MuscleMeat

Blast yourself, summer is comming! test, win, eca, blast en cruise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

YannickLB

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 apr 2007
Berichten
2.069
Waardering
815
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Hallo mede bb'ers!

Ik twijfelde heel erg of ik wou loggen, maar uiteindelijk toch maar besloten te doen.
Ben eigenlijk net klaar met mijn eerste blast, ga nu een beetje cutten in mn cruise.

Even wat info voordat ik meer vertel:
Ik train al af en aan 9 jaar, vaak moeten stoppen door omstandigheden (geen geld of flinke blessures).
Ik begon ooit op 54kg bij 178cm toen ik 18 jaar was.
Binnen 3 jaar was ik 30kg aangekomen, maar wel een vp van ongeveer 16%.
Toen zonder geld gekomen voor een jaar en weer 20kg afgevallen, later weer opgepakt en bijna alles weer aangekomen in anderhalf jaar, toen weer zonder geld komen te zitten voor anderhalf jaar maar strikter toch nog van 1,65 euro per dag proberen te behouden wat ik kon en 12kg verloren...

Ik was het eigenlijk wel een beetje zat om er onder mijn kunnen uit te zien en heb the easy way out gekozen.
Ben 7 maanden geleden weer gestart, eerst 3 maanden natty waarin ik van 72kg op 13% naar 77kg op 12% ging.
Vanaf toen al begonnen met kuren.
Kuurplan zag er als volgt uit: 4,5 week 30mg winstrol, en 500mg test-e voor 12 weken.

Ik kwam de eerste weken echt heel veel aan en leek een stuk droger en harder, ronde schouders, maar ook een heleboel backpump en last van m'n gewrichten...
Flinke krachtgains gemaakt aangezien ik eigenlijk bijna van nul begon op maar 4 maanden trainen, mijn dumbell chest press van 24kg naar 50 gebracht en squat van uhhh 80? naar 135.
Uiteindelijk een beursontsteking opgelopen in mijn heup en 2 maanden benen niet echt kunnen trainen...
Ook relatie was even verbroken wat nog al wat stress mee gaf.

Al met al wel van 77kg op 12% naar 85kg op 10% gegaan, maar was er niet tevreden over door de vele tegenslagen.
Dus heb wat geïnformeerd bij bigcat en na de hand van wat hij zei zelf besloten te gaan cruisen en blasten tot aan de zomer.


Hier mijn gehele kuurplan vanaf wat er al gedaan is tot aan het einde (mogelijk verander ik nog dingen):

Kickstart winstrol 4,5 week 30mg ED
Test-e, 16 weken 500mg EW

Vanaf hier ga ik nu loggen:
Test-e, 8 weken 250mg EW + 2 weken eca
Test-e, 10 weken 1000mg EW
Test-e 4 weken 500 a 250mg EW + 1 week eca + 2 weken winstrol 50mg ED

Ik run Hcg en heb nolvadex achter de hand.

Waarom alleen test-e?
Omdat ik nagenoeg geen sides heb er van en het is zonder twijfel de basis van elke kuur en dat zegt genoeg over de potentie.
Ik kan er voor kiezen om om een exotischer kuurtje te doen met bijvoorbeeld tren of bold, maar waarom zou ik meer dingen mixen met het risico op meer sides?
Gezondheid en efficiëntie is waar mijn prioriteiten liggen (voor zover dat mogelijk is).
Maar mijn gedachte over een stack kan mogelijk nog bijdraaien.

Waarom loggen in je cruise fase?
Omdat het ook een cut fase is, en omdat fuck you weet ik veel! :p

Foto's volgen nog.
En ik zal vooral feeling, progressie, pr's, bijzonderheden loggen.
Mijn trainingen zijn vrij basic, 3 daagse split:
Borst, Voorkant/zijkant schouder, tricep.
Benen, buik.
Rug, achterkant schouder, bicep, onderarmen.

