AndroidHealthClinic

BLAST!.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Apart!

Sta nog op 108,5 zelfde als maandag, terwijl ik bijna de hele week wel op 4600+ heb gezeten. Denk toch maar naar 4700 vanaf vandaag en maandag weer checken. Vind het enorm moeilijk om mezelf objectief in de spiegel te bekijken of om te kijken wat nou vocht of vet is, Maargoed maandag even kijken of we op de 109 aan kunnen tikken. Zit denk ik wel een bbq aan te komen dus mot lukken!
Hoppa! En door naar de 110kg:woot:
 
T3 laten mee lopen om meer te kunnen eten is een contradictie natuurlijk :p
 
Als je dat vocht echt kwijt wilt kun je beter 2 dagen licht onder onderhoud eten door je koolhydraten te verminderen.
Dan zie je zo wat vocht of vet is.
Vocht is er binnen 2/ 3 dagen uit als even dropt in je koolhydraten.
 
Als je dat vocht echt kwijt wilt kun je beter 2 dagen licht onder onderhoud eten door je koolhydraten te verminderen.
Dan zie je zo wat vocht of vet is.
Vocht is er binnen 2/ 3 dagen uit als even dropt in je koolhydraten.
En op dezelfde snelheid helaas weer terug...:sad:

Klote vocht..:mad:
 
En op dezelfde snelheid helaas weer terug...:sad:

Klote vocht..:mad:


Dat is waar!
Maar als je (zoals ts) jezelf gek maakt en twijfelt over 'is het vocht of is het vet' kan het even een geruststelling zijn als je op 3 dagen je abs terug hebt. Kun je daarna weer rustig verder bulken.
 
Mwah lijkt me niet dat het vet is, met hoeveelheid aan gear en de aders nog op ,E kuiten etc staan. Probeer mezelf nog te pushen om door te knallen, komende 5 weken. Dan op alleen test en wat bold en t3+clen ff wat vocht en eventueel bende op te schonen tot volgende blast.
 
Dat is waar!
Maar als je (zoals ts) jezelf gek maakt en twijfelt over 'is het vocht of is het vet' kan het even een geruststelling zijn als je op 3 dagen je abs terug hebt. Kun je daarna weer rustig verder bulken.

Yup denk het weekend carbs ff iets lager. Ook ivm bbq en maandag weer vol gas. Abs zijn er nog alleen wat vager haha
 
Spulletjes beginnen goed in te slaan denk ik! Zweet als een gek in het zonnetje, back pumps elke keer als ik een stukje onkruid weg haal en hijgen alsof ik een marathon heb gerend, yup ik ben on!
 
Is wat vochtig allemaal volgens mij, door behoorlijke cheat gisteravond. Maar afgelopen dagen op of boven de 4750kcal gezeten. Groei lijkt nu wel aardig in te zetten! Armen/schouders lijkt wel wat meer vorm in te komen.

Geen idee wat ik nu weeg enzo. Maar stuk meer rust, nu ik dit niet elektrische dag meer check, en vrachtwagen vol T3 en Clen achter de hand heb.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Voor de liefhebbers!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is wat vochtig allemaal volgens mij, door behoorlijke cheat gisteravond. Maar afgelopen dagen op of boven de 4750kcal gezeten. Groei lijkt nu wel aardig in te zetten! Armen/schouders lijkt wel wat meer vorm in te komen.

Geen idee wat ik nu weeg enzo. Maar stuk meer rust, nu ik dit niet elektrische dag meer check, en vrachtwagen vol T3 en Clen achter de hand heb.
Zo dan! Dat gaat lekker ineens!!:thumbs: Alles begint goed zijn werk te doen!:D

Voor de liefhebbers!
Holy shit:heart: Ik ben een liefhebber..:meal:
 
Zo dan! Dat gaat lekker ineens!!:thumbs: Alles begint goed zijn werk te doen!:D

Holy shit:heart: Ik ben een liefhebber..:meal:


Dat vermoedde ik al!
Nog over nagedacht ook! Saté van de haas met pepersaus ipv pindasaus haha, al stond ze raar te kijken toen ik het vroeg. Maar dat compenseert het andere weer haha.

Weet niet of het toeval is, maar deze week me eerste week met het nieuwe merk begonnen.
Maar zie ineens enorm verschil, plus enorme lower backpumps. Kan ook zijn omdat het week 5 is en dus alle lange esters beginnen in te slaan.

Net beentjes!

Squat
10x60
10x80
10x100
6x120
3x140
3x3x165
Gewicht was vrij makkelijk, maar enorme backpump. Niet te doen, kon amper recht op staan.

1x180

Legpress
Niet te doen..

Toen maar hoop extensions en leg curls etc.

Evengoed lekkere training gehad! Hoop alleen dat die backpump gauw wegtrekken
 
Echt horror die backpumps! Lees dat vaker in kuurlogjes!:eek!:

Wel sterk weer hoor!!:D
 
Morgen staat 4x8x140 bench op het programma en me trsiningspartner kan niet! Dus dat word spannend haha. Voelt iemand zich geroepen om even ze zak in me gezicht te hangen voor veiligheid?

Maargoed daarentegen motiveert wel, hij moet toch echt omhoog anders is het bijzonder onprettig! Als dit lukt, zit er sowieso wel een 180 bench in de leiding.
 
die backpumps zijn idd echt klote,heb er ook continue last van
 
Om even te laten zien waar me vet vrees vandaan komt!
Op ze zwaarst 142 ofzo

Eigenlijk mag ik niet klagen waar ik nu sta. Maar doe het lekker toch

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat een verschil, haast niet te geloven zelf! :p
 
Om even te laten zien waar me vet vrees vandaan komt!
Op ze zwaarst 142 ofzo

Eigenlijk mag ik niet klagen waar ik nu sta. Maar doe het lekker toch
Wow..ik snap je! Je kunt meer dan trots zijn!
 
Back
Naar boven