XXL Nutrition

Blast/cruise in skere tijden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

th0maz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Berichten
5.095
Waardering
11.889
I.v.m die lockdown bullshit cruise ik al sinds oktober en heb momenteel alleen plastic homo gewichten tot mijn beschikking. Door te weinig spuitjes begin ik mij steeds onzekerder te voelen. Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek.

Ik was benieuwd wat jullie homo's doen/gebruiken tijdens deze lockdown. En ik heb niet over die uitslovertjes met hun homegym's.
 
Laatst bewerkt:
Als je niet optimaal kan trainen, of in ieder geval dusdanig dat je kan onderhouden, heeft het denk ik weinig zin om meer dan een cruise dosis te nemen.

De enige toevoeging die ik kan bedenken waar je misschien wat aan kunt hebben is GH.
 
I.v.m die lockdown bullshit cruise ik al sinds oktober en heb momenteel alleen plastic homo gewichten tot mijn beschikking. Door te weinig spuitjes begin ik mij steeds onzekerder te voelen. Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek.

Ik was benieuwd wat jullie homo's doen/gebruiken tijdens deze lockdown. En ik heb niet over die uitslovertjes met hun homegym's.
Ik ben een natty hetero met home-gym. Maar misschien heb je hier wat tips waar je mee aan de slag kan.
Kleine liposuctie van de buik, vet kan naar de jukbeenderen.
Laserbehandeling om je te ontharen.
Bleken waar nodig.
Haar laten implanteren.
Een kleine neus correctie zou je ook wel staan.
Natuurlijk kun je ook gewoon lang douchen en de crème spoeling langer laten intrekken, om de tijd te doden :D
 
Misschien toch eens met BB_ gaan trainen? Of ergens anders waar er zo'n tent buiten staat
 
Ik ben een natty hetero met home-gym. Maar misschien heb je hier wat tips waar je mee aan de slag kan.
Kleine liposuctie van de buik, vet kan naar de jukbeenderen.
Laserbehandeling om je te ontharen.
Bleken waar nodig.
Haar laten implanteren.
Een kleine neus correctie zou je ook wel staan.
Natuurlijk kun je ook gewoon lang douchen en de crème spoeling langer laten intrekken, om de tijd te doden :D
En bij jou valt helemaal niets meer te redden, dus mijn tip aan jou is: zelfmoord of gezichtstransplantatie.

Misschien toch eens met BB_ gaan trainen? Of ergens anders waar er zo'n tent buiten staat
Ik had die homo's al gecontacteerd, maar daar moet je per se een abbo afsluiten. Ik heb geen zin om ergens nog één jaar aan vast te zitten. Allemaal oplichters zijn het.

Buiten dat heeft die gym geen optimale belichting, dat is niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Niet dat Basic zo veel beter is, maar die heeft tenminste één spot die wel redelijk is en ik altijd moet domineren.
 
Misschien toch eens met BB_ gaan trainen? Of ergens anders waar er zo'n tent buiten staat
Met de beperking nu kunnen alleen leden trainen, want er mogen maar 4 man buiten en anders is het niet te doen, nu zit het elke dag binnen 10 seconden vol..

Vorig jaar toen er 30 mochten kon je wel met een strippenkaart trainen, toen kwamen er meerdere Belgen trainen. Hopen dat het snel weer versoepelt, maar ben er bang voor.
 
Er moet toch wel iets te regelen zijn bij een buitengym in de buurt.
 
Er moet toch wel iets te regelen zijn bij een buitengym in de buurt.
Er zijn ook echt zat niet-officiele locaties, zoals loodsen en schuren, waar je kunt trainen. Je moet het alleen via-via even weten want mensen zullen er niet mee te koop lopen en het rondbazuinen en verspreiden.
 
Ik doe al sinds oktober helemaal niks :dunno: Best lekker na 13 jaar dag in dag uit naar de gym.
Dus cruise & gh om alles een beetje in stand te houden. Maat het is natuurlijk wel huilen met de pet op als je in de spiegel kijkt. Maar goed, alles of niets. Nu dus even niets.

Van 108kg en 8% vet schoon aan de haak..
Naar 95kg en 15% vet inmiddels weer bijna doorsnee Sjaak.
 
Ik doe al sinds oktober helemaal niks :dunno: Best lekker na 13 jaar dag in dag uit naar de gym.
Dus cruise & gh om alles een beetje in stand te houden. Maat het is natuurlijk wel huilen met de pet op als je in de spiegel kijkt. Maar goed, alles of niets. Nu dus even niets.

Van 108kg en 8% vet schoon aan de haak..
Naar 95kg en 15% vet inmiddels weer bijna doorsnee Sjaak.
Ochja, paar weken blast en je bent weer op niveau, denk dat het voor naturals nog harder suckt.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Zelf had ik al lang zelfmoord gepleegd als ik een half jaar niet zou kunnen trainen

Ach kwestie van mindset. Er zijn best wat bodybuilders te noemen die mee deden aan de olympia en ook gemiddeld een half jaar per jaar helemaal geen gym zagen.

Make no mistake about it, I will be back :D
 
Ochja, paar weken blast en je bent weer op niveau, denk dat het voor naturals nog harder suckt.
Duurde 6 maand voor op m'n oude krachtniveau te zitten :suicide: En dan was de lockdown maar enkele maanden, nu 3x zo lang.
 
Ach kwestie van mindset. Er zijn best wat bodybuilders te noemen die mee deden aan de olympia en ook gemiddeld een half jaar per jaar helemaal geen gym zagen.

Make no mistake about it, I will be back :D

Misschien dat ik er na 13 jaar trainen ook wat anders in zou staan inderdaad. Maar nu kan ik het me nog niet voorstellen. Heb ternauwernood 1 maand zonder gym overleeft vorig voorjaar.
 
Beetje met tegels gooien en sóchtens opdrukken. soms gooi ik een ruit in bij een sportschool bypass het alarm en ga los
pumping iron smile GIF by Robert E Blackmon
 
Ik doe al sinds oktober helemaal niks :dunno: Best lekker na 13 jaar dag in dag uit naar de gym.
Dus cruise & gh om alles een beetje in stand te houden. Maat het is natuurlijk wel huilen met de pet op als je in de spiegel kijkt. Maar goed, alles of niets. Nu dus even niets.

Van 108kg en 8% vet schoon aan de haak..
Naar 95kg en 15% vet inmiddels weer bijna doorsnee Sjaak.
Jammer man. Je hebt nu dezelfde stats als een natty 50'er, met homegym :D en haar en een libido.
 
Jammer man. Je hebt nu dezelfde stats als een natty 50'er, met homegym :D en haar en een libido.

Want ik heb geen haar en libido? :dunno: Enlighten me.
 
Ach kwestie van mindset. Er zijn best wat bodybuilders te noemen die mee deden aan de olympia en ook gemiddeld een half jaar per jaar helemaal geen gym zagen.

Make no mistake about it, I will be back :D
Maar jij hebt wel je schatjepatatje ontmoet die altijd je back zal hebben no matter what:heart::heart:
 
  • Heart
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven