AndroidHealthClinic

blanke dreadlockhippies! grrrrr :-( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lauw zei:
straight edgers vind ik net zo erg als geloofcoïtustremisten want die veroordelen ook alles wat er een andere levensstijl op nahoudt als hun.
En wat doe jij nu dan? Of heet dit dan op eens oordelen?
 
Goddamn hippie's!!!!!!

Damnit!

I'm not fat i'm big boned

Maar ik moet wel zeggen dat de meeste hippies allemaal een plaat voor hun kop hebben. Met hun stomme "ik leef beter als jou" mentaliteit!
 
Lauw zei:
straight edgers vind ik net zo erg als geloofcoïtustremisten want die veroordelen ook alles wat er een andere levensstijl op nahoudt als hun.

Heb je al eens dit forum doorlezen? Overal staat er wel "vieze fitness homo's, dikke vetkwabben, ....", alles wat anders is dan de BB norm wordt hier afgezeikt. Beetje hypocryt om straigth edgers dan af te zeiken omdat ze vooroordelen hebben :rolleyes:
 
Lauw wil gewoon even Drama Queen zijn. Iedere stroming en substroming heeft rotte appels, maar dat betekent nog niet dat je iedereen uit zo'n stroming over 1 kam moet scheren.

Het is wel makkelijk, dat geef ik toe. Ik vind bijvoorbeeld gouden tasjes, peroxide blond snollen ook allemaal aso's, maar voor hetzelfde geld zijn het gewoon mensen met een wansmaak die niet past in mijn straatje.
 
Ik geeft het eerlijk toe, ik ben een intolerante hufter.
Maar ik geeft het tenminste toe, die hippies denken daadwerkelijk dat zij beter zijn als anderen.:rolleyes:
En als je ze verteld dat ze meer gemeen hebben met neo-nazis, kleinburgerlijke conservatieven en kapitalisten als ze zelf denken worden ze me een partij intolerant, niet te zuinig :D

Weet je wat ook zo’n afschuwelijke bevolkingsgroep is? Paardrijmensen. Brrrrr, nog nooit zulk materialistisch omhoog gevallen tuig ontmoet als paardrijmensen.
Eigenlijk vallen die Marokkanen wel mee.
 
Af en toe krijg ik een grote afkeer van kapitalisten en alles wat ermee te maken heeft.
 
@ ericr: okay, ik zal het toegeven, je hebt gelijk. Ik had gewoon zin om effe lekker te kankeren en Marrokanen vind ik inmiddels zo afgezaagd.
Uiteraard zullen er heus wel sympathieke dreadlock hippies zijn. Maar ik heb ze nog niet ontmoet. En de negatieve ervaringen die ik hier gepost heb zijn met geen woord overdreven. Dus ik moet eerlijk bekennen dat ik echt een hekel aan ze heb.
Wie weet ontmoet ik dit weekend voor het eerst in mijn leven een toffe blanke drealock hippie.:D
 
hahahha de paardrijmensen die ik ken (op twee handen te tellen) zijn ook allemaal super aardig. Hier zitten overigens geen zwaar bekakte mensen bij....en daar heb jij het waarschijnlijk over.
 
Ik heb ooit eens verkering gehad met een paardrij meisje. Ik was 17 en naïef, zij was 16 en sluw.
In onze relatie van 3 maanden heb ik niet 1 keer in haar broekje mogen voelen, maar ik betaalde wel ieder weekend haar drankjes.:rolleyes: En haar ouders wilde het te pas en te onpas over mijn vader hebben, die was toentertijd iets belangrijks bij de pliesie en dat vond met name mijn schoonmoeder heel interessant en belangrijk. :rolleyes:
Ik heb me zelfs een keer laten verleiden om mee te gaan naar een dressuurwedstrijd. Maar daar kan ik verder niet over praten zonder een epileptische aanval te krijgen.
 
