AndroidHealthClinic

Blast cruise blast ptc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gustesteron97

Novice
Lid geworden
3 apr 2018
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Beste leden van bodybuilding forum,

Ik ben nieuw hier en lees al een aantal jaartjes mee, nou leek het mij interresant om zelf een topic te starten over mijn aankomende kuur(en).

Ik wil binnenkort weer gaan beginnen met mijn blast cruise, zou graag mijn schema nog even laten controlleren voor enige aanmerkingen of tips. Mijn voeding is tip top in orde en trainingen en rust zijn ook op maat gemaakt samen met mijn coach.

Over de 2e blast ben ik nog niet helemaal zeker, heb nog nooit tren gebruikt vanwege de acne die ik er waarschijnlijk van ga krijgen en er loopt ook roa mee de gehele kuur om deze narigheid te voorkomen en dit werkte bij de afgelopen kuren prima.

Ik hoor graag van jullie wat er van gevonden wordt jongens! Alvast bedankt!

Blast

1-4 dianabol 40 mg ed
1-8 deca 300 mg ew
1-10 test 600 mg ew
1-10 mast 300 mg ew
1-10 hcg 500 iu 2x pw
1-10 b-12 1000 iu 2x pw

Cruise

10-15 test 150 mg ew
10-15 hcg 500 iu 2x pw
10-15 b-12 1000 iu 2x pw

Blast

15-25 test 600 mg ew
15-23 deca 300 mg ew
15-23 tren 300 mg ew
15-19 oxy 100 mg ed
15-25 hcg 500 iu 2x pw
15-25 b-12 1000 iu 2x pw
15-25 dostinex 0,5 mg 2x pw

Ptc

27-31 nolvadex 30 mg ed
27-31 liv52 3x pd
27-31 mariadistel 3x pd
27-31 maca 1x pd
27-31 zma 2x pd
27-31 tribulis 3x pd
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, onderbouw je mening eens in plaats van zoals vele hier maar roepen dat het nergens op slaat?
 
Zeer korte en vrij hoog gedoseerde cruise imo.

Blast 1 ziet er goed uit, cruise te kort, blast 2 zou ik deca en tren niet combineren zeker omdat je geen ervaring met tren hebt. Hou het dan gewoon op test tren.

Pct: 20mg nolva of 25mg clomid maar zou het langer dan 5weken doen, dump die andere middeltjes.

Waarom die melanotan de hele tijd?
 
Blast 1 ben ik ook zeker van, de cruise zou ik ook op 150 mg ew kunnen doen? Deca en tren leek mij juist een heerlijke massa combi en zag dat ze er in de vs ook aardig positief over zijn, zou inderdaad test tren kunnen doen als me dit genoeg massa zal opleveren, het is namelijk niet mijn doel droog te trainen dat komt volgend jaar wel weer hahah zat ook nog te denken aan 15 weken bold als 2e blast, is dat wat? Heb de caber en aromasin er in omdat tijdens iedere kuur de gyno weer komt opdagen en mijn libido fockt is met deca, zou ik hier iets anders voor kunnen gebruiken? De melanotan stond er toevallig nog bij dit natuurlijk om lekker bruin te zijn in de zomer en het verbranden door de roa wat tegen te gaan al kom ik al weinig in de zon met dit op. Heel erg bedankt voor de snelle reactie hoop graag nog wat van je te horen!

Groeten
 
Blast 1 ben ik ook zeker van, de cruise zou ik ook op 150 mg ew kunnen doen? Deca en tren leek mij juist een heerlijke massa combi en zag dat ze er in de vs ook aardig over te spreken waren
 
De b12 injecties gebruik ik trouwens year round, vanwege dat ik veganistisch ben en geen enkel dierlijk product consumeer.
 
Heb er geen problemen mee en vind mijn leven hierdoor een stuk fijner, eiwitten zijn eiwitten en eet weer eens iets anders als kip met rijst....
 
Heb er geen problemen mee en vind mijn leven hierdoor een stuk fijner, eiwitten zijn eiwitten en eet weer eens iets anders als kip met rijst....

Een stuk fijner? En niet alle eiwitten zijn eiwitten.

On topic: waarom in godsnaam dostinex en aromasin samen? Heb je überhaupt één nodig?

Ga je alsjeblieft nog even inlezen.
 
In mijn dagelijks leven geeft het mij net even dat beetje extra energie, ieder zijn ding. Dostinex in verband met prolactine gyno en libido problemen met deca/tren. Aromasin laat ik meelopen voor oestro gyno maar laat deze er waarschijnlijk uit omdat ik hier geen problemen meer mee ga krijgen met dostinex.
 
In mijn dagelijks leven geeft het mij net even dat beetje extra energie, ieder zijn ding. Dostinex in verband met prolactine gyno en libido problemen met deca/tren. Aromasin laat ik meelopen voor oestro gyno maar laat deze er waarschijnlijk uit omdat ik hier geen problemen meer mee ga krijgen met dostinex.

Mijn advies: ga je eerst inlezen, en kom dan met een nieuw voorstel.
 
Daar is dit forum tenslotte toch voor?
 
Zou persoonlijk dostinex en aromasin eruit halen. Mast-e toevoegen bij beide blasts. Bij 2e blast alleen test tren mast (dus de deca weglaten) en zou de tren dan op 400mg zetten. Acne van mast zal meevallen omdat je roa gebruikt. Als je HG roa hebt is 20mg eod voor de meeste genoeg.
Qua nakuur nolva 20mg of clomid 50mg per dag voor 6 weken.
Weet niet of al die supps wel nodig zijn, lijkt me niet.
 
Dat vind ik een goeie tip van je hoeveel mast zal dan volstaan en hoe zit het dan met de prolactine en libido problemen die ik heb van deca en waarschijnlijk van tren? Ik heb nog een aantal tripjes roa van de nederlandse apotheek en ga straks verder op tabs van een ug lab. Over de 2e blast ben ik nog niet helemaal uit wil eigenlijk voornamelijk massa bouwen droogtrainen komt ooit wel weer eens, ben van mezelf al vrij droog. Heb je nog een tip als goeie massa compound voor de 2e blast? Bedankt man!
 
Test met tren en mast kan je ook gewoon op bulken. Je weet niet of je last krijgt van sides gerelateerd aan prolactine dus zou niks preventief nemen.
300-400mg mast zou ik mee laten lopen op beide blasts
 
Goede tip, prolactine heb ik eerder last van gekregen met deca en kreeg dit alleen weg met nolva en letro vandaar de caber heb geen zin om weer aan de letro te moeten straks.... verder zal ik eens gaan kijken naar mast heb het al eens eerder gebruikt aan het einde van een kuur werd er wel heel droog van
 
Heb je toen bloed geprikt om er zeker van te zijn dat het aan prolactine lag?
Misschien wel gewoon te hoog oestrogeen en kreeg je het met nolva alleen ook wel weg.
Zou het eens proberen met alleen toevoeging van mast en dan hou je die andere middeltjes gewoon even achter de hand en pas gebruiken als het nodig is.
 
Zal het achter de hand houden kreeg het toen net nolva niet weg en ben bang dat het eigenlijk meteen weer zal opkomen vandaar dat ik het liefst iets preventief laat mee lopen de gehele cycle. Van caber vond ik het mooi dat dit maar 2x een halve tab per week is dan kan ik dit mooi tegelijk met de hcg innemen.
 
En als jij echt iets preventiefs zou mee moeten laten lopen wat zal jou voorkeur dan zijn?
 
Back
Naar boven