AndroidHealthClinic

BLAST CRUISE BLAST voorstel. tips welkom (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

misternobody

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 apr 2010
Berichten
30
Waardering
2
Lengte
1m70
Beste medebodybuilders,

terug bijna 3 jaar (naturel) fanatiek aan het trainen, de draad terug opgepikt na een stop van enkele jaren (woog toen 85kg met een vp van 16-18% 🤦‍♂️) en teruggezakt naar 68kg..
Terug begonnen en gebulkt 2jaar 5maanden tot 94kg met een vp van 20-22% (extreem)
Toen heb ik een personal trainer gevonden die me op het juiste pad heeft gebracht met een degelijk voedingsschema! 4000kcal/dag. Intussen sta ik op 80kg met vp rond de 14% denk ik.
30 min Cardio 4/5 week op de hometrainer smorgens voor 1ste maaltijd.
Voedingsschema:

04:30 35gr isolaat whey+100gr blauwe bessen,100gr rijstpoeder(nestle)

07:00 80 gr rijst(ongekookt), 100gr kipfilet 15gr pindan

09:45 80 gr rijst(ongekookt), 100gr kipfilet 15gr pindan

12:30 80 gr rijst(ongekookt), 100gr kipfilet 15gr pindan

15:45 80 gr rijst(ongekookt), 100gr kipfilet 15gr pindan
16:45 TRAINING EAA'S Tijdens training
18:15 isolaat whey, kiwi 15gr pindanoten

19:00 80 gr rijst(ongekookt), 100gr kipfilet 15gr pinda.

22u 250gr platte kaas en 100gr blauwe bessen/frambozen

Ik start binnenkort (juni) met een blast-cruise-blast van een jaar die er zo gaat uitzien.:

1-6 winstrol 60mg/dag
1-16 test e 500/week
1-14 tren e 400/week
1-14 mast e 400/week
Cruise 20 weken test e 250/week
Nadien volgt terug een blast.
-PREGNYL 500iu per week de gehele kuur/cruise.

Graag jullie mening/tips/ ervaringen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210508-095603_Instagram.jpg
    Screenshot_20210508-095603_Instagram.jpg
    164,5 KB · Weergaven: 256
  • Screenshot_20210423-174649_Instagram.jpg
    Screenshot_20210423-174649_Instagram.jpg
    258,6 KB · Weergaven: 246
  • Screenshot_20210331-214433_Instagram.jpg
    Screenshot_20210331-214433_Instagram.jpg
    102,4 KB · Weergaven: 255
Ik zou je gezondheid boven een beetje extra spiermassa verkiezen
 
Ik zou je gezondheid boven een beetje extra spiermassa verkiezen
Ik begrijp je reactie en ik respecteer die ook, niets dan de waarheid, maar ik heb dit goed doordacht en zal er toch voor gaan. Heb je enige andere tips ?
 
Wauw zo goed als dood hier, waarschijnlijk omdat er heel veel niet meer aan bodybuilding doen door de sluiting van de gyms.. no worry 9 juni mannen 9juni 👌
 
Ik zou geen orals nemen en wat gevarieerder eten.
 
Ik zou geen orals nemen en wat gevarieerder eten.
Snap ik, maar gevarieerder voor mij ligt iets moeilijker met glutenallergie.. ook heeft het met mijn werk te maken moet ze dus koud eten en kip en rijst gaat makkelijk binnen koud, zo'n maaltijden zijn op in 15min klaar en opgegeten
 
Ik zou geen orals nemen en wat gevarieerder eten.
Snap ik, maar gevarieerder voor mij ligt iets moeilijker met glutenallergie.. ook heeft het met mijn werk te maken moet ze dus koud eten en kip en rijst gaat makkelijk binnen koud, zo'n maaltijden zijn op in 15min
Als je al je gear halveert zou het ook voldoende moeten zijn.
Denk je? Want mijn cruise ligt al op 250mg/test e per week..is niet echt een blast dan als ik eveneens 250 neem. Nou ja zo heb ik al mijn 2de blast als ik alles zou halveren.
 
