XXL Nutrition

Blast! Pre Workout - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Blast! is onze nieuwe pre-workout booster zonder fancy, onnodige en vooral dure toevoegingen. Blast! bevat enkel de meest krachtige en bewezen ingrediënten verkrijgbaar. Dit is een no-nonsense pre-workout booster die alles bevat om te kunnen knallen, training na training!

    Blast Pre-Workout voordelen

    Werkt in 15 minuten!
    Ideaal om trainingplateaus te doorbreken
    Geschikt voor elke vorm van sport
    Bevat vijf top pre-workout ingrediënten
    Creatine vrij
    30 knaltrainingen per verpakking dat is slechts 50ct per training!

    Werkzame stoffen

    Beta Alanine
    Taurine
    Citrulline Malaat
    AAKG
    Cafeine
    Maltodextrine zorgt als drager voor een betere opname en werking van de andere stoffen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ik gebruik het nu ongeveer 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tegenover andere pre-workouts is deze smaak echt lekker, het is fruit punch en een beetje te vergelijken met de smaak van de Iron pump pre workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 á 2 scoops
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Geen verzendkosten en gratis samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €14,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het is een goede en goedkope pre workout die je kan nemen als je wat energie te kort komt

Mijn review:

Het is voor deze prijs een super pre workout, geeft goede energie en een lekkere smaak. Als je 2 scoops pakt gooi je gewoon 600mg cafeine naar binnen en dat tikt wel aan natuurlijk. Verder zitten er veel werkzame stoffen in, maar helaas staat er verder niet bij hoeveel van wat er inzit. Maar aangezien 1 serving 10gram is en xxl weten wat ze doen vertrouw ik er wel op dat ik genoeg van alles binnenkrijg om te knallen tijdens de training. Heb hem nog niet gebruikt toen ik echt moe of futloos was dus dat moet ik nog uittesten.
 
Leuke review,
Ik zelf heb hem ook geprobeerd (1x maal) in de ochtend, geen ontbijt genomen, dus op een lege maag de PWO genomen, resultaat, mega hoge hartslag, misselijkheid en draaierigheid. :(
Ik weet niet hoe het komt maar waarschijnlijk omdat ik nog NIETS gegeten had.
Ben benieuwd naar de andere hun mening :cool:
 
Ja had gisterochtend ook op lege maag gepakt en dan voel je je buik wel ff onder het trainen inderdaad:p.
Het is natuurlijk geen unstoppable ofzo maar ik vind het beter dan verwacht
 
Leuke review,
Ik zelf heb hem ook geprobeerd (1x maal) in de ochtend, geen ontbijt genomen, dus op een lege maag de PWO genomen, resultaat, mega hoge hartslag, misselijkheid en draaierigheid. :(
Ik weet niet hoe het komt maar waarschijnlijk omdat ik nog NIETS gegeten had.
Ben benieuwd naar de andere hun mening :cool:

mss toch wat te sterk dan voor een nuchtere maag

Ja had gisterochtend ook op lege maag gepakt en dan voel je je buik wel ff onder het trainen inderdaad:p.
Het is natuurlijk geen unstoppable ofzo maar ik vind het beter dan verwacht

:thumbs:
 
Geven jullie de ingredientenlijst met hoeveelheid wat erinzit? Of waarom wordt dat niet gedaan
 
Geven jullie de ingredientenlijst met hoeveelheid wat erinzit? Of waarom wordt dat niet gedaan

Dit heb ik al eerder aangeven in de xxl topic ;) .. Voor deze prijs krijg je gewoon een goede booster. Een dosering is 10gram dus het is vrij eenvoudig te herleiden hoeveel er van elke stof ongeveer inzit.
Wil je van alles maximale doseringen dan hebben we Fully Loaded en zit je op de 1e rij ;)
 
Echt een fijne pwo voor een bizar lage prijs. Doet echt goed zijn werk en doet niks onder aan de grote en dure merken die ook pwo's aanbieden.

Goed bezig XXL!
 
