Fitness Seller

Blast & Cruise Ester veranderen

Bezoekers in dit topic

Ari

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2019
Berichten
58
Waardering
31
Hi, ik vroeg mij af hoe je het beste kan veranderen van Ester als je aan Blast & Cruise doet,
bijv blast op testE, dan cruise, en de volgende blast TestP. Wanneer stap je over? Hoe doe je dit precies? Vind het erg moeilijk omdat op welk punt je ook begint met TestP er nog steeds testE in je zit. Als je bijv cruised met je testE en dan je blast start met je geplande dosering testP, zit je dan niet een stuk hoger? Is het te calculeren hoe je je dosis moet aanpassen over tijd? Klinkt erg ingewikkeld, ik heb een gevoel dat dit niet is hoe mensen het doen. Dus wat is wel de bedoeling?
Bedankt
 
Cruise dosering blijven doorzetten en test-p toevoegen lijkt mij het makkelijkste.
Even simpel voorbeeld:
1-12 500mg test e elke week
13-20 125mg test e elke week
21-32 125mg test e elke week + 75mg test p per dag
 
  • Like
Waarderingen: Ari
Cruise dosering blijven doorzetten en test-p toevoegen lijkt mij het makkelijkste.
Even simpel voorbeeld:
1-12 500mg test e elke week
13-20 125mg test e elke week
21-32 125mg test e elke week + 75mg test p per dag

Hmm, ziet er idd het makkelijkste uit.
Maar als ik toch enanthate blijf prikken, zou ik dan uberhaupt overgaan naar propionate? Ik wil graag tren ace gebruiken, Ik denk dat trenA + testE niet zo een goed idee is omdat test dan op moet bouwen toerwijl tren al snel peaked?
 
Je denkt veel te complex, als je blast/cruise aanhoudt dan komt het allemaal niet zo heel nauw is mijn eigen ervaring. Zet dan gewoon 125mg test-e / 50 mg test-p en 50mg tren-a per dag erbij bijvoorbeeld als je gaat blasten.
 
Je kan ook na je laatste injectie test e (van je cruise) een week wachten en dan overstappen op propionaat.
 
  • Like
Waarderingen: Ari
Hi, ik vroeg mij af hoe je het beste kan veranderen van Ester als je aan Blast & Cruise doet,
bijv blast op testE, dan cruise, en de volgende blast TestP. Wanneer stap je over? Hoe doe je dit precies? Vind het erg moeilijk omdat op welk punt je ook begint met TestP er nog steeds testE in je zit. Als je bijv cruised met je testE en dan je blast start met je geplande dosering testP, zit je dan niet een stuk hoger? Is het te calculeren hoe je je dosis moet aanpassen over tijd? Klinkt erg ingewikkeld, ik heb een gevoel dat dit niet is hoe mensen het doen. Dus wat is wel de bedoeling?
Bedankt

Dan zul je de half waardetijd moeten weten van het supplement en dan kan je zo overstappen, maar test e/p/c is gewoon testosteron.
 
Back
Naar boven