AndroidHealthClinic

BLAST!..

Bezoekers in dit topic

105,2 vanochtend! Gaat nu wel heel hard, wel tevreden over fysiek in de spiegel. Morgen meten, dus ben benieuwd! Nu comtinu rond de 4000/4200 gezeten.
Begin morgen aan week 3 dus winny zal nu wel aardig ze werk doen en de injects zullen ook aardig ingenesteld zijn, let the fun begin!
 
Tietjes - triceps

Bankdrukken
10x60
10x80
6x100
4x8x125 (eerste 3 sets gingen prima, 4e was rep 8 kielekiele

Incline hammer strength
4x8-12

Decline hammer strength
4x8-12

Incline dumbbell flyes
12x18
12x20
10x22

Side raises

4x12x10

Triceps

Een hoop gepush x een hoop
 
In, beetje laat maar lees nog mee. Stevige kuur!
 
Ja benieuwd of ik de doseringen aankan houden als me Engelse spulletjes binnen komen, als ik jou berichten lees is die zooi aardig pittig!
 
05,2 vanochtend! Gaat nu wel heel hard, wel tevreden over fysiek in de spiegel.
En dat laatste is wat telt! Keep it up bro!

Laat je nou geen schuldgevoel aanpraten over die cheats...beter niet natuurlijk, maar het is zeker niet zo dat je direct je shape verknalt..:o
 
Neuh, maar moeilijk om objectief naar je shape te kijken, denkt al gauw dat je veel vetter bent geworden etc, terwijl het of vocht of gewoon ander licht is haha. Maar inderdaad, mezelf ff incheck houden. Mezelf voorhouden dat als ik het te veel vind worden, een weekje carbs halveren of minderen het zo oplost. Gecontroleerd aankomen is altijd beter dan bingen en later denken oeps. Haha
 
Neuh, maar moeilijk om objectief naar je shape te kijken, denkt al gauw dat je veel vetter bent geworden etc, terwijl het of vocht of gewoon ander licht is haha. Maar inderdaad, mezelf ff incheck houden. Mezelf voorhouden dat als ik het te veel vind worden, een weekje carbs halveren of minderen het zo oplost. Gecontroleerd aankomen is altijd beter dan bingen en later denken oeps. Haha
Ik zeg hier maar niks op denk:roflol: :marvin:

Meten is weten natuurlijk...maar 1 keer per week is meer dan prima. Gewoon even taille, buik, arm en been bijvoorbeeld. Foto's laten maken steeds op een zelfde plek met zelfde licht kan natuurlijk ook..
 
Nou me big-orexia/anorexia is weer gerust gesteld, stond er volgens mij vanochtend droger bij dan gister ochtend en even zwaar 105,1

Navel omtrek is hetzelfde, lijkt zelfs iets minder (0,5cm). Dus dat geeft me wel rust, dat ik op het goede pad ben en dus echt zoveel kcal aan kan en waarschijnlijk dus wel meer ook, aangezien ik in het weekend geen donder uit voer en hier en daar wat cheat (binnen de kcal) en doordeweeks clean eet en fysiek de hele dag bezig ben. Dus als ik morgen nog op 105,1 sta verhoog ik weer met 30carbs ofzo
 
Nou me big-orexia/anorexia is weer gerust gesteld, stond er volgens mij vanochtend droger bij dan gister ochtend en even zwaar 105,1

Navel omtrek is hetzelfde, lijkt zelfs iets minder (0,5cm). Dus dat geeft me wel rust, dat ik op het goede pad ben en dus echt zoveel kcal aan kan en waarschijnlijk dus wel meer ook, aangezien ik in het weekend geen donder uit voer en hier en daar wat cheat (binnen de kcal) en doordeweeks clean eet en fysiek de hele dag bezig ben. Dus als ik morgen nog op 105,1 sta verhoog ik weer met 30carbs ofzo
Vergeet ook niet hoeveel gear je door je systeem hebt lopen...je wordt daar niet zomaar vet op..

Feed the muscle!
 
Yup! Druk bezig! Maar onnodig veel vreten heeft ook weinig nut, 145kg geweest met 30%> vetjes, dus dat dikke jochie blijft altijd aanwezig tussen de oren!
Voordeel daarvan is, meer eten is nooit een probleem, oneindige eetlust haha.

Borst omvang 2cm>
Quads 1cm>
dus gaan goed. Begin nu met week 3 en begon op 101,2 ofzo dus 4kg in 2/2,5 weekjes is wel op schema denk ik.
 
105,5
Volgens mij iets vochtiger, Maargoed stijgende lijn.
Donderdag en vrijdag waarschijnlijk is een low(er) carb dag testen. Aangezien we weekendje weg gaan en we gaan met mensen die 2x per dag eten ofzo. En ga niet met een kilo ontbijtkoek etc in me Zak rond lopen haha.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
105,5
Volgens mij iets vochtiger, Maargoed stijgende lijn.
Donderdag en vrijdag waarschijnlijk is een low(er) carb dag testen. Aangezien we weekendje weg gaan en we gaan met mensen die 2x per dag eten ofzo. En ga niet met een kilo ontbijtkoek etc in me Zak rond lopen haha.
Wel respect voor je shape als je kijkt waar je vandaan komt! Geluk ook trouwens dat je geen last hebt van los vel!
 
Bedankt, helaas wel last van. Ben denk ik ook wat droger dan ik lijk, denk ik, aangezien ik aders op me benen heb etc maar abs niet enorm zichtbaar zijn.
Als ik sta prima, als ik zit of voorovenbuk ben ik net een mopshondje, niks aan te doen, eigen schuld! Maar opvullen met massa is nu het plan!

Maar door me verleden wel enorm de angst om vet te worden, daar moet ik even overheen.
 
Haha, stelletje wijven, probeer gewoon in me achterhoofd te houden, dat ik elk moment me voeding kan veranderen en vocht en eventueel vet zo kwijt ben. Aangezien ik nu exact weet wat ik binnen krijg en hoe me lichaam erop reageert.

Nu nog een balans vinden, zodat me vriendin niet knettergek word van al me vreten in huis. En jaszakken vol met eten als we ff middagje weg gaan. Haha
 
Ik gluur bij jou ook al mee hoor!


Spulletjes van me Engelse vrienden binnen!
Twijfel nogsteeds of ik bold naar 1400mg zal verhogen vanaf week 5 en dan tot week 10 of dus op 900mg houden en tot week 14 ofzo doortrekken.
 
Zo hoog? ik zie mezelf niet boven de 500mg's komen, maar heb dan ook big n full dus die is gedoseerd op 200mg bold he User1
 
klopt.. heb nu normale bold op 250mg, straks heb ik als vervanging de Big n full, en daarbovenop nog die 500mg bold.
dus 400mg bold van de big n full en dan 1ml per week van de 500mg bold. dus op 900, zit nu op 750, maar langer doortrekken lijkt me verstandiger aangezien bold ook wel een erg lange ester heeft.
 
Back
Naar boven