XXL Nutrition

BLAST!..

Bezoekers in dit topic

6 weken orals, 6 weken MT met een overlap van 3 weken? Ik zou heel goed op m'n lever letten als ik jou was, MT is daadwerkelijk toxisch als hel.
 
Dat klinkt best wel goed :)

En damn zeg... +4k aan kcals moeten eten. Dat is het dubbele van mij :(
Word minder snel vet dan ik dacht blijkbaar! Op 4K zak ik langzaam naar 101, nu paar weken op 4200 en blijf tussen 102/103 hangen, met wat cheats naar de 105 maargoed haha. 4K is makkelijk te doen, nog honger ook.

Zieke plannen:eek!:

Succes weer! Ook weer actiever loggen?

Ja gaan het nu weer ff bijhouden, cruisen en was nog ziek ook, dat is allemaal niet zo spannend. Verwacht hier ook niet enorm veel van, maar elke schone kilo is mooi meegenomen.


6 weken orals, 6 weken MT met een overlap van 3 weken? Ik zou heel goed op m'n lever letten als ik jou was, MT is daadwerkelijk toxisch als hel.

MT word of om de dag 1mg of 0,5 ed, denk dat 0,5mg ed beste resultaat zal geven. Als ik me beroerd voel of wat dan ook, gooi ik de oral eruit en bewaar ik de rest voor volgende blast. Komt ongeveer op totaal 450mg aan Tren per week, vrij mild in mijn ogen, maar para en ace en vooral mt, schijnen behoorlijk potent te zijn. Dus we gaan het merken! Hier weer aantal weken cruise en dan een flinke blast. De winter in
 
Meteen maar ff schouder dagje posten.

Gewicht 103kg

Zittend mp
12x50
8x75
8x75
6x75
6x75

Incline bp
3x12x70

Dips
3x8x +15kg

Cable sideraises, frontraises, rear delt flyes.
Allemaal 4x10-15

En wat Triceps
 
Incline bp op schouderdag? :scratch:
 
Ach normaal deed ik close grip bench, nu voorlopig ff Incline, ff kijken of dat iets doet. Plus je pakt er ook wat schoudertjes mee.
 
Gewicht 103.
Kcal naar 4400 (+200), aangezien ik al een maand op 4200 zit en op 103 blijf hangen. Doel is om 0,5kg per week te klimmen, denk dat dat wel fatsoenlijk is.
Geen flauw idee wat er Inc deze oral mix zit, dus erg benieuwd wat ik kan verwachten.
 
Meteen maar ff schouder dagje posten.

Gewicht 103kg

Zittend mp
12x50
8x75
8x75
6x75
6x75

Incline bp
3x12x70

Dips
3x8x +15kg

Cable sideraises, frontraises, rear delt flyes.
Allemaal 4x10-15

En wat Triceps
Weinig schouders op schouderdag! Maar wel lekkere serie zittende MP's!
 
Doe sowieso 3x in de week side raises, en op schouder dag aan het einde nog wat high reps op machines, maar niet echt moeite waard om te melden.
 
Doe sowieso 3x in de week side raises, en op schouder dag aan het einde nog wat high reps op machines, maar niet echt moeite waard om te melden.
Zal wel aardige canonballl delts hebben dan inmiddels!
 
Kan altijd groter! Maar doe gewoon niet heel veel oefeningen, Zie het nut niet zo.
 
Deze week trouwens beide side Delts ontmaagd qua injecties! Al die misschien wel 100den injecties altijd in me quads gedaan, maar merk dat er nu wel wat littekenweefsel gaat zitten en ik er soms niet eens wat in krijg haha.
En met komende supertren wil ik ed zetten, dus moet maar even experimenteren. Viel me reuze mee! Beide een half ml gezet. Volgende week denk ik Lats proberen. En misschien daarna borst, dat idee moet ik nog ff aan wennen om een naald in me borst te rammen.
 
Deze week trouwens beide side Delts ontmaagd qua injecties! Al die misschien wel 100den injecties altijd in me quads gedaan, maar merk dat er nu wel wat littekenweefsel gaat zitten en ik er soms niet eens wat in krijg haha.
En met komende supertren wil ik ed zetten, dus moet maar even experimenteren. Viel me reuze mee! Beide een half ml gezet. Volgende week denk ik Lats proberen. En misschien daarna borst, dat idee moet ik nog ff aan wennen om een naald in me borst te rammen.

Ik word al flauw bij de gedachte... :angstig:
 
Gewicht 104,3 (met dank aan de mora party mix gisteravond)

Merk dat ik enorm vol sta, alles lijkt veel groter en ronder, misschien zit jet tussen me oren aangezien ik dinsdag pas begonnen ben, maar een positief zelfbeeld is ook wel is leuk haha!

Vanochtend om 7.45u beentjes

Squats (beetje rustig aan gedaan ivm quad scheurtje laatst)

12x60
10x90
6x120
6x140
6x145
6x150

Deadlift
6x60
6x110
6x140
3x8x170

En wat extensions etc high rep. De Deadlifs vielen conditioneel wel ff tegen! Zeker zo vroeg!
 
Gewicht 105,5kg ( even bij moeders gezeten, met bijbehorende stokbroodjes met smeerseltjes)

Tietjes!

Bankdrukken
15x60
15x80
12x100
3x5x125 paused (elke week omhoog)

Incline bp
15x60
12x80
2x6x100

Zooitje Db flyes, machine presses etc allemaal 12-15 herhalingen
 
Ik word al flauw bij de gedachte... :angstig:
je borst is dikker dan je denkt.. mijn borst is niet me sterkste kant en toch gaat een 25mm naald er helemaal in zonder problemen.
 
je borst is dikker dan je denkt.. mijn borst is niet me sterkste kant en toch gaat een 25mm naald er helemaal in zonder problemen.

:kots:
 
Toch het idee om een naald in ie borst te rammen is wat tegen natuur in, al is jezelf sowieso bijna dagelijks injecteren niet echt 'normaal' te noemen haha, Maargoed! Ik rook nie!
 
Als de junk dat ik ben, ga ik morgenochtend denk toch alvast beginnen met me supertren te zetten ED.
Want dan kom ik beter uit met me blast hier na. Deze 6 weken en dan 6 weken cruise en dan me grote grote blast, dan kom ik mooi voor de feest dagen uit.

Erg benieuwd of ik meteen wat ga merken van 0,5mg MT
 
Back
Naar boven