AndroidHealthClinic

BLAST!..

  • Topic starter User1
  • Startdatum
  • Reacties 433
  • Weergaven 22K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Hè bah, vanochtend 104,4 op bijna 4100kcal.
K484
V98
E304

Vandaag denk ik nog maar ff op 4100 houden en morgen even aankijken, worden rommelige dagen, Koningsdag en daarna weekendje weg. Maar ff alles wat los en vast zit vreten die dagen ipv de low carb die ik van plan was.
 
Schouders/triceps

Zittend barbell press
10xbar
10x40
10x60
4x6x75 (volgende week 77,5)
5x75

CGBP
10x60
6x100
6x110
6x120
6x130 (easybreazy, geeft vertrouwen voor de bench sessie zondag)

Dips
12xbw
10x +10
10x +20
5x +30
12xbw

Shoulder press machine

3x20x?

Side raises
3x12

Triceps pompah
 
Fuaaark! 130kg CGBP:bow:
 
8x140 is me pr, maar dat was dan me eerste oefening en 10/15kg zwaarder. Dus geeft vertrouwen dat ik in iedergeval op de goede weg ben, al werkt de weegschaal niet mee
 
Maandag 105,2
Gister 105,5
Vandaag 104,4
Haha, terwijl de macro's zelfde waren of misschien hoger in vetten. Dus vandaag zit ik 100kcal hoger op 4163kcal, even kijken wat het morgen doet. Een kilo verschil is best veel. Zo groot was me bezoek op de porseleinen troon ook weer niet.
 
Vandaag op 104,7 dus wel weer iets omhoog of in iedergeval stabiel, zal vanaf maandag boven de 4200kcal blijven,
Ben de week voor me kuur 101,2 geweest, dus 3,5kg in 3 weken is opzich netjes als ik het zo bekijk, zonder zooitje vocht of Ellende aangezien taille zelfde is gebleven.
 
Vandaag op 104,7 dus wel weer iets omhoog of in iedergeval stabiel, zal vanaf maandag boven de 4200kcal blijven,
Ben de week voor me kuur 101,2 geweest, dus 3,5kg in 3 weken is opzich netjes als ik het zo bekijk, zonder zooitje vocht of Ellende aangezien taille zelfde is gebleven.
IK zou ehm toch gewoon iets harder opschroeven. Je motivatie is moordend en desnoods train je gewoon net wat langer.

Ik zeg 4500kcals vanaf maandag en er niet dit weekend een all you can cheat van maken ;)
 
Nou dit weekend word juist niet all you van cheat, aangezien ik met een zooitje mensen mee ga die amper eten, dus word zoeken en zooitje proteïne koekjes in me zak houden haha.
Maar 4500 is misschien slimmer ja, die kleine beetjes zetten zo te zien ook geen zode aan de dijk
 
Nou dit weekend word juist niet all you van cheat, aangezien ik met een zooitje mensen mee ga die amper eten, dus word zoeken en zooitje proteïne koekjes in me zak houden haha.
Maar 4500 is misschien slimmer ja, die kleine beetjes zetten zo te zien ook geen zode aan de dijk

Die kleine beetjes weerhouden je ervan een vet varken te worden bro. 3 kg in 3 weken is toch dikke prima? 100 % dat dat al niet allemaal spier is dus er zit sowieso vet/vocht bij. Waarom zou je dat willen vermeerderen?
 
Daarom, ik hou het aan, nu een weekje op het zelfde gehangen, dus iets verhogen en dat aankijken.
Zo eerst ff ondeugend een appelpuntje wegwerken want ik ben een boefje!
 
105,1 vanochtend.

Gister kwam ik ook weer op 4150/4200, dus kunnen denk ik wel stellen dat dat op het moment me onderhoud is, zondag/maandag naar 4500 en dan weer even weekje aan kijke.
 
Gister avond terug gekomen van 2 dagen weg met de schoonfamilie continue ergens gegeten en tussendoor wat ontbijkoek en proteïne koekjes. Voor me gevoel vrij clean gegeten.

Kleine mindfuck vanochtend,
108kg voel me ook wel beetje opgezwollen, denk door aldat vocht wat in dat vreten zit.vrij weinig gedronken ook, normaal drink ik liters water. Wou al meteen low carb engas terug nemen.

