XXL Nutrition

Blast & Cruise + 8x8 Training + Carb Cycling

Bezoekers in dit topic

Markus Adrian

Cool Novice
Lid geworden
26 sep 2016
Berichten
191
Waardering
85
Lengte
1m82
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
Happy New Year iedereen!

In 2017 heb ik geëxperimenteerd met Sarms, conclusie was dat het geen vervanging is voor juice.
Ik zal Cardarine wel blijven gebruiken omdat ik dat wel een hele goede toevoeging vind bij een cycle.
De andere Sarms zie ik geen nut voor meer, de resultaten zijn niet indrukwekkend en omdat het oraal moet worden ingenomen is het na een lange tijd schadelijk voor de lever. Hierdoor denk ik dat het beter is om te juicen omdat het betere resultaten opleverd, zolang ik niet te hoog ga met doseringen en geen dingen zoals Trenbolone gebruik denk ik dat het ook beter is voor mijn gezondheid.

Ik zit nu al 3 maanden op test e 250mg per week, heb een tijdje trainingen geskipt, ging weekenden feesten en drinken. Nu ben ik weer helemaal gefocust en zal volgende maand een lichte blast doen. Ik doe de 8x8 training methode van Vince Gironda. Deze training stijl is van de jaren 60-70 en het matcht met de doel dat ik heb, wil graag de physique van de Golden Era. Momenteel zitten mijn calorien op maintanance, tijdens de blast ga ik langzaam beginnen om onder maintanace te gaan. Dit zal ik doen door middel van carbs verlagen.

Stats:
21 jaar oud
92 kg
182cm
13% bf

Wil naar 90kg met 6% bf aan het einde van de blast en dat is:
400mg test cyp
1000mg primo

Daarnaast neem ik:
Cardarine 10-15 mg (pre workout bij heavy workouts zoals rug, benen en als ik cardio doe)

Dit is mijn trainingsschema:
Day 1
(Chest)
Decline low cable – crossover (touch hands at waistline) 8 X 8
Bench press to neck – 8 X 8
Incline Dumbbell Press – (palms facing each other) 8 X 8
Wide Grip V-Bar Dips – 8 X 8

(Biceps)
Drag Curl – 8 X 8
Preacher curl (top of bench at low pec line) – 8 X 8
Incline Dumbbell Curl – 8 X 8

(Forearms)
Zottman Curl – 8 X 8
Barbell Wrist Curl – 8 X 8

Day 2
(Shoulders)
Dumbbell Side Lateral raise seated – 8 X 8
Wide Grip upright row – 8 X 8
Front to back barbell shoulder press – 8 X 8
Dumbbell bent over rear deltoid lateral – 8 X 8

(Triceps)
Kneeling rope extension – 8 X 8
Lying Tricep Extension – 8 X 8
2 Dumbbell Tricep Kickback – 8 X 8

Day 3
(Back)
Sternum Chin up – 8 X 8
High bench two dumbbell rowing – 8 X 8
Low cable row with 18″ high pulley – 8 X 8
Medium Grip Lat Pulldown to Chest – 8 X 8


(Abs)
Double Crunch – (pull in knees and elbows together at same time) 8 X 8
Weighted Crunch – 8 X 8
Lying Bent Knee Leg Raises – 8 X 8

DAY 4
(Quads)
Front Squat – 8 X 8
Hack machine squat – 8 X 8
Sissy Squat – 8 X 8
Leg Extension – 8 X 8

(Hamstrings)
Supine Leg Curl – 8 X 8
Seated leg Curl machine – 8 X 8

(Calves)
Standing Calf raise – 8 X 20
Seated Calf raise – 8 X 20

Alle vragen zijn welkom, ik heb vast wel iets gemist.
Ik zal ook progressie foto's posten en wat Youtube filmpjes plaatsen.
(foto is van gisteren, ik ben wat massa verloren en wat vet aangekomen)
Dat gaat binnenkort weer veranderen:wl:

image1 (3).PNG
 
Laatst bewerkt:
Lekkere kuur.
 
In 4 1 gram primo :D
 
ook benieuwd naar 1gram primo :D

Verder wel flink volume
 
Ik ben benieuwd, effe meevolgen. Je fysiek ziet er degelijk uit en de schatting van je VP lijkt me redelijk accuraat (hetgeen op DBB niet altijd vanzelfsprekend is).

Waarom zit je nu 3 maanden op 250 mg testosteron? Hoe lang ben je in totaal al ON?