Gebruik hem nu enkele weken en moet zeggen: top!

Ben hem al eens vergeten in de nemen en merkte het dadelijk.

Zou het zeker aanraden, lage prijs en goede werking, wat wil je nog meer :p
 
Laatst bewerkt:
Goede energy rush en focus.

Voor de pomp heeft het geen toegevoegde waarde.

Super product voor deze prijs.
 
Goede energy rush en focus.

Voor de pomp heeft het geen toegevoegde waarde.

Super product voor deze prijs.

Even wat extra Citrulline Malaat toevoegen. Lekker goedkoop en werkt uitstekend voor een betere pomp ;)
 
Goede rush en focus! En niet de misselijkheid die ik van roid rage kreeg.
 
Aangezien ik nu smorgens train heb ik mij deze gekocht. Heb er toch geen moment spijt van gehad, heerlijke ochtend trainingen en lekker actief op het werk. Savonds na het eten val ik ook heerlijk in een diepe slaap! Alleen de inhoud is bij mij bijna beton geworden?? Krijg er amper nog een scoop uit, en dat terwijl de pot toch echt dicht, koel, en in het donker wordt bewaard...
 
Goede rush en focus! En niet de misselijkheid die ik van roid rage kreeg.

:thumbs:

Aangezien ik nu smorgens train heb ik mij deze gekocht. Heb er toch geen moment spijt van gehad, heerlijke ochtend trainingen en lekker actief op het werk. Savonds na het eten val ik ook heerlijk in een diepe slaap! Alleen de inhoud is bij mij bijna beton geworden?? Krijg er amper nog een scoop uit, en dat terwijl de pot toch echt dicht, koel, en in het donker wordt bewaard...

Dat is er denk toch wat vocht bijgekomen, we laten de volgende batch maken in een ander materiaal pot (die geen vocht kan doorlaten) en een drooghoudzakje toevoegen.

Nu kan je het het beste even met een vork los prikken. Werking is er verder niet door aangetast.
 
Is het eigenlijk aan te raden dit te gebruiken op niet-trainingsdagen, of enkel en alleen 30min alvorens de training aan te vatten?
 
Is het eigenlijk aan te raden dit te gebruiken op niet-trainingsdagen, of enkel en alleen 30min alvorens de training aan te vatten?

Uiteraard neem je dit alleen voor de training ;)
 
Ik heb Blast! nu al een paar keer gebruikt 30min voor mijn training:

+ Lekkere pomp (dit had ik niet echt met Assault - Musclepharm PO)
+ Focus (gelijk)
+ Het tintelig gevoel is niet zo erg (in vergelijking met de Assault - Musclepharm PO)

- Korrelig (in vergelijking met de Assault - Musclepharm PO)
- Smaak is niet zo schitterend (in vergelijking met de Assault - Musclepharm PO)
 
Waar zit het verschil tussen blast en roid rage in?


@joury, PWO's zijn zelden ''lekker'' en assault is gewoon n suikerbom, nja zo smaakt t
 
vorige week ook eens een sample getest voor een arm workout, smaakte wel naar meer moet ik zeggen

goeie energie, goeie focus, pump in mijn armen was best ook wel hard
vond zelfs de smaak best goed meevallen
heb hier nog een sample liggen, deze week nog eens testen voor andere workout maar (wanneer die 2e sample me nog steeds bevalt) ga deze zeker in gedachten houden wanneer ik nogmaals bestel
 
sample gebruikt, werkte ongeveer net zoals assault qua intensiteit....van mij mag het wel wat sterker a la dedicated unstoppable.
 
Sample gebruikt.
Na ongeveer 20 min na inname voel ik me lichtelijk "opgezweept"
Echter begint mijn huid te tintelen.
Het voelt alsof een lichaamsdeel slaapt en je die gaat bewegen maar tegelijk ook alsof je helemaal verbrand bent en je huid straks staat.
Heel apart! Nu eerst maar eens sporten om te kijken hoe het zich ontwikkeld.
 
Back
Naar boven