Fitness Seller

blast log test/tren/deca 500/300/200

Bezoekers in dit topic

voel je de tren al?

Heb zoveel zware verhalen gehoord over moeilijk dromen en zweetaanvallen ditdatzuszo ..heb nou nog niet echt gehad dat ik mega gek word in me kop ofzo.

Denk dat het allemaal wat overdreven word door de mensen ...mischien komt het nog dat zou kunnen maar voel me niet heel anders dan op alleen test eerlijk gezegt.

Heb zoveel zware verhalen gehoord over moeilijk dromen en zweetaanvallen ditdatzuszo ..heb nou nog niet echt gehad dat ik mega gek word in me kop ofzo.

Denk dat het allemaal wat overdreven word door de mensen ...mischien komt het nog dat zou kunnen maar voel me niet heel anders dan op alleen test eerlijk gezegt.

Dit denk ik dus ook. Ik heb daar ook totaal geen last van. Nu zet ik wel vrouwen doseringen (400mg)
Ik ga maandag verhogen naar 750

Ben vanavond weer thuis kan nu niet checken? Welke batches zijn k*t?

1276 is goed geel, afgaande op me libido is die oké !

Aitttt ik heb 1275 en 1276. Iemand slecht op gegaan? Deze is ook goed geel :)

Hier begin ik mee . 1.73 84kg. Vet% onbekend denk zelf 12% ofzo .

Laatst bewerkt:
Foto

Laatst bewerkt:
Okeeee nog 1

Laatst bewerkt:
Net effe me vreten klaargemaakt voor 5dagen.

Overal komt nog een shitload groene groentes bij en 10 eieren perdag . Zie voedingsschema.

Doel is om DIK onder de 10% te komen en geen gewicht te verliezen;)

Laatst bewerkt:

Denkt het niet, mijn eerste run had ik alleen last van extreem zweten en non stop agressief op alles en iedereen.

2e keer was op lagere doserinf in een cut, last van depressie, non stop moord gedachtes door je hoofd (geen hele serieuze gedachtes, maar ze zijn er wel) emoties konden meteen omslaan. Snachts meerdere keren wakker worden in een plas water. Alleen de tren nightmares nooit echt last van gehad.

Denkt het niet, mijn eerste run had ik alleen last van extreem zweten en non stop agressief op alles en iedereen.

2e keer was op lagere doserinf in een cut, last van depressie, non stop moord gedachtes door je hoofd (geen hele serieuze gedachtes, maar ze zijn er wel) emoties konden meteen omslaan. Snachts meerdere keren wakker worden in een plas water. Alleen de tren nightmares nooit echt last van gehad.

Over welke doseringen hebben we het dan? Denk dat het persoonlijk is allemaal. Ksta vrij sterk in me schoenen van mezelf..mischien is dat een voordeel!?

Gram tren? Wat is de meerwaarde daarvan?

Terug
Naar boven