Fitness Seller

Blast! Pre Workout - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Blast! is onze nieuwe pre-workout booster zonder fancy, onnodige en vooral dure toevoegingen. Blast! bevat enkel de meest krachtige en bewezen ingrediënten verkrijgbaar. Dit is een no-nonsense pre-workout booster die alles bevat om te kunnen knallen, training na training!

    Blast Pre-Workout voordelen

    Werkt in 15 minuten!
    Ideaal om trainingplateaus te doorbreken
    Geschikt voor elke vorm van sport
    Bevat vijf top pre-workout ingrediënten
    Creatine vrij
    30 knaltrainingen per verpakking dat is slechts 50ct per training!

    Werkzame stoffen

    Beta Alanine
    Taurine
    Citrulline Malaat
    AAKG
    Cafeine
    Maltodextrine zorgt als drager voor een betere opname en werking van de andere stoffen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ik gebruik het nu ongeveer 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tegenover andere pre-workouts is deze smaak echt lekker, het is fruit punch en een beetje te vergelijken met de smaak van de Iron pump pre workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 á 2 scoops
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Geen verzendkosten en gratis samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €14,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het is een goede en goedkope pre workout die je kan nemen als je wat energie te kort komt

Mijn review:

Het is voor deze prijs een super pre workout, geeft goede energie en een lekkere smaak. Als je 2 scoops pakt gooi je gewoon 600mg cafeine naar binnen en dat tikt wel aan natuurlijk. Verder zitten er veel werkzame stoffen in, maar helaas staat er verder niet bij hoeveel van wat er inzit. Maar aangezien 1 serving 10gram is en xxl weten wat ze doen vertrouw ik er wel op dat ik genoeg van alles binnenkrijg om te knallen tijdens de training. Heb hem nog niet gebruikt toen ik echt moe of futloos was dus dat moet ik nog uittesten.
 
Waarvoor dank René ;)
 
hmmm ik voel me achter gesteld hahaha;)
 
Gebruik vrijwel nooit PWO's, maar de laatste tijd echt weinig plezier meer in het trainen dus toch deze eens besteld. Ben benieuwd. Heb in ieder geval geen PWO tolerantie of zo.
 
Ga niet een nieuwe review schrijven, maar wil wel even mijn mening geven: ik vind de smaak van blast echt een van de smerigste die ik heb geproefd.
1 maatschep is vergeleken met Jack3d wel 4 x zo veel ongeveer.
Werking is wel prima, ik lig er niet wakker van zoals no-xplode.
Ik vind het vergelijkbaar met jack3d van nu.
 
Vind de smaak van Blast echt heerlijk als ik eerlijk moet zijn..
 
Vind de smaak van blast ook erg goed juist.
 
Sample gebruikt.
Na ongeveer 20 min na inname voel ik me lichtelijk "opgezweept"
Echter begint mijn huid te tintelen.
Het voelt alsof een lichaamsdeel slaapt en je die gaat bewegen maar tegelijk ook alsof je helemaal verbrand bent en je huid straks staat.
Heel apart! Nu eerst maar eens sporten om te kijken hoe het zich ontwikkeld.
Dat je huid begint te 'tintelen' komt door de beta alanine denk ik.

Hierboven wordt gesproken over de smaak, ik vond de smaak in vergelijking met andere PWO's prima te doen.
 
Back
Naar boven