Maar moet niet zeiken, is vocht en in de spiegel zie ik niks ernstigs. Dus vandaag weer normaal eten en draad weer oppakken.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gister avond terug gekomen van 2 dagen weg met de schoonfamilie continue ergens gegeten en tussendoor wat ontbijkoek en proteïne koekjes. Voor me gevoel vrij clean gegeten.

Kleine mindfuck vanochtend,
108kg voel me ook wel beetje opgezwollen, denk door aldat vocht wat in dat vreten zit.vrij weinig gedronken ook, normaal drink ik liters water. Wou al meteen low carb engas terug nemen.

Maar moet niet zeiken, is vocht en in de spiegel zie ik niks ernstigs. Dus vandaag weer normaal eten en draad weer oppakken.
Je oogt inderdaad wat vochtig! Kan ook komen doordat je rare dingen hebt gegeten of door hoog cortisol (stress..).

Gewoon de draad weer op pakken! Als ik op basis van deze foto een tip mag geven..Focus voornamelijk op schouders en bovenkant borst!:thumbs:
 
Ontbijtkoek zit veel zout en alles wat je volgens mij bij de de deur vreet is zout, plus beetje rare maag, dus combinatie denk, maar nu borst trainen, dus die extra kilo's maar even gebruiken!

Incline altijd als 2e oefening en nu ook maar incline flyes, schouders doe ik niet enorm veel aan indd. Meer het idee dat me armpjes altijd maar achter lopen.
 
Incline altijd als 2e oefening en nu ook maar incline flyes, schouders doe ik niet enorm veel aan indd. Meer het idee dat me armpjes altijd maar achter lopen.
Beginnen met incline!! Ego opzij en niet persé eerst willen benchen..

Armen gaan juist goed als ik het zo zie, dus zou persoonlijk meer aandacht aan schouders geven..
 
Beginnen met incline!! Ego opzij en niet persé eerst willen benchen..

Armen gaan juist goed als ik het zo zie, dus zou persoonlijk meer aandacht aan schouders geven..
dit idd focus je op incline
 
Sjah ben beetje bench geil.. die wil ik graag omhoog hebben! Maar inderdaad, zal meer incline doen en meer op focussen, op schouder dag misschien nog ff incline (flyes) erbij pakken ofzo.

Goed gebruik gemaakt van me vochtkop:

Bankdrukken

10x60
10x80
10x100
4x8x130 ( erg makkelijk, eerste 2 sets zaten wel 10/12 in)

Incline barbell (iets breder gepakt en hoger om me borst/strot laten zakken)
10x60
10x90
10x100
6x110

Decline hammer strenght
15x
3x12

Incline dumbell flyes
4x12-15x20kg

Triceps
Hoop x een hoop.


Erg tevreden over me bench, voelde goed, genoeg ruimte voor progressie, volgende week naar 135. De incline wat hoger en breder pakken voelde ik ook veel meer in me upper tietjes, dus die houden we er ook maar in.

Nu ff een kleine snack

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sjah ben beetje bench geil.. die wil ik graag omhoog hebben! Maar inderdaad, zal meer incline doen en meer op focussen, op schouder dag misschien nog ff incline (flyes) erbij pakken ofzo.

Goed gebruik gemaakt van me vochtkop:

Bankdrukken

10x60
10x80
10x100
4x8x130 ( erg makkelijk, eerste 2 sets zaten wel 10/12 in)

Incline barbell (iets breder gepakt en hoger om me borst/strot laten zakken)
10x60
10x90
10x100
6x110

Decline hammer strenght
15x
3x12

Incline dumbell flyes
4x12-15x20kg

Triceps
Hoop x een hoop.


Erg tevreden over me bench, voelde goed, genoeg ruimte voor progressie, volgende week naar 135. De incline wat hoger en breder pakken voelde ik ook veel meer in me upper tietjes, dus die houden we er ook maar in.

Nu ff een kleine snack
afgelopen blast constant gestart met incline en daarna bench en me bench ging evengoed vooruit.. (harder dan me incline helaas)
 
Ja deed me incline meestal ff snel na normale bench en meestal ff machine flyes. Dus nu ff serieuzer aanpakken. Plakken overal gewoon wat massa op.
 
Back
Naar boven