enrico zei:
paardrijmensen :roflol: :roflol:


Idd!!! wat een lijers zijn dat! Ze zorgen er altijd voor dat hun paarden onze hele straat volschijten, zodat jij er weer met je fiets doorheen moet banjeren. Dan zeggen jullie "Ja maar ze moeten toch ook poepen?". Dat klopt! Maar ga dan met je k*tpaard op het ruiterpad naast de weg rijden, want die zit daar niet voor niets!!!! :mad:
 
ok, de vraag is waar hebben wij een hekel aan?

linnen zakdoek
ik heb een gloeiende hekel aan mensen die een linnen zakdoek gebruiken. De mensen kunnen best aardig zijn, maar het idee dat ze steeds opnieuw die verzadigde zakdoek open vouwen en weer hun zaakje legen doet mij bijna kotsen. De deels opgedroogde zakdoek doen ze daarna weer in hun broekzak....stelletjes ransapen.

ringtonemensen
Mensen die hun ringtone aan hebben staan wanneer ze met het OV reizen. De gevallen die aan elkaar hun ringtone laten horen vormen de meest irritante wezens op deze planeet.
 
Tsunami zei:
hmmmmm wie zou er toch deze wijze woorden gesproken hebben?
hey, niemand is perfect. ik ben al knap, sexy en grootgeschapen, dus moet er iets anders aan me mankeren. Jij bent er nu achter wat dat is.
 
Lauw zei:
Ik heb ooit eens verkering gehad met een paardrij meisje. Ik was 17 en naïef, zij was 16 en sluw.
In onze relatie van 3 maanden heb ik niet 1 keer in haar broekje mogen voelen, maar ik betaalde wel ieder weekend haar drankjes.:rolleyes: En haar ouders wilde het te pas en te onpas over mijn vader hebben, die was toentertijd iets belangrijks bij de pliesie en dat vond met name mijn schoonmoeder heel interessant en belangrijk. :rolleyes:
Ik heb me zelfs een keer laten verleiden om mee te gaan naar een dressuurwedstrijd. Maar daar kan ik verder niet over praten zonder een epileptische aanval te krijgen.


hahahah wat een bitchen in die familie :)
 
En behaarden!!!! Die gore vieze mannetjes die als een chimpansee door de branding manoevreren. Hun hele rug onder de shag. Gatverdegadver!!! Daar heb ik ook een hekel aan.

Tis mischien niet perse een groepering.. alhoewel..
 
ramonovietsj zei:
ok, de vraag is waar hebben wij een hekel aan?

linnen zakdoek
Ja! Die zijn erg! Dan snotteren ze zo’n doekje vol met gele slijmklodders en kortsen en steken die zo weer in hun zak. Als ik weer zoiets zie dan sla ik er op los!
 
en neusvroeters, mensen die constant ongegeneerd hun neus zitten leeg te baggeren. Erg irritant als je tegenover ze zit in de trein. Gelukkig helpt het als je ze aankijkt en 'eetsmakelijk' zegt. Die hint begrijpen ze meestal wel.

De neusvroeters behoren doorgaans ook tot de linnen zakdoeken clan.
 
KaLe zei:
En behaarden!!!! Die gore vieze mannetjes die als een chimpansee door de branding manoevreren. Hun hele rug onder de shag. Gatverdegadver!!! Daar heb ik ook een hekel aan.

Tis mischien niet perse een groepering.. alhoewel..
:sob: , ik wacht op mijn bodygroom.
 
Zo, ik ben uit van hier. Ik ga maar eens goedkoop bier inslaan bij de lidl.
Ugh, mensen die boodschappen doen bij de lidl zijn ook verschrikkelijk, kan iemand die mensen even vertellen dat ze tegenwoordig deodorant hebben?
Ik zal een hoop nieuwe vrienden maken aankomend weekend :)
Ik houd jullie op de hoogte.
 
Back
Naar boven