Zet je HCG trouwens?

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Waarom in godsnaam Cyp? Als je test-e pakt heb je die zelfde 400mg in 1 ml.
Het is toch al zo veel olie met 1g primo.

Wel lekkere kuur trouwens.
 
Ik ben benieuwd, effe meevolgen. Je fysiek ziet er degelijk uit en de schatting van je VP lijkt me redelijk accuraat (hetgeen op DBB niet altijd vanzelfsprekend is).

Waarom zit je nu 3 maanden op 250 mg testosteron? Hoe lang ben je in totaal al ON?

Zet je HCG trouwens?

Succes!
Thanks, vaak zie je inderdaad dat mensen denken dat ze minder bf hebben dan wat ze eigenlijk hebben.

Zit nu 3 maanden op een cruise dosis omdat ik door mijn werk niet heel veel focus kon zetten op voeding en bodybuilden.
Ik had me eerste kuur gedaan toen ik 17 was, paar kuurtjes daarna gedaan en zal nu blasten en cruisen.
Zal 10 maanden (blasten/cruisen) en wel 2 maanden even spoelen hcg en clomid nemen. Nu neem ik geen HCG omdat mijn lichaam nog wel voldoende sperma aanmaakt.
Had ergens gelezen dat je met een TRT dosis nog wel natural test aanmaakt, HCG is een beetje kut omdat je veel oestrogeen aanmaakt ermee en ik werd ook best moe.

Zal trouwens ook een bloedtest doen tijdens de kuur, heb het nog nooit gedaan dus we zullen het zien ahhaha :P
 
Waarom in godsnaam Cyp? Als je test-e pakt heb je die zelfde 400mg in 1 ml.
Het is toch al zo veel olie met 1g primo.

Wel lekkere kuur trouwens.
Juist daarom Cyp, blijft twee keer zo lang in je lichaam dus ik hoef minder te ml's te spuiten.
Als ik 1ml test cyp per week doe, heb ik na 3 weken 2ml soort van in mijn lichaam.
Wordt wel veel olie ja, ik zal het moeten splitsen in 3 dagen denk ik, anders ga ik niet meer kunnen zitten op me bil :no:
 
Ik ben benieuwd, effe meevolgen. Je fysiek ziet er degelijk uit en de schatting van je VP lijkt me redelijk accuraat (hetgeen op DBB niet altijd vanzelfsprekend is).

Waarom zit je nu 3 maanden op 250 mg testosteron? Hoe lang ben je in totaal al ON?

Zet je HCG trouwens?

Succes!

Ik denk zelfs dat hij een beetje droger is. Ik denk zo’n 11%.
 
Shoulder/tricep day is verplaatst naar morgen boys!
Heb nog een beetje tricep spierpijn van de chest workout en mijn benen hebben ook nog rust nodig. Wil eigenlijk 2 dagen trainen 1 dag rust pakken denk dat ik dan betere resultaten krijg.

Morgen zal ik een paar setjes te filmen en zal zeker een foto maken voor progressie.
 
Laatst bewerkt:
Was het Vince Gironda systeem niet juist dat je maar 1 oefening op 8x8 deed per spiergroep? 48 sets op benen draaien lijkt me nogal tijdrovend en overdone.
 
Was het Vince Gironda systeem niet juist dat je maar 1 oefening op 8x8 deed per spiergroep? 48 sets op benen draaien lijkt me nogal tijdrovend en overdone.
Het is nu 3 dagen na leg day en ik kan nog steeds niet normaal lopen ahahaha
Ik denk dat ik wel ga wennen aan deze stijl maar moest de eerste keer wel kotsen in t midden van de workout.
We zullen zien of de resultaten ook goed zijn, meestal is dat wel zo als de spierpijn zo erg is.
 
Workout van gisteren ging wel goed, had een betere pomp verwacht maar ik had niet veel carbs op die dag dus het lag daar aan.
Here is een pic zoals beloofd.

image.png
 
Ik had een video gevonden van een paar maanden geleden van een back workout.
Hier was ik echt in mijn peak, op een wat hogere dosis en alles.
Als jullie intresse hebben kan je hem hier bekijken:
 
Laatst bewerkt:
Was het Vince Gironda systeem niet juist dat je maar 1 oefening op 8x8 deed per spiergroep? 48 sets op benen draaien lijkt me nogal tijdrovend en overdone.

