- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
voel je de tren al?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zoveel zware verhalen gehoord over moeilijk dromen en zweetaanvallen ditdatzuszo ..heb nou nog niet echt gehad dat ik mega gek word in me kop ofzo.
Denk dat het allemaal wat overdreven word door de mensen ...mischien komt het nog dat zou kunnen maar voel me niet heel anders dan op alleen test eerlijk gezegt.
Dit denk ik dus ook. Ik heb daar ook totaal geen last van. Nu zet ik wel vrouwen doseringen (400mg)
Ik ga maandag verhogen naar 750
Ben vanavond weer thuis kan nu niet checken? Welke batches zijn k*t?
1Aitttt ik heb 1275 en 1276. Iemand slecht op gegaan? Deze is ook goed geel![]()
1
1275 goed geel? laat me even weten haha want ik heb exact dezelfde dan, met 1276 begonnen
Heb zoveel zware verhalen gehoord over moeilijk dromen en zweetaanvallen ditdatzuszo ..heb nou nog niet echt gehad dat ik mega gek word in me kop ofzo.
Denk dat het allemaal wat overdreven word door de mensen ...mischien komt het nog dat zou kunnen maar voel me niet heel anders dan op alleen test eerlijk gezegt.
Denkt het niet, mijn eerste run had ik alleen last van extreem zweten en non stop agressief op alles en iedereen.
2e keer was op lagere doserinf in een cut, last van depressie, non stop moord gedachtes door je hoofd (geen hele serieuze gedachtes, maar ze zijn er wel) emoties konden meteen omslaan. Snachts meerdere keren wakker worden in een plas water. Alleen de tren nightmares nooit echt last van gehad.
Ja goed donkergeel en zit nu precies 3week op die 1275.
We shall seeeee
Hoelang en hoeveel zit jij nu?