XXL Nutrition

Blast cruise + Igf-1

Bezoekers in dit topic

Ik zette 100mcg l3r eod, je hoort qua subq en IM verschillende verhalen. Ik zette subq, men zegt dat er mee receptoren in de ingewanden zitten je je bij subq eerder een gut zou ontwikkelen. Geen gut ervaren en ik zou nou ook niet kunnen zeggen dat het echt veel toevoegde. 2 x 3 weken op en af gezet. Beter koop je hgh.
 
Ik zette 100mcg l3r eod, je hoort qua subq en IM verschillende verhalen. Ik zette subq, men zegt dat er mee receptoren in de ingewanden zitten je je bij subq eerder een gut zou ontwikkelen. Geen gut ervaren en ik zou nou ook niet kunnen zeggen dat het echt veel toevoegde. 2 x 3 weken op en af gezet. Beter koop je hgh.
Tbh zou ik ook sneller naar hgh gaan :)
 
Ik ben nog lekker aan het nadenken over mijn definitieve kuur voor begin september. Ik heb nog even al jullie reacties doorgelezen een aan de hand van jullie opmerkingen over IGF-1 ga ik het toch niet doen. Dit ivm weinig toegevoegde waarde op mijn blast. Ik kuur nog even lekker door op AAS en ga sparen voor HGH.

ON TOPIC! Dit is mn blast cruise voor zover ik het nu voor me heb liggen, graag feedback!

Week 1-4 Dbol 30-50mg ed ( opbouwen naar 50 )
Week 1-34 hCG 500mg ew (Kan ik dit de HELE kuur mee laten lopen???)
Week 1-12 Deca 400mg ew
Week 1-12 Test e 500-600mg ew

Week 13-18 Test e 125-250mg ew

Week 19-32 Test e 250mg ew
Week 19-30 Tren e 600mg ew
Week 19-32 Mast 200 of 300mg ew ( wat aan te raden )
Week 35-42 nolva 20mg ed ( tot herstel )

Roa gaat preventief gebruikt worden tegen acne, waarschijnlijk 10 á 20 mg ed... Ga van de week even naar de derma, kijken of ik het voorgeschreven kan krijgen. Anders gewoon via mn supp..

Hoop op feedback,

Laters
 
Back
Naar boven