XXL Nutrition

Blast-Cruise-Blast-PCT

Bezoekers in dit topic

QueTall

Cool Novice
Lid geworden
26 mei 2013
Berichten
162
Waardering
10
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Zit momenteel in week 6 van mijn test only cycle op 1G. Is het mogelijk om als mijn cycle klaar is op week 12 te cruisen voor 4 weken om vervolgens weer 10 weken on te gaan met andere compounds?

Qua schema zou het er dan zo zien (ik heb bij de tweede kuur maar test deca als voorbeeld gepakt)

1-12 1000mg test EW
13-16 250 mg test EW
17-26 500mg test 400 mg deca ew

en dan nakuren.

of raden jullie het eerder aan om gewoon off te gaan na week 12 na te kuren en dan als ik weer volledig ben hersteld rond april een nieuwe kuur te starten?

Ik stel deze vraag omdat ik er totaal niet uit kom wat nou ''beter'' is voor de gains, en ''beter'' is voor je lichaam. Ik las dat een grote schommeling in je hormonen (lees: on off on off on off) slechter is als langere tijd on. Maar ook lees ik dat lang kuren erg schadelijk is.

Mvg
 
Waarom je keuze 1g prop te doen ipv e?
 
Laatst bewerkt:
Is zeker een optie maar dan moeten je doseringen wel omhoog na de bridge.
 
Hoe zit het dan precies met off gaan? Of is cruisen en blasten alleen weggelegd voor mensen die heel hun leven ''on'' blijven?
 
Ik doe nu hetzelfde als jou.
En straks na mijn cruise ga ik hier voor: test p 700mg en npp 700mg.
 
Hoe zit het dan precies met off gaan? Of is cruisen en blasten alleen weggelegd voor mensen die heel hun leven ''on'' blijven?

Nee hoor, kan gewoon. De één vind blast-bridge-blast (soms zelf voor een half jaar of zelfs tot een jaar on zijn) en de ander verkiest kuur-herstel-kuur...maar net wat je prettig vind en het beste resultaat boekt voor jou
 
Nee hoor, kan gewoon. De één vind blast-bridge-blast (soms zelf voor een half jaar of zelfs tot een jaar on zijn) en de ander verkiest kuur-herstel-kuur...maar net wat je prettig vind en het beste resultaat boekt voor jou

Ik neem aan dat er wetenschappelijk ''bewijs'' moet zijn waarom de ene beter is als de ander?

Ik lees heel veel dat het niet perse het kuren is wat slecht is maar de hormoonwisseling (het kuur herstel kuur principe) wat dus slechter is.

Anderen zeggen weer dat lang kuren +- half jaar heel slecht is voor je.

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Wat zal beter zijn qua gains?
 
je kan het proberen en t vergelijken met gains van on-off :)

vind persoonlijk on-off t fijnst... zoek t niet om n halfjaar lang (of langer) te injecten.... en dan is het maar zien hoelang t duurt voor je hersteld.

edit: waarschijnlijk ga je meer gainen op n blast cruise... maar of je daar uiteindelijk ook t meest van overhoudt weet ik niet.
 
Pff ik zit echt in dubio. Mocht ik blast cruise blast doen. Wat raden jullie aan om na mijn cruise te pakken qua gear? Hen geblast op 1g test en de laatste 4wk zal 1.5g sust zijn
 
''Cruise'' betekent ongeveer je lichaam laten rusten dus 125- 250 mg test E per week
 
Wat wil je bereiken met je volgende blast:

Veel massa?
Weinig massa en wat droger worden?
Of vooral droger worden?

Als je hier eens antwoord op hebt, dan is het makkelijker advies geven.
 
Back
Naar boven