Fitness Seller

Blaren/aften in je mond (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heyy,

Vandaag, 17:07

Ik heb ook altijd zulke (...) blaren!!
Heb ze nu ook weer ..:eek::eek:
Maaruhmm,, ze zijn te behandelen met zendium..
Weet je wel?? die tampasta....:p

Groetjes,
Thirza:mad::mad:



Jhaa ik heb 't!!

Vandaag 17:13

Daarnet zitten spoelen met zout in water..
En het is weg..! :D:D:D:D
Wel brandend trouwens
Groetjes..


Wtf ? , weg in 6 minuten ? :rolleyes:
 
Heyy,

Ik heb ook altijd zulke (...) blaren!!
Heb ze nu ook weer ..:eek::eek:
Maaruhmm,, ze zijn te behandelen met zendium..
Weet je wel?? die tampasta....:p

Groetjes,
Thirza:mad::mad:
...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
aften zijn een variant van het Herpes virus.
Virale infectie dus die in het lichaam sluimert tot de weerstand wat zwakker w en dan onder invloed van htgeen je vatbaar voor bent (tandpasta, bffen, rimmen, enz...) opduiken, de mother****ers....
Geen remedie dus, enkel wat verdovingsmiddeltjes

misschien eens je bek spoelen met ethylacetaat of zo of zoutzuur of de aft zandstralen, garantie alles weg
 
Ik krijg ook altijd blaren/aften in mijn mond als mijn weerstand laag is. Meestal word ik ook meteen ziek.
 
ik heb ook vaak een soort van blaren in mn mond (binnenkant lippen) na het trainen, omdat ik volgens mij mijn tanden tegen mn lippen vacuum zuig bij het tillen:p
 
Jij bent zeker naar de vismarkt geweest vriend ;)
 
Wat een bump/... zeker op herpes gezocht??
 
aften zijn een variant van het Herpes virus.
Virale infectie dus die in het lichaam sluimert tot de weerstand wat zwakker w en dan onder invloed van htgeen je vatbaar voor bent (tandpasta, bffen, rimmen, enz...) opduiken, de mother****ers....
Geen remedie dus, enkel wat verdovingsmiddeltjes

misschien eens je bek spoelen met ethylacetaat of zo of zoutzuur of de aft zandstralen, garantie alles weg

Aften heeft niks te maken met het herpes virus.

Niemand weet precies waar ze vandaan komen en niemand weet hoe je eraf komt. Die dingen blijven gewoon een paar dagen en dan zijn ze weer weg... big deal.

Ik heb van dat spul wat het tijdelijk verdoofd, maar daar gaat ie niet sneller mee weg.
 
Tandenborstel hard eroverheen raggen en de volgende dag is het verdwenen.

Doet wel gruwelijk veel pijn maarja, ik kon er soms zelfs niet door eten omdat ze op zulke vervelende plekken zaten.
 
haha je moet ook ppen met condoom LUL
 
Aften heeft niks te maken met het herpes virus.

Niemand weet precies waar ze vandaan komen en niemand weet hoe je eraf komt. Die dingen blijven gewoon een paar dagen en dan zijn ze weer weg... big deal.

Heb sinds een twee weken een gigantische aft +1cm doorsnede. Bovenlip stond zelfs een beetje dik. Sinds gisteren doet hij al niet zo veel pijn meer, hoewel tandenpoetsen nog niet erg comfortabel gaat. Dikke pijnlijke klieren er van in mijn nek gehad. Dus soms kan het wel een (beetje) big deal zijn. Heb eigenlijk zelden last er van, maar deze keer was het toch wel raak.

Heb gedurende die 2 weken ook moeten horen langs alle kanten dat ik herpes had, enz... Was het echt beu gehoord :D Heeft er helemaal niets mee te maken, men weet niet waardoor het komt. What Mikki says, dus. Topic closed.
 
Rustig poetsen, ik bedoel dus je tanden.
 
Ja, dit is een record.

Bump van 7 jaar ...en dat nog wel over een herpestopic.
 
Ik had er ook altijd last van. Ik ben er nu eindelijk achter dat het door de tandpasta komt. Nu spoel ik m'n mond 3 x goed na het poetsen, en heb al maanden geen aften meer.
 
wat een bullshit allemaal. gewoon te weinig fruit eet is een kiwi of mandarijn
 
Komt wanneer je weerstand naar de klote is. Meestal zijn dat van die tekenen dat wanneer je ze negeert, je binnenkort een verkoudheidje of iets anders gaat oplopen. Zorg dat je genoeg eet en slaapt. Stress is natuurlijk ook een killer voor je weerstand. Hard trainen trekt ook hard aan je weerstand, dus als je dan niet goed eet en slaapt ga je het wel merken.
 
M'n ex vriendinnetje had er ook last van, maar enkel als de examens voor de deur stonden, dus puur door de stress.
En het is overdraagbaar (i guess) heb het nooit in m'n leven gehad, en in de periode dat ik samen was met haar, meerdere keren last ervan gehad.
Nu niks meer.
 
krijg het altijd als ik minder eet, minder slaap. Voel je ze meteen aankomen, gewoon goed eten, goed slapen dan heb je er nauwelijks last van.
Je kan altijd een beetje zendium tandpasta op je afte smeren (als een soort creme) en even in laten trekken, doet wel even pijn maar helpt daarna wel.
 
Back
Naar boven