Beste medebodybuilders,

terug bijna 3 jaar (naturel) fanatiek aan het trainen, de draad terug opgepikt na een stop van enkele jaren (woog toen 85kg met een vp van 16-18% 🤦‍♂️) en teruggezakt naar 68kg..
Terug begonnen en gebulkt 2jaar 5maanden tot 94kg met een vp van 20-22% (extreem)
Toen heb ik een personal trainer gevonden die me op het juiste pad heeft gebracht met een degelijk voedingsschema! 4000kcal/dag. Intussen sta ik op 80kg met vp rond de 14% denk ik.
30 min Cardio 4/5 week op de hometrainer smorgens voor 1ste maaltijd.
Voedingsschema:

04:30 35gr isolaat whey+100gr blauwe bessen,100gr rijstpoeder(nestle)

07:00 80 gr rijst(ongekookt), 100gr kipfilet 15gr pindan

09:45 80 gr rijst(ongekookt), 100gr kipfilet 15gr pindan

12:30 80 gr rijst(ongekookt), 100gr kipfilet 15gr pindan

15:45 80 gr rijst(ongekookt), 100gr kipfilet 15gr pindan
16:45 TRAINING EAA'S Tijdens training
18:15 isolaat whey, kiwi 15gr pindanoten

19:00 80 gr rijst(ongekookt), 100gr kipfilet 15gr pinda.

22u 250gr platte kaas en 100gr blauwe bessen/frambozen

Ik start binnenkort (juni) met een blast-cruise-blast van een jaar die er zo gaat uitzien.:

1-6 winstrol 60mg/dag
1-16 test e 500/week
1-14 tren e 400/week
1-14 mast e 400/week
Cruise 20 weken test e 250/week
Nadien volgt terug een blast.
-PREGNYL 500iu per week de gehele kuur/cruise.

Graag jullie mening/tips/ ervaringen.
Wat is je doel? Waarom winstrol en waarom HCG? Beiden lijken mij overbodig. Als je wilt gainen dan is tren niet echt handig.

Voor cutten: 2:tren/1:test/1:mast
Voor bulken:2:test/1:mast
 
Met 250 mg test e, 200 mg tren e en 200 mg mast e zit je al op een totaal van 650 mg gear per week. En dan heb ik je winstrol nog niet eens meegeteld. Die winstrol zou ik persoonlijk sowieso weglaten.

En in je cruise kun je prima 125 mg test e per week zetten.
Oke, zal ik dan doen, herstel wordt dan ook iets minder zwaar als de doseringen niet hoog zijn. Aangezien mijn fysiek op de foto's te zien, zal masteron iets doen. Omdatj vrij laag in bodyfat moet zitten eer het optimaal werkt..
 
Wat is je doel? Waarom winstrol en waarom HCG? Beiden lijken mij overbodig. Als je wilt gainen dan is tren niet echt handig.

Voor cutten: 2:tren/1:test/1:mast
Voor bulken:2:test/1:mast
Cutten is de bedoeling, kwalitatieve en droge massa aankomen ik hoop in dat jaar dat ik on zal zijn een 4-5kg spiermassa (zonder vet, vocht) zal aankomen een 2%, zakken in vp.
Wat is mijn vp op de foto's denk je? Nog niet gemeten sinds cut. Daarom ook de keuze voor winstrol in het begin om de boel wat op gang te brengen. En hcg ... voor de krimpende ballen toch..
 
Ga of cutten of massa winnen maar niet allebei tegelijk. Half werk levert halve resultaten.
Weet ik ,cutten is mijn doel maar met de gear zal er toch wat goede gains aan te pas komen zou je denken toch🤔 Zoals ik zei, vp 2-3% zakken en 3,4kg kwaliteitsspiermassa aanzetten is een haalbaar doel met deze blast cruise..
 
