XXL Nutrition

Blast

Bezoekers in dit topic

Stunna

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2008
Berichten
13.369
Waardering
4.083
Lengte
1m93
Massa
113kg
Vetpercentage
8%
Winter is al bijna begonnen en deze kleine jonge wilt iets groter worden :cool:
Zat te denken aan de volgende blast:

1-4 Dianabol @ 60mg ED
1-10 Test E @ 500mg/week
1-8 NPP @ 100mg ED

Doel is zoveel mogelijk massa op, zoals jullie zien, wat lagere doseringen.

op/aanmerkingen? en nee, geen tren deze keer:p
 
Als je stats real zijn zou ik meer test zetten.
 
Nee ben wat lichter op dit moment. Wil na deze blast op 110 @ 8% eindigen. Zonder hgh trouwens
 
Maar je kuurt al tijdje neem ik aan?
Met principe blas/cruise?

Je wilt zoveel mogelijk massa, maar dat is beetje tegendraads met 'maar' 500 test.
Je noemt het ook zelf lage dosering dus je hebt eerder al meer gezet?

Waar cruise je op?
 
Maar je kuurt al tijdje neem ik aan?
Met principe blas/cruise?

Je wilt zoveel mogelijk massa, maar dat is beetje tegendraads met 'maar' 500 test.
Je noemt het ook zelf lage dosering dus je hebt eerder al meer gezet?

Waar cruise je op?

Niet superlang hoor. Jaartje ofzo;)
Ja gram test gram tren vond ik nogal overbodig, ben dr van overtuigd dat je op de helft ook prima groeit.
Ben nogal estro sensitive, vandaar dat ik niet zo hoog in testo wil gaan.

Ik cruise gewoon op 250 test. Ook wel es op 250 test 200 tren, maar dat was niks;)
 
In de eerste 4 weken zit je al op totaal 1620mg AAS, en de weken erna op 1200mg totaal per week.
Lijkt me prima zonder hgh erbij.
 
Hoezo NPP eerder stoppen? Hoop dat je niet voor vol yolo McD bulk gaat want dan ga je major opblazen hiermee :')
 
Ziet er goed uit. Doen!

Hoezo NPP eerder stoppen? Hoop dat je niet voor vol yolo McD bulk gaat want dan ga je major opblazen hiermee :')

Als je blast/cruise dan stop je met alles toch eerder dan je test? :P
 
Test loopt 2 weken langer door op 500 wat dus geen cruise hoeveelheid is. Imo geef je die laatste 2 weken dus gas terug terwijl je nog aan het blasten bent.
 
Deze keer wordt het geen mac bulk nee ;) ga clean rond 4500 kcals zitten denk.. aanpassen indien nodig. wilde 10 weken blasten, maar niet de volle 10 weken ED NPP prikken;p vandaar max 8 hehe :) Verder geen logica achter oid.

*edit* kan mn blast dus ook 8 weken laten duren, testo naar 8 weekjes dus.
 
Stunna hoe lang cruise je tussen je blast door? Npp lijkt me ook wel een fijne aas.
 
Ik ben erg ongeduldig. 4 a 5 weken max.. Ga dit keer proberen langer te cruisen:) 10 weken oid.
 
Je heb best wel kans op libido problemen omdat je test lager is dan je npp.

Ik zat op 700mg test p en 700mg npp en had ook wat last, toen ik de test verhoogde was het allemaal weer prima
 
Deze keer wordt het geen mac bulk nee ;) ga clean rond 4500 kcals zitten denk.. aanpassen indien nodig. wilde 10 weken blasten, maar niet de volle 10 weken ED NPP prikken;p vandaar max 8 hehe :) Verder geen logica achter oid.

*edit* kan mn blast dus ook 8 weken laten duren, testo naar 8 weekjes dus.

Vanwege het prikken, want NPP kan je toch makkelijk eod prikken? Waarom toch ED prikken, stabielere bloedwaardes?
 