Voeding is gebaseerd op flexible dieting.
In bulk lag dat ongeveer rond de 250 a 300 gram eiwit en tegen de 7000kcal.
Ben onderhand langzaam in kcals gedropt en ga nu op 300 gram eiwit cutten met ongeveer 3500kcal.
Ik maak aanpassingen op wat ik zie, dus het klinkt misschien krankzinnig, maar ik hou het allemaal goed in de gaten en maak aanpassingen wanneer ik ontevreden ben.

Supplementen zijn: whey, weightgainer, multivit, omega3, B5, glucosamine, taurine.

1 foto van net voor ik begon met trainen, en verder nog enkele foto's van hoe ik er nu ongeveer bij sta:
 
Laatst bewerkt:
Veel succes ermee! Ik volg :D

300gr eiwit en 7000 kCals? :o hoeveel carbs en vetten eet je dan? Wil je je voedingsschema van in de bulk eens posten?

Hoe ziet je voeding er nu tijdens de cut uit? Gewoon de carbs geminimaliseerd? Ga je nog T3 of clen gebruiken om nog verder te cutten?
 
Test e is killer
 
Vind 7000 kcal bij 85 kg wel erg veel. Met 85kg bulk je op 3500 - 4000 kcal.
Verder mooi plan, misschien bij die 1000 test nog wat dianabol.
 
Veel succes ermee! Ik volg :D

300gr eiwit en 7000 kCals? :o hoeveel carbs en vetten eet je dan? Wil je je voedingsschema van in de bulk eens posten?

Hoe ziet je voeding er nu tijdens de cut uit? Gewoon de carbs geminimaliseerd? Ga je nog T3 of clen gebruiken om nog verder te cutten?
Thanks
Ja mijn onderhoud kcals zijn ergens in de 4000.. en gek genoeg maakt 400kcal er boven gaan geen duidelijk verschil.
Carbs en vetten hou ik niet per se bij in bulk, op zich krijg ik van beiden heel veel binnen.
Heb geen vast voedingschema, maar ik hou fitnesspal bij, en vaak doe ik het uit m'n hoofd.
Maar ik neem wel elke dag een weightgainer met 100 gram havermout en 150 gram pinda's, smaakt als een snicker en heeft 2500kcal

En nee, ben niet van plan clen te gebruiken, vind eca al heftig genoeg.
T3 heb ik over gedacht met betrekking tot mijn metabolisme, maar denk dat ik het wel red zonder (liever met zo min mogelijk verschillende middelen werken).

Vind 7000 kcal bij 85 kg wel erg veel. Met 85kg bulk je op 3500 - 4000 kcal.
Verder mooi plan, misschien bij die 1000 test nog wat dianabol.
Yup is veel, lees reactie hier boven :)
Ik ben op 7000kcal niet eens gek veel aangekomen en zelfs in vp gedaald.
Dianabol twijfel ik ook aan... niet de beste optie, maar wel gemakkelijk :p
Ik heb een hekel aan prikken, dus wil het beperken tot de hcg en test-e... Vandaar ook 1000mg test, kan met 2 prikken opgelost worden.
 
Laatst bewerkt:
Thanks
Ja mijn onderhoud kcals zijn ergens in de 4000.. en gek genoeg maakt 400kcal er boven gaan geen duidelijk verschil.
Carbs en vetten hou ik niet per se bij in bulk, op zich krijg ik van beiden heel veel binnen.
Heb geen vast voedingschema, maar ik hou fitnesspal bij, en vaak doe ik het uit m'n hoofd.
Maar ik neem wel elke dag een weightgainer met 100 gram havermout en 150 gram pinda's, smaakt als een snicker en heeft 2500kcal

En nee, ben niet van plan clen te gebruiken, vind eca al heftig genoeg.
T3 heb ik over gedacht, maar denk dat ik het wel red zonder (liever met zo min mogelijk verschillende middelen werken).


