Fitness Seller

BLAST!..

  • Topic starter User1
  • Startdatum
  • Reacties 433
  • Weergaven 22K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Yup dan komen de 4 burgers, steaks friet, complete kinderboerderijen zijn uitgemoord in de omgeving. Maar ik begin de dag beschaafd! En nu ook weer 6km gelopen. Dus zo houden we het enigszins netjes!
 
I'm back bitches!
Vannachf terug gekomen, nog even wat test en bold gezet, hier ga ik nog even mee door tot Vails op zijn, ik gok nog 3 weken ofzo.
Test 400 of 800, even kijken hoe het vocht technisch is.
Bold 1200.
Halotestim 25mg, even testen.

Ik heb aardig opgelet, voornamelijk of ik me eiwitten wel binnen kreeg. Buffet had voornamelijk varken of kalfsvlees.dus vet is denk stukken hoger geweest dan normaal, veel gebak en ijs, maar nu sta ik vanochtend op de weegschaal en 103.1kg en 1cm op me taille extra. Terwijl ik met 103,5 heen ging (na een flinke bbq) dus laten we zeggen dat gewicht het zelfde is gebleven, of misschien wel af ben gevallen als vocht weg is getrokken, want voel me enorm opgeblazen en amper goed gescheten daar. Dus nu weer in het regime, hou het even op 34-3600kcal kijken wat dat doet en zo beetje de zomer door, en dan eind augustus weer gas erop en langzaam wat gewicht erop plakken.

Enorme mentale opluchting! Dat k dus ook lekker kan eten, niet/amper sporten kan en niet meteen in elkaar donder of moddervet word. Vond mezelf al veel meer vasculair, maar dacht dat zal wel door het bruine huidje komen.
 
I'm back bitches!
Vannachf terug gekomen, nog even wat test en bold gezet, hier ga ik nog even mee door tot Vails op zijn, ik gok nog 3 weken ofzo.
Test 400 of 800, even kijken hoe het vocht technisch is.
Bold 1200.
Halotestim 25mg, even testen.

Ik heb aardig opgelet, voornamelijk of ik me eiwitten wel binnen kreeg. Buffet had voornamelijk varken of kalfsvlees.dus vet is denk stukken hoger geweest dan normaal, veel gebak en ijs, maar nu sta ik vanochtend op de weegschaal en 103.1kg en 1cm op me taille extra. Terwijl ik met 103,5 heen ging (na een flinke bbq) dus laten we zeggen dat gewicht het zelfde is gebleven, of misschien wel af ben gevallen als vocht weg is getrokken, want voel me enorm opgeblazen en amper goed gescheten daar. Dus nu weer in het regime, hou het even op 34-3600kcal kijken wat dat doet en zo beetje de zomer door, en dan eind augustus weer gas erop en langzaam wat gewicht erop plakken.

Enorme mentale opluchting! Dat k dus ook lekker kan eten, niet/amper sporten kan en niet meteen in elkaar donder of moddervet word. Vond mezelf al veel meer vasculair, maar dacht dat zal wel door het bruine huidje komen.
Nice! Hoe ralaxed is dat..zelfs iets afgevallen op vakantie:woot:

Doe ik je niet na:rolleyes:
 
Terwijl ik toch goed op de 4000kcal+ zat, maar liep wel 5km+ per dag. Dat doe i thuis niet haha. Nu wel benieuwd wat deze week zal brengen met clean eten enzo
 
Al de hele week ziek en sta nu op 101,5, probeer aan 200+ eiwitten te komen, verder krijg ik geen hal door me strot en kokt het er als water uit.venorm opc gezwollen buik, hoop dat het snel over is, experiment mt halo laten we maar even achter wegen. Nu alleen test en bold voor paar weekjes. Dan de cruise in.
 
Al de hele week ziek en sta nu op 101,5, probeer aan 200+ eiwitten te komen, verder krijg ik geen hal door me strot en kokt het er als water uit.venorm opc gezwollen buik, hoop dat het snel over is, experiment mt halo laten we maar even achter wegen. Nu alleen test en bold voor paar weekjes. Dan de cruise in.
:sad: beterschap man!
 
Ach gratis cut! Alleen hoop dat die bloat weg is, want als je vochtig bent en flinke bloat, dan voel je je echt klein dikkig kereltje haha.
 
