MuscleMeat

Blast! Pre Workout - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Blast! is onze nieuwe pre-workout booster zonder fancy, onnodige en vooral dure toevoegingen. Blast! bevat enkel de meest krachtige en bewezen ingrediënten verkrijgbaar. Dit is een no-nonsense pre-workout booster die alles bevat om te kunnen knallen, training na training!

    Blast Pre-Workout voordelen

    Werkt in 15 minuten!
    Ideaal om trainingplateaus te doorbreken
    Geschikt voor elke vorm van sport
    Bevat vijf top pre-workout ingrediënten
    Creatine vrij
    30 knaltrainingen per verpakking dat is slechts 50ct per training!

    Werkzame stoffen

    Beta Alanine
    Taurine
    Citrulline Malaat
    AAKG
    Cafeine
    Maltodextrine zorgt als drager voor een betere opname en werking van de andere stoffen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ik gebruik het nu ongeveer 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tegenover andere pre-workouts is deze smaak echt lekker, het is fruit punch en een beetje te vergelijken met de smaak van de Iron pump pre workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 á 2 scoops
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Geen verzendkosten en gratis samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €14,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het is een goede en goedkope pre workout die je kan nemen als je wat energie te kort komt

Mijn review:

Het is voor deze prijs een super pre workout, geeft goede energie en een lekkere smaak. Als je 2 scoops pakt gooi je gewoon 600mg cafeine naar binnen en dat tikt wel aan natuurlijk. Verder zitten er veel werkzame stoffen in, maar helaas staat er verder niet bij hoeveel van wat er inzit. Maar aangezien 1 serving 10gram is en xxl weten wat ze doen vertrouw ik er wel op dat ik genoeg van alles binnenkrijg om te knallen tijdens de training. Heb hem nog niet gebruikt toen ik echt moe of futloos was dus dat moet ik nog uittesten.
 
Sample gebruikt.
Na ongeveer 20 min na inname voel ik me lichtelijk "opgezweept"
Echter begint mijn huid te tintelen.
Het voelt alsof een lichaamsdeel slaapt en je die gaat bewegen maar tegelijk ook alsof je helemaal verbrand bent en je huid straks staat.
Heel apart! Nu eerst maar eens sporten om te kijken hoe het zich ontwikkeld.
Ik vond het niet zo'n hele speciale pre-workout. Zga exact dezelfde als van B&F, alleen de smaak is OK. Na een tijdje ben je snel aan deze producten gewend. Het is vooral Beta-Alanine en Caffeine die je voelt.
 
Gisteren geprobeerd, vond het niet heel bijzonder.. maar welke pre-workout is dat nog wel na Unstoppable, Game Day e.d.
Hij deed me denken aan Ulift: Deze doet werk ook, maar zeker niet iets extra's. Bij blast voornamelijk de cafeïne die je voelt. Smaak was wel top trouwens.
 
Ik vond het niet zo'n hele speciale pre-workout. Zga exact dezelfde als van B&F, alleen de smaak is OK. Na een tijdje ben je snel aan deze producten gewend. Het is vooral Beta-Alanine en Caffeine die je voelt.

Gisteren geprobeerd, vond het niet heel bijzonder.. maar welke pre-workout is dat nog wel na Unstoppable, Game Day e.d.
Hij deed me denken aan Ulift: Deze doet werk ook, maar zeker niet iets extra's. Bij blast voornamelijk de cafeïne die je voelt. Smaak was wel top trouwens.

Het is ook geen speciale pre workout het is onze instap basis pre workout. Wil je wat sterkers dan hebben we The Force, UNLEASH en Fully Loaded ;)
 
Net een sample blast gebruikt... ben er geen fan van de tintelingen gaan zo in de weg zitten dat je je er niet lekker bij voelt en afgeleid bent... trouwens ook reuze zware training en zelfs niet kunnen afmaken. 1ste en laatste keer dat ik blast probeer want voor mij doet die het niet. Dan vind ik roid rage 10 keer beter. Maar ik merk als je dat geregeld neemt je er gewend aan raakt. Kan er gewenning ontstaan ?
 
Net een sample blast gebruikt... ben er geen fan van de tintelingen gaan zo in de weg zitten dat je je er niet lekker bij voelt en afgeleid bent... trouwens ook reuze zware training en zelfs niet kunnen afmaken. 1ste en laatste keer dat ik blast probeer want voor mij doet die het niet. Dan vind ik roid rage 10 keer beter. Maar ik merk als je dat geregeld neemt je er gewend aan raakt. Kan er gewenning ontstaan ?

Daarom hebben we ook meerdere pre workouts allemaal met een andere formule, er is geen pre workout te maken die iedereen fijn vind of goed aanslaat bij iedereen.

Gewenning treed altijd op in meer of mindere mate met pre workouts. Daarom neem je deze ook beter niet dagelijks en wissel je af met een tweede pre workout. Als je roid rage goed vond denk ik dat je de Force nog beter zult vinden.
 
Daarom hebben we ook meerdere pre workouts allemaal met een andere formule, er is geen pre workout te maken die iedereen fijn vind of goed aanslaat bij iedereen. Gewenning treed altijd op in meer of mindere mate met pre workouts. Daarom neem je deze ook beter niet dagelijks en wissel je af met een tweede pre workout. Als je roid rage goed vond denk ik dat je de Force nog beter zult vinden.
Eerst mijn huidige potjes afwerken... the force is een andere formule? (verbeterde?)
 
