo’n rugzak?
- Ik heb ontelbare discussies gehad met blankdreadlocktuig over van alles en nog wat. Als ze het niet met me eens waren dan werden ze ZONDER UITZONDERING boos op me. Meestal wilden ze niet meer met me praten als ik zei dat ze met hun stugge arrogante en onverdraagzame houding net zo erg waren als de conservatieve kapitalisten en neo-nazis waar ze z’n hekel aan hebben.

En hebben jullie ook soortgelijke ervaringen met blanke dreadlockhippies? Of andere groepen die je nooit in de media ziet maar die wel strontvervelend zijn?

Die blanke dreadlock hippies zijn eigenlijk vermomde Marrokanen.
 
Alle gasten met dreadlocks zijn hippie's, alle kale mannen gabbers ... :rolleyes:;)

MAar je hebt wel gelijk, die gasten zijn meestal wel arrogant en ergerlijk :mad:!
 
straight edgers vind ik net zo erg als geloofcoïtustremisten want die veroordelen ook alles wat er een andere levensstijl op nahoudt als hun.
 
eigenlijk zijn er twee verschillende groepen dreadlockdragers te onderscheiden.

1. de verzorgde: schone kleren, trendy, gebruiken deo, zeep e.d.
2. de crustpunkers: vieze kleren, gebrek aan hygiene, vaak krakers, drinken de goedkoopste halve liter blikken bier, eten elke dag broodje knakworst, stinken, hebben een hekel aan werk, gebrek aan geld

Jij hebt een hekel aan de tweede groep. Gezien de eigenschappen is dat ook niet zo gek.
 
Lauw zei:
straight edgers vind ik net zo erg als geloofcoïtustremisten want die veroordelen ook alles wat er een andere levensstijl op nahoudt als hun.

dat is erg kort door de bocht. Ik ken genoeg mensen die 'straight edge' zijn en andere mensen met rust laten. Ze noemen zichzelf dan ook niet se. Net zoals BBen is het een leefsT, niks mis mee.

ps ik ken trouwens geeneen se-er die niet se-ers veroordeelt....
 
Back
Naar boven