MuscleMeat

BLAST!..

Bezoekers in dit topic

Netjes gehouden! Wat ei en ham ofzo.
 
Nu maar ff wachten op 11:30 voor de snacks en pannekoeken en broodjes. Valt niet mee. T3 netjes mee gekregen dus we branden op volgas! En de rum houd het vocht weg. Dus kom maar op met die gainz
 
Vanuit me zonnestoel even komende 2 kuurtjes gepland ivm leuke aanbieding

4-6weekjes cruise op alleen test
6weekjes op
400 test
150 tren e
150 tren a
150 parabola
1mg methyl tren omde dag
25mg halotestin per dag

6-8 weekjes cruise

10-12 weekjes
400 test
1200 bold
600 primo
450 tren a
450 mast p

Zoiets denk ik!
 
Hoho Methyl tren en halotestin tezamen, das niet mild :P
 
Ja beide nooit gebruikt. Maar wou even een korte droge kracht kuur. En die 2e is gewoon volgas bulkend de winter in, kijken of primo wat is.

Als mt al te pittig is, neem ik halo aan het einde van de bulk kuur. Even aan kijken, mt zit in een tren mix, dus geen keus! HahA
 
Ik ben absoluut niet iemand die snel zal zeuren over leverwaardes enzo maar ik denk dat MT ( mits goed gedoseerd echt zwaar vergif ook al geeft het een prachtige look ) en Halo samen pakken wel eens erg slecht voor je kan zijn. Ook in een korte kuur.
 
Vanuit me zonnestoel even komende 2 kuurtjes gepland ivm leuke aanbieding

4-6weekjes cruise op alleen test
6weekjes op
400 test
150 tren e
150 tren a
150 parabola
1mg methyl tren omde dag
25mg halotestin per dag

6-8 weekjes cruise

10-12 weekjes
400 test
1200 bold
600 primo
450 tren a
450 mast p

Zoiets denk ik!
En DOOOOOOOR!
 
Ik ben absoluut niet iemand die snel zal zeuren over leverwaardes enzo maar ik denk dat MT ( mits goed gedoseerd echt zwaar vergif ook al geeft het een prachtige look ) en Halo samen pakken wel eens erg slecht voor je kan zijn. Ook in een korte kuur.

Als ik er hier en daar wat over lees schijn het wel stevig spul te zijn. Kijk eerst de mt wel even aan. Eerst sowieso maar is huidige blast afmaken en cruisen haha
 
Als ik er hier en daar wat over lees schijn het wel stevig spul te zijn. Kijk eerst de mt wel even aan. Eerst sowieso maar is huidige blast afmaken en cruisen haha

Dat is het ook zeker maat! Ik heb m'n leverwaardes laten testen toen ik 2 weken op legit MT zat en die waren flink verhoogd en eigenlijk te hoog. Kan de test alleen niet meer vinden, anders had ik 'm gepost. Volgens mij sla ik spontaan geel uit als ik er Halo bij pak haha. En dan drink ik nooit alcohol en heb ik echt een strak voedingsschema. Zou het in ieder geval in de gaten houden als ik jou was.

Verder benieuwd wat het je brengt en voor nu, fijne vakantie!
 
Zou die zware orale sowieso niet pakken zonder dat het voor een wedstrijd is.

3 jaar terug had ik 20 dagen 20mg superdrol genomen. Daarna nog 8 weken tren zonder oral. En toen ik 2 weken off was 5 dagen zitten zuipen op vakantie.

Gevolg. Zo geel als een lego poppetje en met spoed naar ziekenhuis toen ik thuis langs dokter ging
 
Ik kijk het ook even aan, nooit echt last gehad en vaak orals en hoge tren doseringen gehad. Maar dit is wel andere koek dus kijk het ff aan. Rustig hiervan herstellen eerst
 
Als ik er hier en daar wat over lees schijn het wel stevig spul te zijn. Kijk eerst de mt wel even aan. Eerst sowieso maar is huidige blast afmaken en cruisen haha
ik pak mt en halo samen in me prep maar voor de rest recreatief zou ik het nooit combineren.

en ik zou de mt ED zetten pre workout.
 
ik pak mt en halo samen in me prep maar voor de rest recreatief zou ik het nooit combineren.

en ik zou de mt ED zetten pre workout.

Najah mt zit in een mix van onze Engelse vriendjes 'supertren' wou het eod zetten.
 
Najah mt zit in een mix van onze Engelse vriendjes 'supertren' wou het eod zetten.
Denk niet dat je er veel van gaat merken door de halfwaardetijd daarom zij ik ed voor trainen :P
 
Zal het ff proberen uit de mix te filteren haha.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Update! Schade valt volgens mij nog wel mee! Ondanks all inclusive buffet, met hele dag door sowieso burgers worsten bacon etc. Zal wel wat vocht vast houden want alles is hier zo zout als wat!

Alsik terug ben zit ik alleen nog op test en bold, zit te denken om laatste 3-4weken 25mg halo te pakken even krachtboost en even kijken hoe ik er op reageer.
 
Valt zeker mee!

Lekker genieten kerel!!:thumbs:
 
Ach de sausjes laten staan, vet beetje vermijden, aangezien alles hier relatief vet vlees is. Is het goed te doen!
Nu ff het ontbijtje!

Vezeltjes ook flink te kort denk ik haha, al paar dagen amper/niet gescheten! Voor als jullie het wouden weten
 
3 broodjes 3 jammie 8 eitjes
 
Back
Naar boven