64 zelfs, ik denk dat dit volume je weinig gaat brengen
 
Nu neem ik geen HCG omdat mijn lichaam nog wel voldoende sperma aanmaakt.
Had ergens gelezen dat je met een TRT dosis nog wel natural test aanmaakt...

Lang weggeweest maar weer helemaal terug en weer begonnen aan het serieuzere spul;)

Hoe weet je trouwens dat je voldoende sperma aanmaakt? Heb je je zaad laten controleren?

Begrijp ik nou goed dat je 250mg per week ziet als een trt dosering?
 
Lang weggeweest maar weer helemaal terug en weer begonnen aan het serieuzere spul;)

Hoe weet je trouwens dat je voldoende sperma aanmaakt? Heb je je zaad laten controleren?

Begrijp ik nou goed dat je 250mg per week ziet als een trt dosering?
Nou op tren bijv. shoot ik gwn blanks, dus was vloeibaar en niet veel.
Nu is het dik en de hoeveelheid is meer, probeer nu toch geen baby's te maken dus maakt niet uit.
Als ik off ga en hcg/clomid doe, zal ik wel wat sperma invriezen voor de zekerheid en het kost volgens mij maar een honderd per jaar of zo.
Dan is het ten minste verzekerd dat ik een kind krijg ;)
Het is geen trt dosis indd maar wel een cruise dosis en ik denk dat je hier lang op kan blijven zonder bijwerkingen.
 
Nou op tren bijv. shoot ik gwn blanks, dus was vloeibaar en niet veel.
Nu is het dik en de hoeveelheid is meer, probeer nu toch geen baby's te maken dus maakt niet uit.
Als ik off ga en hcg/clomid doe, zal ik wel wat sperma invriezen voor de zekerheid en het kost volgens mij maar een honderd per jaar of zo.
Dan is het ten minste verzekerd dat ik een kind krijg ;)
Het is geen trt dosis indd maar wel een cruise dosis en ik denk dat je hier lang op kan blijven zonder bijwerkingen.

Dat je sperma nu dik is tijdens 250mg test per week zegt juist dat de kwaliteit van je zaad achteruit is gegaan. Hoe dikker hoe slechter. Je bent onderdrukt en maakt weinig (gezonde/beweeglijke) zaadcellen aan. Volume van je sperma zegt ook niet zo heel veel over de kwaliteit van je zaad aangezien 97-99% van sperma puur vocht is. Vochtinname en vochtafdrijving hebben daardoor ook invloed op het volume.
Dat het tijdens tren vloeibaarder heeft niets te maken met de mindere kwaliteit van je soldaatjes. Waarschijnlijk verander je, net als velen:p, in een sexverslaafde en heb je on tren meer sex (rukken meegerekend)/vaker een zaadlozing, waardoor je sperma vloeibaarder wordt. Vaker zaadlozing = vloeibaarder sperma (over het algemeen).

Ik zou je sperma eens laten controleren, zeker als je geen hcg gebruikt naast je kuur. Geeft je toch iets meer zekerheid dan de gok nemen op basis van bro science;)(no offense)

Invriezen is inderdaad een oplossing, maar dan moet je wel zeker weten dat je geen losse flodders invriest haha.

Succes in ieder geval!
 
Dat je sperma nu dik is tijdens 250mg test per week zegt juist dat de kwaliteit van je zaad achteruit is gegaan. Hoe dikker hoe slechter. Je bent onderdrukt en maakt weinig (gezonde/beweeglijke) zaadcellen aan. Volume van je sperma zegt ook niet zo heel veel over de kwaliteit van je zaad aangezien 97-99% van sperma puur vocht is. Vochtinname en vochtafdrijving hebben daardoor ook invloed op het volume.
Dat het tijdens tren vloeibaarder heeft niets te maken met de mindere kwaliteit van je soldaatjes. Waarschijnlijk verander je, net als velen:p, in een sexverslaafde en heb je on tren meer sex (rukken meegerekend)/vaker een zaadlozing, waardoor je sperma vloeibaarder wordt. Vaker zaadlozing = vloeibaarder sperma (over het algemeen).

Ik zou je sperma eens laten controleren, zeker als je geen hcg gebruikt naast je kuur. Geeft je toch iets meer zekerheid dan de gok nemen op basis van bro science;)(no offense)

Invriezen is inderdaad een oplossing, maar dan moet je wel zeker weten dat je geen losse flodders invriest haha.

Succes in ieder geval!

Heb jij een studie gevolgd over sperma?
 
Back
Naar boven