Fitness Seller

Blast cruise + Igf-1

Bezoekers in dit topic

AestheticFreak

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2016
Berichten
688
Waardering
334
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
Goedenavond bb's,

Ik ben langzamerhand rustig aan het nadenken over m'n nieuwe kuur. Waarschijnlijk gaat het een blast-cruise-blast worden. Ik heb in het verleden alleen ervaring met cyclen, echter wil ik naar het podium toe werken en ben ik overwegende een blast cruise te doen.

AAS ervaring : test e, deca, tren, dbol.

Ik ben nog flink aan het knutselen en denk dat het ongeveer dit gaat worden. Doseringen ben ik nog niet helemaal over uit.

Week 1-4 dbol 30-50mg ed
Week 1-34 hcg 500mg ew (genoeg?)
Week 1-12 deca 400mg ew
Week 1-12 test e 500-600mg ew
Week 13-18 test e 125-250mg ew
Week 19-30 tren e 600mg ew
Week 19-32 test e 250mg ew
Week 35-40 nolva 20mg ed (misschien langer)

- Nu wil ik hier nog wat mast aan toe voegen, alleen op welke dosering ben ik nog niet uit.
- roa wil ik preventief achter de hand hebben gezien ik last van acne heb op mn rug en schouderkoppen. Dit zou dan 10-20mg ed worden.

Ook ben ik me aan het inlezen over Igf-1 lr3. Dit zou ik dan 4 weken op, 4 weken af mee laten lopen. Ik kan vrij weinig vinden over het injecteren. Is het voor de beste resultaten alleen IM aan te raden, of kan het ook subq?

Als ik het wel mee laat lopen, word het waarschijnlijk rond de 50mcg, 5 dagen per week.

Ik hoop dat het een beetje overzichtelijk is zo! Ik hoor graag van jullie, zodat ik mn kuur definitief kan maken. Goed weekend, i'm off to the gym
 
Igf lr3 kan je meen ik random ergens zetten. Het gaat circuleren in je bloedbaan en komt zo bij meerdere spieren terecht. Hierdoor zou meer overall growth bereikt worden dan local growth.

Ik heb een half jaartje geleden een cycle gedaan met als toevoeging op aas wat hgh slin igf-des, toen ging ik als een raket naar 107kg. Werd helaas flink ziek en raakte 8kg kwijt.

Igf-des kan je beter voor site injections kiezen ten opzichte van igf lr3. Als er uiteindelijk al echte igf te vinden is, en dan ook nog betaalbaar
 
Maar dan subq neem ik aan? Thanks voor je reactie btw
 
Ja, dat was ik vergeten erbij te zetten. Subq inderdaad
 
Thanks for the info bro! Dus dan kan ik 5 dagen op, 2 dagen af voor 4 weken. 4 weken rust en dan weer 4 weken etc gedurende m'n blast cruise?
 
Masteron op 300 mg is zat.
 
En mast gehele kuur mee laten lopen op 300? Thanks voor je input Dr X
 
Mast is een zwak compound ik run het op 600minimum. Gaat goed gyno tegen
 
2x 500 iu HCG moet het zijn per week.

Ik zou persoonlijk de deca 1 week eerder stoppen. Dit om de deca-dick te voorkomen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks for the info bro! Dus dan kan ik 5 dagen op, 2 dagen af voor 4 weken. 4 weken rust en dan weer 4 weken etc gedurende m'n blast cruise?

Zo kan je het inderdaad doen. Persoonlijk zette ik mijn igf alleen op trainingsdagen, wat voor mij ook neer kwam op 5 dagen on 2 off.

4 weken on 4 weken off is prima :thumbs:
 
Dank voor je antwoorden mannen, ga hier zéker mee aan de slag! Als er nog mensen aanvullingen hebben dan hoor ik dat graag.
 
Goedenavond bb's,

Ik ben langzamerhand rustig aan het nadenken over m'n nieuwe kuur. Waarschijnlijk gaat het een blast-cruise-blast worden. Ik heb in het verleden alleen ervaring met cyclen, echter wil ik naar het podium toe werken en ben ik overwegende een blast cruise te doen.

AAS ervaring : test e, deca, tren, dbol.

Ik ben nog flink aan het knutselen en denk dat het ongeveer dit gaat worden. Doseringen ben ik nog niet helemaal over uit.

Week 1-4 dbol 30-50mg ed
Week 1-34 hcg 500mg ew (genoeg?)
Week 1-12 deca 400mg ew
Week 1-12 test e 500-600mg ew
Week 13-18 test e 125-250mg ew
Week 19-30 tren e 600mg ew
Week 19-32 test e 250mg ew
Week 35-40 nolva 20mg ed (misschien langer)

- Nu wil ik hier nog wat mast aan toe voegen, alleen op welke dosering ben ik nog niet uit.
- roa wil ik preventief achter de hand hebben gezien ik last van acne heb op mn rug en schouderkoppen. Dit zou dan 10-20mg ed worden.

Ook ben ik me aan het inlezen over Igf-1 lr3. Dit zou ik dan 4 weken op, 4 weken af mee laten lopen. Ik kan vrij weinig vinden over het injecteren. Is het voor de beste resultaten alleen IM aan te raden, of kan het ook subq?

Als ik het wel mee laat lopen, word het waarschijnlijk rond de 50mcg, 5 dagen per week.

Ik hoop dat het een beetje overzichtelijk is zo! Ik hoor graag van jullie, zodat ik mn kuur definitief kan maken. Goed weekend, i'm off to the gym

Heb even snel je post gelezen, nog naar geen één reactie gekeken. Ik zou igf1 in de triceps zetten, vind ik persoonlijk de beste plaats hiervoor. Gewoon 7 dagen in de week. Mast zou je op 200mg per week kunnen doen
 
Toch wel IM dus... Zie zo veel verschillende verhalen hierover. Ik zou subq het meest relaxte vinden, maar als IM echt veel beter werkt dan maar IM. Maar ik kan nergens een wetenschap vinden naar "plaatselijke groei", dus dan zou ik het evt ook Intramusculair in mn been of kuiten kunnen zetten toch?

Thanks voor je input Cruisecontrol88
 
Dat is een inderdaad een achterhaald fabeltje

Ik vind de triceps zo lekker makkelijk, bijna geen vet en je komt er super makkelijk bij :cool: arm omhoog, naald erin en klaar
 
En het werk natuurlijk zoals altijd beter in een spier dan in vet
 
Thanks again voor je reactie bro.

Maar dan zou het injecteren van igf in mn been, net zo goed werken als in mn tri?
 
Echte igf is tering duur en moeijk aan te komen.
 
Ik prikte ook igf1 in me triceps, merkte er maar weinig van
Had ipamorelin van hetzelfde merk en deed het erg goed
Tenminste voor zo ver die peptides echt iets toevoegen
Zetten zeker geen zoden aan dijk, misschien als je heel veel neemt
Sommige amerikaanse bodybuilders zijn er wel heel enthousiast over
Zoals die in de open weight met die beetje poolse naam
 
Back
Naar boven