Yup is veel, lees reactie hier boven :)
Ik ben op 7000kcal niet eens gek veel aangekomen en zelfs in vp gedaald.
Dianabol twijfel ik ook aan... niet de beste optie, maar wel gemakkelijk :p
Ik heb een hekel aan prikken, dus wil het beperken tot de hcg en test-e... Vandaar ook 1000mg test, kan met 2 prikken opgelost worden.

dat kan niet, maakt dat de kat maar wijs.
als je op 7k kcal en 85 kg niet "gek veel" aankomt en zelfs in VP daalt eet je geen 7k kcal.
 
dat kan niet, maakt dat de kat maar wijs.
als je op 7k kcal en 85 kg niet "gek veel" aankomt en zelfs in VP daalt eet je geen 7k kcal.

Okay man, dan lieg ik.
En fitnesspal liegt ook.
Want daar heb ik lekker veel aan om te gaan liegen over dit soort dingen. :rolleyes:
Van mij hoef je het niet te geloven, maar dit zijn wel mijn bevindingen.
Daarnaast.. denk je nou echt dat fitnesspal dag in dag uit zodanig niet correct is dat er dramatische verschillen kunnen ontstaan terwijl ik bijna nooit precies het zelfde eet?
Lijkt me allemaal heel sterk.
 
Okay man, dan lieg ik.
En fitnesspal liegt ook.
Want daar heb ik lekker veel aan om te gaan liegen over dit soort dingen. :rolleyes:
Van mij hoef je het niet te geloven, maar dit zijn wel mijn bevindingen.
Daarnaast.. denk je nou echt dat fitnesspal dag in dag uit zodanig niet correct is dat er dramatische verschillen kunnen ontstaan terwijl ik bijna nooit precies het zelfde eet?
Lijkt me allemaal heel sterk.

je liegt ook. bestaat gewoon niet.
 
Ik volg. Heb je zwaar fysiek werk oid? Vind 7k kcals ook wel veel ja ;o ben iig blij dat ik dat niet hoef te eten om fatsoenlijk te kunnen bulken :D
 
je liegt ook. bestaat gewoon niet.

Okay.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Ik volg. Heb je zwaar fysiek werk oid? Vind 7k kcals ook wel veel ja ;o ben iig blij dat ik dat niet hoef te eten om fatsoenlijk te kunnen bulken :D

Thanks! kan altijd goed lachen om je kut opmerkingen in topics. :D

Werk in de sportschool, mwa...
Moet wel heel de dag lopen, werk 2 keer per dag meestal, doe alles met de fiets.
Maar dan zou je normaliter niet op 7000kcal moeten komen alsnog.
En ja, ik eet ook liever een stuk minder.
Ik moet het ook echt oplossen met gigantische weightgainer shakes, anders haal ik het never nooit.
 
Wat eet je dan zoal? Vast wel paar vaste producten?

Succes ermee? (geld is dus op dit moment geen probleem?) Najaa het is altijd wel een probleem maar in mindere mate
 
Wat eet je dan zoal? Vast wel paar vaste producten?

Succes ermee? (geld is dus op dit moment geen probleem?) Najaa het is altijd wel een probleem maar in mindere mate

Ik eet pasta met veel kaas en gehakt (saus), shoarma broodjes met kaas en salami, pizza, chocolade slagroomijs, havermout, pinda's, weightgainer met weinig suiker, aardappels vlees groenten, kwark.

Zoals je ziet, geen streng dieet, maar als je 7000kcal moet eten dan doe je dat niet zo makkelijk met rijst en kip.
Vit, min, vezels krijg ik genoeg.
 
Laatst bewerkt:
rijst en kip op AAS is overrated. Krijg alleen acne van al die vette meuk helaas...
Tijdens t cutten is de rijst met kip periode ;)
 
Ik volg. Heb je zwaar fysiek werk oid? Vind 7k kcals ook wel veel ja ;o ben iig blij dat ik dat niet hoef te eten om fatsoenlijk te kunnen bulken :D

i cry everytime

heb nu heul zwaar werk 8.5uur per dag en 1.5uur trainen en moet nog steeds onder de 3k om te cutten.

ot ; al geprobeerd te spelen met vet/KHD?