Snap ik, maar gevarieerder voor mij ligt iets moeilijker met glutenallergie.. ook heeft het met mijn werk te maken moet ze dus koud eten en kip en rijst gaat makkelijk binnen koud, zo'n maaltijden zijn op in 15min klaar en opgegeten
Wat dacht je van groenten, vis, rund, eieren, noten, olijfolie.
 
Groenten- eet ik bij 3 van de 5 maaltijden met kip en rijst..
Vis-- allergisch..
Rund- koud.. toch niet..
Eieren- lust ik gewoonweg niet..
Noten- eet ik bij elke maaltijd 15gr
Olijfolie.. vind ik geen meerwaarde, ook mijn kip wordt gekookt in water (ja weet ik heel droog) maar dat zet me aan om veel water te drinken.. zo'n 3L /dag
 
Vetpercentage is moeilijk te bepalen zo. Ik zie aders maar vermoedelijk na pomp werk ? Wel een goede fysiek, taille wel breed, ik zou het zo laten, iets droger en je bent klaar.

Voeding... kzou toch meer verschillende voedingsmiddelen gebruiken, ja ook glutenvrij moet er meer te variëren zijn.

Pffff en dat doel, .... of je nu ondersteund of naturel traint, massa of cutten. Voor een schipper die niet weet waar hij heen wil, is de wind nooit goed. 1 doel, 1 focus. Misschien je tijdpad aanpassen. Je hebt hierboven al goede adviezen gekregen, doe er je voordeel mee.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Groenten- eet ik bij 3 van de 5 maaltijden met kip en rijst..
Vis-- allergisch..
Rund- koud.. toch niet..
Eieren- lust ik gewoonweg niet..
Noten- eet ik bij elke maaltijd 15gr
Olijfolie.. vind ik geen meerwaarde, ook mijn kip wordt gekookt in water (ja weet ik heel droog) maar dat zet me aan om veel water te drinken.. zo'n 3L /dag
Genoeg andere dingen glutenvrij. #gluten allergie checken in # ;)

Glutenvrije pasta's (salade van maken)
Peulvruchten. Prima koud te eren
Bak je rijst eens in een ei. Gewoon erdoor roeren terwijl je de rijst bakt. Ga je niet proeven als zeg maar "gekookt of gebakken ei"
Olijven door rijst of pasta.
Je gaat mij niet vertellen dat je geen enkele vis lust. Gegrilde tonijn of zwaardvis is stevig qua structuur en niet vissig.
Gerookte vis? Zalm,forel, heilbot.
Kalkoenfilet.
Plakken ham kan ook prima.
Door pasta salade gerookte kip met olijven of avocado.

Allemaal goed koud te doen.
 
Groenten- eet ik bij 3 van de 5 maaltijden met kip en rijst..
Vis-- allergisch..
Rund- koud.. toch niet..
Eieren- lust ik gewoonweg niet..
Noten- eet ik bij elke maaltijd 15gr
Olijfolie.. vind ik geen meerwaarde, ook mijn kip wordt gekookt in water (ja weet ik heel droog) maar dat zet me aan om veel water te drinken.. zo'n 3L /dag
Pinda's zijn geen noten (maar verder wel een prima bron van vetten hoor).
 
Genoeg andere dingen glutenvrij. #gluten allergie checken in # ;)

Glutenvrije pasta's (salade van maken)
Peulvruchten. Prima koud te eren
Bak je rijst eens in een ei. Gewoon erdoor roeren terwijl je de rijst bakt. Ga je niet proeven als zeg maar "gekookt of gebakken ei"
Olijven door rijst of pasta.
Je gaat mij niet vertellen dat je geen enkele vis lust. Gegrilde tonijn of zwaardvis is stevig qua structuur en niet vissig.
Gerookte vis? Zalm,forel, heilbot.
Kalkoenfilet.
Plakken ham kan ook prima.
Door pasta salade gerookte kip met olijven of avocado.

Allemaal goed koud te doen.
Nee, ik ben algemeen allergisch aan vis . Is niet dat ik het niet lust, en qua andere voorstellen zal ik eens enkele proberen.
 
Back
Naar boven