MuscleMeat

Blast yourself, summer is comming! test, win, eca, blast en cruise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

YannickLB

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 apr 2007
Berichten
2.069
Waardering
815
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Hallo mede bb'ers!

Ik twijfelde heel erg of ik wou loggen, maar uiteindelijk toch maar besloten te doen.
Ben eigenlijk net klaar met mijn eerste blast, ga nu een beetje cutten in mn cruise.

Even wat info voordat ik meer vertel:
Ik train al af en aan 9 jaar, vaak moeten stoppen door omstandigheden (geen geld of flinke blessures).
Ik begon ooit op 54kg bij 178cm toen ik 18 jaar was.
Binnen 3 jaar was ik 30kg aangekomen, maar wel een vp van ongeveer 16%.
Toen zonder geld gekomen voor een jaar en weer 20kg afgevallen, later weer opgepakt en bijna alles weer aangekomen in anderhalf jaar, toen weer zonder geld komen te zitten voor anderhalf jaar maar strikter toch nog van 1,65 euro per dag proberen te behouden wat ik kon en 12kg verloren...

Ik was het eigenlijk wel een beetje zat om er onder mijn kunnen uit te zien en heb the easy way out gekozen.
Ben 7 maanden geleden weer gestart, eerst 3 maanden natty waarin ik van 72kg op 13% naar 77kg op 12% ging.
Vanaf toen al begonnen met kuren.
Kuurplan zag er als volgt uit: 4,5 week 30mg winstrol, en 500mg test-e voor 12 weken.

Ik kwam de eerste weken echt heel veel aan en leek een stuk droger en harder, ronde schouders, maar ook een heleboel backpump en last van m'n gewrichten...
Flinke krachtgains gemaakt aangezien ik eigenlijk bijna van nul begon op maar 4 maanden trainen, mijn dumbell chest press van 24kg naar 50 gebracht en squat van uhhh 80? naar 135.
Uiteindelijk een beursontsteking opgelopen in mijn heup en 2 maanden benen niet echt kunnen trainen...
Ook relatie was even verbroken wat nog al wat stress mee gaf.

Al met al wel van 77kg op 12% naar 85kg op 10% gegaan, maar was er niet tevreden over door de vele tegenslagen.