5000calorie high carb of high fat? nu krijg ik die iifym jongens op me dag maar zou zomaar is het verschil kunnen maken
 
7000kcal @ 85kg ich geloof das nicht zo.
 
rijst en kip op AAS is overrated. Krijg alleen acne van al die vette meuk helaas...
Tijdens t cutten is de rijst met kip periode ;)
Ja zolang ik weet dat ik mijn vitaminen en mineralen (vezels) haal, en niet boven de 20% van mijn totale kcals uit suiker krijg vind ik het allemaal best in de bulk.
Maar nu ik ga cutten heb ik voor het eerst besloten om low carb te gaan doen.
Vroeger snel resultaat mee behaalt, maar natty verlies je toch wat meer spier op low carb.
Wou het nu eens op low test proberen.
Dus komende tijd iets strikter eten, meer kaas! omnomnom

7000kcal @ 85kg ich geloof das nicht zo.

Okay.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

al geprobeerd te spelen met vet/KHD?

5000calorie high carb of high fat? nu krijg ik die iifym jongens op me dag maar zou zomaar is het verschil kunnen maken

Nee, maar ga nu dus cutten op high fat, low carb.
Wellicht een carb up dagje in het weekend.
Geloof er niet echt sterk in, maar ga het een kansje geven.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Ik heb trouwens foto's toegevoegd in een spoiler.
 
post eens wat je de laatste 3 dagen hebt gegeten dan.
 
post eens wat je de laatste 3 dagen hebt gegeten dan.

Laatste 3 dagen is niet echt handig aangezien ik al 2 weken rustig mijn kcals heb afgebouwd.
Maar toen ik volop in mijn bulk zat nam ik meestal 2 shakes van 2500kcal (serious mass, dan nog 100 gram havermout en 150 gram pinda's per shake) en dan at ik nog iets van een bord pasta met kaas en gehakt.
1,5 kopje pasta (rauw), 200 gram gehakt, 105 gram kaas, nog wat saus.
Halve bak slagroom ijs.
2 shoarma broodjes met 140 gram kaas, 4 plakken cervelaatworst.
 
Goodluck als je werkelijk logt zoals je zegt is het altijd interessant om te volgen voor mensen:
'Foto's volgen nog.
En ik zal vooral feeling, progressie, pr's, bijzonderheden loggen.'

post eens wat je de laatste 3 dagen hebt gegeten dan.
Waar maar je je druk om, al drie posts in dit topic over dat je zn voeding niet geloofd. Je punt is gemaakt.
 
Laatste 3 dagen is niet echt handig aangezien ik al 2 weken rustig mijn kcals heb afgebouwd.
Maar toen ik volop in mijn bulk zat nam ik meestal 2 shakes van 2500kcal (serious mass, dan nog 100 gram havermout en 150 gram pinda's per shake) en dan at ik nog iets van een bord pasta met kaas en gehakt.
1,5 kopje pasta (rauw), 200 gram gehakt, 105 gram kaas, nog wat saus.
Halve bak slagroom ijs.
2 shoarma broodjes met 140 gram kaas, 4 plakken cervelaatworst.

oke, ik blijf het raar vinden dat je op 7k kcal vetmassa verliesr maar het zal dan wel. was dit voor een lange periode?

Goodluck als je werkelijk logt zoals je zegt is het altijd interessant om te volgen voor mensen:
'Foto's volgen nog.
En ik zal vooral feeling, progressie, pr's, bijzonderheden loggen.'


Waar maar je je druk om, al drie posts in dit topic over dat je zn voeding niet geloofd. Je punt is gemaakt.


ik toon nu mijn interesse.
 
Back
Naar boven