Leuke formule. Ben er wel benieuwd na. 200mg is namelijk vrij bescheiden. Ik hoop dat de rest wel wat meer hardcore is, zodat het een knaller is. Heb je ook samples die we kunnen proberen? Zou wel nice zijn als grootste boardsponsor om ook een sample actie te doen.
 
Blast heb ik sinds begin juli denk ik en staat gewoon in de snoepkast op een niet-vochtige maar wel warme (normale huis temperatuur) plaats.
Wat ik merk is dat bijna alles verhard is, en dat het een ander kleur is beginnen uitslaan (bepaalde korrels zien bijna fluo rose).
Ik tracht er vanavond een foto van te nemen ...
 
Ik heb Blast! recent een aantal keren gebruikt voor het trainen. Ben ermee begonnen omdat ik vrij futloos en moe was en een boost zonder creatine zocht. Alleen de eerste keer had ik het gevoel dat ik langer door kon gaan en meer focus had, daarna eigenlijk niet meer. Van tintelingen oid had ik geen last. Misschien omdat ik al BCAA met toegevoegde Beta Analine e.d. gebruik en hier aan gewend ben en omdat ik niet erg gevoelig ben voor caffeine...? Heb ruim een jaar terug een keer een tijdje Epic van Dedicated (met creatine dus) gebruikt waar ik wel echt super goed op kon trainen. Misschien heeft een lichtere pre work out daarom ook minder effect op mij. In ieder geval is Blast! voor mij helaas niet sterk genoeg. Smaakt wel top trouwens! Ook fijn dat je losse samples kunt bestellen, dan kun je het eerst een paar dagen proberen voor je een pot aanschaft.
 
Ik heb Blast! recent een aantal keren gebruikt voor het trainen. Ben ermee begonnen omdat ik vrij futloos en moe was en een boost zonder creatine zocht. Alleen de eerste keer had ik het gevoel dat ik langer door kon gaan en meer focus had, daarna eigenlijk niet meer. Van tintelingen oid had ik geen last. Misschien omdat ik al BCAA met toegevoegde Beta Analine e.d. gebruik en hier aan gewend ben en omdat ik niet erg gevoelig ben voor caffeine...? Heb ruim een jaar terug een keer een tijdje Epic van Dedicated (met creatine dus) gebruikt waar ik wel echt super goed op kon trainen. Misschien heeft een lichtere pre work out daarom ook minder effect op mij. In ieder geval is Blast! voor mij helaas niet sterk genoeg. Smaakt wel top trouwens! Ook fijn dat je losse samples kunt bestellen, dan kun je het eerst een paar dagen proberen voor je een pot aanschaft.

Totaal Off-topic, maar goede stats voor een dame!
 
Zoals beloofd de foto.

20150924_193221.jpg
 
Zoals beloofd de foto.
dit heb ik dus ook. heb hem 2 weken niet gebruikt draa de pot open en alles is zo. kon er niks meer uit halen:(
 
dit heb ik dus ook. heb hem 2 weken niet gebruikt draa de pot open en alles is zo. kon er niks meer uit halen:(

Heb ik jammer genoeg dus ook :mad:
Bovenkant is verandert van kleur en alles wat eronder zit is 1 harde korst dat je met een vork of mes moet stuk breken ???
 
Heb ik ook gehad, zelfde bij roidrage..
 
Volgens mij is dat een beetje een eigenschap bij zulke goedkope pwo's. Ik heb het wel vaker bij 'budget' pwo's, vandaar ik vaak kies voor de US merken.
 
Volgens mij is dat een beetje een eigenschap bij zulke goedkope pwo's. Ik heb het wel vaker bij 'budget' pwo's, vandaar ik vaak kies voor de US merken.

in de USA worden/mogen er hele hoge doseringen silicium dioxide en magnesium stearaat gebruikt worden welke klonteren tegengaan, in de EU is dat (gelukkig) verboden. We hebben de formule wel iets aangepast en gaan een grote vochtvreter gebruiken en een andere materiaal pot. Hierdoor moet het vrijwel verholpen zijn.
 
Ah dat is een mooie oplossing voor de jongens die nu met een onbruikbare pwo zitten. Daar hebben ze nu niets aan natuurlijk XXL Nutrition Joury
 
Misschien krijg ik zo een nieuwe pot met nieuwe formule XXL Nutrition ? ;)
Die pot is idd niet van de hoogste kwaliteit vergeleken met die pre workout pot van Assault.

Had ik het op voorhand gezeten dat dit het resultaat ging zijn na x-aantal maanden had ik het idd niet gekocht.
Er is een spreekwoord die zegt goedkope koop = dure koop, wat gelukkig niet altijd het geval is maar bij deze wel een beetje vrees ik.
 
Misschien krijg ik zo een nieuwe pot met nieuwe formule XXL Nutrition ? ;)
Die pot is idd niet van de hoogste kwaliteit vergeleken met die pre workout pot van Assault.

Had ik het op voorhand gezeten dat dit het resultaat ging zijn na x-aantal maanden had ik het idd niet gekocht.
Er is een spreekwoord die zegt goedkope koop = dure koop, wat gelukkig niet altijd het geval is maar bij deze wel een beetje vrees ik.
Denk het niet hoor ;) Anders hadden ze allang gereageerd gezien de activiteit van XXL hier ;)
 
Back
Naar boven