Fitness Seller

Blast & Cruise + 8x8 Training + Carb Cycling

Bezoekers in dit topic

Bench press op je nek?
 
Sorry dat ik lang niet heb gepost boys, er is niet echt iets verandert. Nog steeds de zelfde schema en kuur. Vanaf volgende week ga ik primo langzaam laten opbouwen en aan het einde van de maand wil ik op 10ml per week zitten of te wel 1000mg primo. Ben echt benieuwd hoe dat gaat zijn.

Ik merk dat ik een goeie pomp heb tijdens de trainingen maar dat ik buiten de sportschool wat kleiner ben geworden. Hoop dat de primo me spieren buiten de sportschool ook vol houd.

Hier is een foto na een rug workout, lijk echt groot maar dat komt door de pomp. Een super toffe foto vind ik omdat ik deze pose al heel lang goed wou uitvoeren.

Zal wat meer posten weer en zeker als ik met primo begin. Thanks voor alle reacties to nu toe!

image.jpeg
 
Vette pic en pose.

Je eerste post ging over 1g primo en hierboven ook, dus je hebt het nog niet gedaan? Waar heb je afgelopen weken op gezeten.

In btw
 
Vette pic en pose.

Je eerste post ging over 1g primo en hierboven ook, dus je hebt het nog niet gedaan? Waar heb je afgelopen weken op gezeten.

In btw
Ohh oeps ik dacht dat ik dat bij de eerste post had gezegt, ik zit nu op een cruise dosis van 250mg test e. Daar zit ik al een tijdje op en nu ga ik primo 1000mg toevoegen en test cyp meepakken op 400mg per week.
 
Ik heb na 3 jaar on zijn 6 maand hcg gedaan op hoge dosis en ben vader van een dochter... maw no worrys
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ohh oeps ik dacht dat ik dat bij de eerste post had gezegt, ik zit nu op een cruise dosis van 250mg test e. Daar zit ik al een tijdje op en nu ga ik primo 1000mg toevoegen en test cyp meepakken op 400mg per week.
Hoe is t hier bro
 
Back
Naar boven