Ik prikte m'n NPP 2 x per week. Geen enkel verschil gevoeld tegenover EOD.

Je heb best wel kans op libido problemen omdat je test lager is dan je npp.

Ik zat op 700mg test p en 700mg npp en had ook wat last, toen ik de test verhoogde was het allemaal weer prima

Voeg een DHT toe en je hebt geen last, als het goed is. Je verhoogde je test, dus je oestrogeen en DHT werden ook verhoogd. Maar in meeste gevallen wil je niet dat je oestrogeen ook verhoogd word.

Just saying, doe wat je wilt.

Einde bericht.
 
Laatst bewerkt:
Mwah, testo hoger wilt niet gelijk inhouden dat je libido beter is.. NPP maar 2x pw? Was dat niet gewoon deca?;o
 
Lees op amerikaanse fora ook dat men npp e3d oid zet zonder problemen. Phenylpropionate heeft een langere halfwaardetijd dan prop en ace.
 
Lees op amerikaanse fora ook dat men npp e3d oid zet zonder problemen. Phenylpropionate heeft een langere halfwaardetijd dan prop en ace.

Dit dus. Phenylpropionate is geen propionate.
 
I know, maar vaker prikken is wel stabieler. Wil zo min mogelijk sides(acne)
Mja, misschien ED wel overdreven dan idd..;)
 
I know, maar vaker prikken is wel stabieler. Wil zo min mogelijk sides(acne)
Mja, misschien ED wel overdreven dan idd..;)

Volgens onderstaande zou Phenylpropionate 4,5 dag actief zijn.
Oral steroids Drug Active half-life
Anadrol / Anapolan50 (oxymetholone) 8 to 9 hours
Anavar (oxandrolone) 9 hours
Dianabol (methandrostenolone , methandienone) 4.5 to 6 hours
Winstrol (stanozolol )(tablets or depot taken orally) 9 hours

Depot steroids Drug Active half-life
Deca -durabolin (Nandrolone decanate) 14 days
Equipoise 14 days
Finaject (trenbolone acetate) 3 days
Primobolan (methenolone enanthate) 10.5 days
Sustanon or Omnadren 15 to 18 days
Testosterone Cypionate 12 days
Testosterone Enanthate 10.5 days
Testosterone Propionate 4.5 days
Testosterone Suspension 1 day
Winstrol (stanozolol) 1 day

Steroid esters Drug Active half-life
Formate 1.5 days
Acetate 3 days
Propionate 2 days
Phenylpropionate 4.5 days
Butyrate 6 days
Valerate 7.5 days
Hexanoate 9 days
Caproate 9 days
Isocaproate 9 days
Heptanoate 10.5 days
Enanthate 10.5 days
Octanoate 12 days
Cypionate 12 days
Nonanoate 13.5 days
Decanoate 15 days
Undecanoate 16.5 days

Ancillaries Drug Active half-life
Arimidex 3 days
Clenbuterol 1.5 days
Clomid 5 days
Cytadren 6 hours
T3 10 hours

Active Life versus Half Life
The confusion comes from the 2 terms being used synonymously when they should not be. "Half-life is not a reference for the total time a drug will be found active in the body. It may take several half-lives before the drug is completely inactive."

Half-life: The period of time required for the concentration or amount of drug in the body to be reduced to exactly one-half of a given concentration or amount.

Example: The half-life of anavar is 9 hours+/- (9 hours after oral administration of 50 mg of anavar, 25mg is still present in the body).

Active life: Refers to the period in which the amount of a drug in the body is enough that it will still produce the desired effects for which it was administered. Or conversely, inhibit natural recovery of normal bodily function. It is dose dependent.

Example: The active life of 1,000mg of testosterone decanoate would be more than one month. At day 30 after injection, 250mg or more of this drug would still be present in the body.
bron: http://forums.steroid.com/educational-threads/309685-understanding-esters-active-life-half-life.html
 
Back
Naar boven