Wat frustrerend! Voel me nu wel weer aardig, gister eindelijk weer goed getraind. Goed gegeten zo'n 3200kcal, en toch vandaag kilo afgevallen, ben nu 101,5, maar toch weinig definitie door denk ik vocht? Verstand maar op nul en langzaam kcal weer op voeren per 200kcal, telkens als ik miet aan kom, werken naar cruise/onderhoud, en hopen dat alles weer beetje weg trekt, zal wel nasleep zijn van het griepje.
Reden dat ik niet meteen op 36/3800 ga zitten, is dat ik niet meteen op wil blazen, en denk verstandiger is om dit rustig aan te doen en ik nu toch alle tijd heb. Zit nu alleen nog op 800 test en 1400 bold( even de vail op maken haha) voor nog 2 weken ofzo. Dus zou ook kunnen dat dat we vocht mee brengt.

Zo weer ff beentjes trainen na bijna 2 weken! Zal wel ff tegen vallen!
 
Gister goed gecheat bij KFC, en vanochtend, opgezwollen pens weg en taille nog nooit zo klein geweest, gewicht 101,2. Vanaf nu weer rustig bouwen/onderhoud. Ben nu een kilo lichter dan ik begon met me blast, maar stuk droger,sterker en bijna alles is minimaal 1cm groter, resultaat had veel beter kunnen zijn, zonder vakantie, vet vrees etc. Maar hoop geleerd! Dus begin weer positief en op naar volgende blast en nu even goed aanpakken en geen mindfucks meer.
 
Al een idee wat het volgende wordt?
 
Ja laatst In een aanbieding volgende 2 blasts gekocht. Volgende word kort en simpel.

6 weken
400 test
450 Supertren (E,A en parabolan)
En een oral 'Lean bulk' geen idee wat erin zit, maar schijnt goed te zijn.

Zo beetje iets boven onderhoud de zomer door en dan daarna komt een flinke met

Test,Tren,primo en bold.
 
Hoe lang cruise je er tussen? Ziet er leuk uit:P
 
Geen idee! Helemaal geen zin om te cruisen eigenlijk haha, maar denk week of 6? Minimaal 4, dus denk half juli weer beginnen, deze week laatste beetje bold opmaken.
 
Trouwens ook bezig een home gym te maken in Alkmaar, dus als iemand nog suggesties heeft voor goede bars,goedkope gewichten en racks altijd welkom!
 
Even wat Dagen niet gewogen en rond de 3800kcal lopen vreten, met wat KFC, gebak etc tussendoor. Maar kracht is nog niet helemaal terug. Dus dacht laat ik me is wegen. 100,7kg! Dus ff naar de 4000 minimaal. Wel echt blij met de basis die ik nu heb, goed droog, mag alle,aal stuk groter zoals altijd natuurlijk, maar nu weer rustig bouwen op ze gemak en niet meer cutten tot volgend jaar, doel is 110 te zitten met zelfde vet percentage. Denk wel haalbaar, meer is altijd goed natuurlijk!
 
Vorige week quad iets ingescheurd, begint mu aardig te helen, kan hem weer buigen en aardig belasten, maar even rustig aan met de beentjes komende weekjes.
Weinig te loggen verder, ben momenteel aan het cruisen tot 7augustus ongeveer. Neem deze tijd om mijn onderhoud even goed op te zoeken en misschien langzaam alvast wat te groeien, blijf nu constant rond de 103/103,5 op 4000kcal, zodra ik onder de 103 kom, prak ik er wat kcal bij.
 
Update!
Na me blast comtinu op de 102,5/103kg met 4200kcal, met wat uitschieters naar boven.
Nu 4 weken cruise gehad en vandaag begonnen met een oral genaamd ‘lean bomb’ van onze Engelse vrienden, schijnt een mix van 3 orals te zijn. We gaan het zien. Plan is:
Test 400mg pw
1-6 lean bomb 100mg ed
3-9 supertren 0,5ml ed (Tren E, a, parabolan en mt)

Laat de oral iets eerder beginnen om te kijken wat het doet en om het niet te lang samen met de mt te laten lopen.
Kcal voor nu op 4350kcal mocht het een paar dagen stagneren, dan weer iets omhoog.
 
Dat klinkt best wel goed :)

En damn zeg... +4k aan kcals moeten eten. Dat is het dubbele van mij :(
 
Update!
Na me blast comtinu op de 102,5/103kg met 4200kcal, met wat uitschieters naar boven.
Nu 4 weken cruise gehad en vandaag begonnen met een oral genaamd ‘lean bomb’ van onze Engelse vrienden, schijnt een mix van 3 orals te zijn. We gaan het zien. Plan is:
Test 400mg pw
1-6 lean bomb 100mg ed
3-9 supertren 0,5ml ed (Tren E, a, parabolan en mt)

Laat de oral iets eerder beginnen om te kijken wat het doet en om het niet te lang samen met de mt te laten lopen.
Kcal voor nu op 4350kcal mocht het een paar dagen stagneren, dan weer iets omhoog.
Zieke plannen:eek!:

Succes weer! Ook weer actiever loggen?
 
Back
Naar boven