Fitness Seller

blast log test/tren/deca 500/300/200

Bezoekers in dit topic

Gram tren? Wat is de meerwaarde daarvan?

wil wel eens zien waar bij mij het punt is dat de sides meer zijn dan de gains.. kan ik daar onder blijven zitten in het vervolg. Ook denk ik dat bij 1 gram tren 750 test ( om maar iets te noemen) de gains een stuk beter zijn dan bij 250 test 400 tren..

Heb ook het idee dat ik ietwat low responder ben, gelukkig ook qua sides.. reden dat ik dit denk is omdat ik minder zie dan andere jongens wanneer ik kuur en omdat het eigenlijk bij alles zo is bij mij dat het minder werkt.( drugs/medicijnen noem maar op)

Imo overkill 1000mg tren maargoed dat is persoonlijk

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Morgen begint week 6 :) Ben ik hou mn massa prima vast & word goed droog :) Precies waar ik op gehoopt had dus:cool:

Jij zet 250 test en 400tren van hetzelfde merk als ik toch?

wil wel eens zien waar bij mij het punt is dat de sides meer zijn dan de gains.. kan ik daar onder blijven zitten in het vervolg. Ook denk ik dat bij 1 gram tren 750 test ( om maar iets te noemen) de gains een stuk beter zijn dan bij 250 test 400 tren..

Heb ook het idee dat ik ietwat low responder ben, gelukkig ook qua sides.. reden dat ik dit denk is omdat ik minder zie dan andere jongens wanneer ik kuur en omdat het eigenlijk bij alles zo is bij mij dat het minder werkt.( drugs/medicijnen noem maar op)

Meer dan 250 test zetten heeft niet echt zin ook niet als je een 1 gram tren neemt.

een gram tren :D pfff zit nu net 3 weken op 750mg begin het er nu zwaar mee te krijgen.

Vorige blast ook 750mg tren gepakt, maar deze gear is toch zo te voelen een stuk hoger gedoseerd want voel het al veel beter in een korte tijd, moet er niet aan denken te verhogen naar 1000mg

een gram tren :D pfff zit nu net 3 weken op 750mg begin het er nu zwaar mee te krijgen.

Vorige blast ook 750mg tren gepakt, maar deze gear is toch zo te voelen een stuk hoger gedoseerd want voel het al veel beter in een korte tijd, moet er niet aan denken te verhogen naar 1000mg

Welk merk gear heb je?

Imo overkill 1000mg tren maargoed dat is persoonlijk

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Jij zet 250 test en 400tren van hetzelfde merk als ik toch?

Ja, ben vandaag begonnen met een ander merk dr bij nemen.
Testo gewoon nog van EP. tren van ep&up nu

Update:

Zit in week 4 en zet nu elke 5dagen test/tren/deca op 500/400/200mg .
Eind mei (week 8) valt de deca weg en ga ik flink onder onderhoud zitten en up ik de tren naar 500mg tot week 12.

Daarna cruisen.

kracht gaat nu flink omhoog . Bankdrukken 2x150kg 8x135kg is peanuts nu :)

voeding blijft nog gewoon op 2600kcal staan.

Voor foto,s zie pagina 3 :)

Over paar weken plaats ik nieuwe foto.s en zet ik de verschillen naast elkaar.

In. Goed fysiek man!

zeker bruut fysiek nice!

Thanks gasten! Na koningsnacht (als ik het overleef) zal ik nog is een update doen.

Als er zo weinig animo voor de log blijft gooi ik um dicht , want loggen voor 2personen vind ik het gewoon niet waard.

in! goed fysiek en goede krachtstats!

Vraagje iver je eten. Je maakt best veel in een keer. Dat is best aantrekkelijk dan iederedag opnieuw. Hoelang en waar bewaar je he eten (vriezer/koelkast)?

Goed fysiek man!
Je oogt een stuk breden tegenover mij toen ik nog 14kilo over m'n lengte zat!!

Ik volg deze ook maar kijk eerder zwijgend toe

Stiekum gluur ik hier ook!

ik kijk ook ga gwn verder !

Vraagje iver je eten. Je maakt best veel in een keer. Dat is best aantrekkelijk dan iederedag opnieuw. Hoelang en waar bewaar je he eten (vriezer/koelkast)?

Op zondag maak ik voor 5dagen voer . Afgewogen,compleet en gaat zo de vriezer in.

Elke avond haal ik voor de volgende dag me nodige voeding uit de vriezer en laat het ontdooien zodat ik het zo naar binnen kan schuiven de volgende dag.

In de weekenden is me dieet minder strict maar zorg wel voor voldoende eiwit inname.

---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:42 ----------

Goed fysiek man!
Je oogt een stuk breden tegenover mij toen ik nog 14kilo over m'n lengte zat!!

Thanks bro

Hoor ik vaker dat van me gewicht

Vooral als ik vertel aan mensen wat ik weeg dan geloven ze me nooit :)

Ik had je wel 90 kg geschat blablablabla

Moet je nagaan als ik 95kg zou wegen :D

---------- Toegevoegd om 01:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

Heb het er net 20min geleden weer allemaal ingedouwt!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven