- Waardering
- 4.086
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Hoeveelste week zit je nu? Merk je al wat kwa fysiek?
Morgen begint week 6

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveelste week zit je nu? Merk je al wat kwa fysiek?
Morgen begint week 6Ben ik hou mn massa prima vast & word goed droog
Precies waar ik op gehoopt had dus
![]()
wil wel eens zien waar bij mij het punt is dat de sides meer zijn dan de gains.. kan ik daar onder blijven zitten in het vervolg. Ook denk ik dat bij 1 gram tren 750 test ( om maar iets te noemen) de gains een stuk beter zijn dan bij 250 test 400 tren..
Heb ook het idee dat ik ietwat low responder ben, gelukkig ook qua sides.. reden dat ik dit denk is omdat ik minder zie dan andere jongens wanneer ik kuur en omdat het eigenlijk bij alles zo is bij mij dat het minder werkt.( drugs/medicijnen noem maar op)
Meer dan 250 test zetten heeft niet echt zin ook niet als je een 1 gram tren neemt.
een gram trenpfff zit nu net 3 weken op 750mg begin het er nu zwaar mee te krijgen.
Vorige blast ook 750mg tren gepakt, maar deze gear is toch zo te voelen een stuk hoger gedoseerd want voel het al veel beter in een korte tijd, moet er niet aan denken te verhogen naar 1000mg
Imo overkill 1000mg tren maargoed dat is persoonlijk
---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------
Jij zet 250 test en 400tren van hetzelfde merk als ik toch?
Thanks gasten! Na koningsnacht (als ik het overleef) zal ik nog is een update doen.
Als er zo weinig animo voor de log blijft gooi ik um dicht , want loggen voor 2personen vind ik het gewoon niet waard.
Vraagje iver je eten. Je maakt best veel in een keer. Dat is best aantrekkelijk dan iederedag opnieuw. Hoelang en waar bewaar je he eten (vriezer/koelkast)?
Goed fysiek man!
Je oogt een stuk breden tegenover mij toen ik nog 14kilo over m'n lengte zat!!