XXL Nutrition

blast log test/tren/deca 500/300/200

Bezoekers in dit topic

Ik volg ook! Ben benieuwd!

---▶

Laatst bewerkt:
Zien weet ik niet maar normaal moet je toch al iets zijn aangekomen?

Lekker hoor ben ook wel benieuwd naar pics.
Ik zit ook op test/deca en ga hem daarna switchen naar test/tren.

Ik gooi de deca na 8weken eruit denk ik en trek de tren dan stukkie door samen met test.

Krijg geen pics vanaf me telefoon op dbb . Moet ik effe via laptop doen deze week.

Wanneer ga je echt zien dat de tren werkt?

Ga maandag week 3in .

tot nu toe nog niet echt sides gehad behalve dromen over pitbulls die me opeten en dat ik ontvoerd en geslagen word met dildo.s kkvaag hahaha.

Morgen zet ik weer 500/300/200 test/tren/deca
vanaf week 4 gaat tren op 400mg .

Morgen zal ik effe wat foto.s en eventueel me voedingschema droppen hier.

Ik ben vandaag week 5 in gegaan en merk ook nog vrij weinig.. aderen komen wel lekker door, maar dit kan ook door mn extreem lage kcal inname komen..

Ga je nog uppen aan het einde van je kuur met je voeding? Zie je dan al veel verandering kwa vet en hardheid? Ben benieuwd hoeve je gaat pakken!!

Ik ben vandaag week 5 in gegaan en merk ook nog vrij weinig.. aderen komen wel lekker door, maar dit kan ook door mn extreem lage kcal inname komen..

hmm vaag ook van het rood/witte merk?

Hoe ziet je kuur eruit kwa dosis?

Vanaf week 4 ga ik naar 400mg tren .

Ga je nog uppen aan het einde van je kuur met je voeding? Zie je dan al veel verandering kwa vet en hardheid? Ben benieuwd hoeve je gaat pakken!!

nee voeding blijft kwa kcal op 2500 maar gooi er 5 hele eieren perdag bij en pasta iets eruit.

zie geen reden om in de zomer me kcal te uppen omdat ik naar 8% wil half juli.

mischien pak ik laatste 3weken ook wel tren a eod erbij . Effe kijke hoe het loopt en waar het schip strand.

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Yep rood wit :) ik ben an t cutten en zet 250 testo 400 tren. Had een kickstart 1-4 met 70mg winny

Mischien hebben we een k*tbatch ...de tijd zal het leren! :) heb ook nog niet echt de tren sides ofzo behalve af en toe dromen.

Wanneer ga je echt zien dat de tren werkt?

Ga maandag week 3in .

tot nu toe nog niet echt sides gehad behalve dromen over pitbulls die me opeten en dat ik ontvoerd en geslagen word met dildo.s kkvaag hahaha.

Morgen zet ik weer 500/300/200 test/tren/deca
vanaf week 4 gaat tren op 400mg .

Morgen zal ik effe wat foto.s en eventueel me voedingschema droppen hier.

tja lastig is dat he.. XD

Voedingsschema :

06:30 60gr haver-40gr whey

07:30 2 hele eieren

09:00 110gr gekookte kip - 60gr rijst (wit ongekookt)

12:00 60gr blanke pasta - 100gr tartaar- 2 hele eieren

14:30 110gr gekookte kip- 60gr rijst (wit ongekookt)

17:00 150gr biefstuk-60gr rijst-portie groene groentes(bonen/spruiten etc)-40gr whey

18:00 trainen (bcaa rondom me training)

19:30 5 eieren zonder geel - 40gr whey + lijnzaadolie

22:00 40gr langzame whey

2685 kcal
286gr eiwit

voedingsupps : omega 3/multivits/zinc/glucosamine

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Voeding ........

Laatst bewerkt:
---▶

Laatst bewerkt:
Oh oke, benieuwd naar je high carb schema.

Die komt voorlopig nog niet hoor:)

Is geen low carb. Voor jou niet en voor niemand niet.
Medium carb it is.

Terug
Naar boven