XXL Nutrition

BLAST!..

Bezoekers in dit topic

Toch het idee om een naald in ie borst te rammen is wat tegen natuur in, al is jezelf sowieso bijna dagelijks injecteren niet echt 'normaal' te noemen haha, Maargoed! Ik rook nie!
ik vond de eerste keer borst ook wat 'akward' :P
 
2e dag aan de super tren.

Kan placebo zijn maar lijk wel al stuk meer kracht te hebben. Orals maken me ook een stuk voller. Ben nu 105,7. Nog aardig wat vocht over van het weekend haha. Maar nu stuk minder moeite mee dan vorige keer. Voel me veel lekkerder als ik bulk, sterker en niet zo ielig. Dus we zetten dit gewoon voort! Doel was om rustig aan naar de 115 te gaan eind dit jaar, maar gaat nu wel erg hard al haha. Gok dat ik binnen paar dagen wel weer op 103,5/104 zit. Tot die tijd blijf ik op 4400kcal tot ik weer stil kom te staan.
 
goed bezig lekker bulken
 
Update! Vanochtend 105,8kg dus dat gaat best snel! Nogsteeds op 4400kcal, trainen gaat super! Veel energie, kracht zit er weer lekker in. Vriendin die normaal nooit opvalt of ik groei of krimp, die zegt nu telkens dat ik veel groter ben/lijk. Zelf zie ik het natuurlijk niet. Maar we gaan de goede kant op! Ed prikken valt me ook reuze mee. Kleine moeite en hoort al snel bij me ochtend routine.

Richt me qua trainen ook meer op de hogere herhalingen en compounds, deadlift 2x per week, squat 3x per week, bent over rows ipv machines etc. Even kijken wat dat doet!
 
Update! Vanochtend 105,8kg dus dat gaat best snel! Nogsteeds op 4400kcal, trainen gaat super! Veel energie, kracht zit er weer lekker in. Vriendin die normaal nooit opvalt of ik groei of krimp, die zegt nu telkens dat ik veel groter ben/lijk. Zelf zie ik het natuurlijk niet. Maar we gaan de goede kant op! Ed prikken valt me ook reuze mee. Kleine moeite en hoort al snel bij me ochtend routine.

Richt me qua trainen ook meer op de hogere herhalingen en compounds, deadlift 2x per week, squat 3x per week, bent over rows ipv machines etc. Even kijken wat dat doet!
Klinkt goed kerel!!:woot:
 
Na deze kuur misschien ff paar weken licht onder onderhoud om eventuele vetjes en wat vocht te dumpen voor volgende blast? Maar eerst ff kijken wat dit gaat brengen!
 
Sta nu op 107,2kg. Vermoed dat er in die oral ‘lean bomb’ toch iets zit wat vocht vasthoud, want bij elke iets zoute maaltijd sta ik meteen 2kg zwaarder. Verder niet ontevreden, zitten pas in week 1 of 1,5. Dus ff vol houden en niet bitchen als ik me weer is vet voel.
 
4 kg in een week mag je best over bitchen, als je shitloads aan vocht en vet aankomt is 't ook vrij zonde toch?
 
Sta nu op 107,2kg. Vermoed dat er in die oral ‘lean bomb’ toch iets zit wat vocht vasthoud, want bij elke iets zoute maaltijd sta ik meteen 2kg zwaarder. Verder niet ontevreden, zitten pas in week 1 of 1,5. Dus ff vol houden en niet bitchen als ik me weer is vet voel.
DE tering:eek!:
 
Klopt, maar kan niet zeggen dat ik er enorm vochtig uit zie. Dus geen idee waar het vandaan komt? Maar hou het absoluut in de gaten. Maar vaak uiteten, dus veel zouter dan ik gewent ben. Dat kan een hoop doen, aangezien ik zelf nooit ergens zout op gooi. Plus einde van deze 6 weken prak ik er ff een cut in tussen deze en me volgende blast. Met wat Clen dat ik nog hen liggen en donder dan me carbs met 150g naarbeneden ofzo.
 
De drastische verhogingen zijn van het uiteten haha. Maar denk dat het nog best normaal verloopt. Nadeel is dat ik niet weet wat er in die oral zit. Dus weet niet wat ik de schuld kan geven. Plus 0,5ml mt erin, met enorme korte halfleven, zal ook wel wat wisselende bloedwaarden/vocht geven.

Ik kwam voor me blast op 42/4400kcal niet aan. Dus lijkt me niet dat ik tijdens me blast ineens kilo's vet aan kom.

IMG_0127.PNG
 
Klopt, maar kan niet zeggen dat ik er enorm vochtig uit zie. Dus geen idee waar het vandaan komt? Maar hou het absoluut in de gaten. Maar vaak uiteten, dus veel zouter dan ik gewent ben. Dat kan een hoop doen, aangezien ik zelf nooit ergens zout op gooi. Plus einde van deze 6 weken prak ik er ff een cut in tussen deze en me volgende blast. Met wat Clen dat ik nog hen liggen en donder dan me carbs met 150g naarbeneden ofzo.

Ik zie 't ook altijd pas als het te laat is :p Het zal ook allicht glycogeen en vocht in de spieren zijn natuurlijk, maar spier heb je wrs nog geen 200 gram aangezet in 1 week tijd.

Het tussentijds cutten kan maar ik ben er echt absoluut geen fan van. Krijg je dat enorme jo-jo effect en dat is imo het zwaarste voor je lichaam. Die constante ( enorme ) wisselingen in gewicht.

Nog altijd geen haat natuurlijk, mijn tip is alleen een beetje uit te kijken met de gezondheid.
 
Ik zie 't ook altijd pas als het te laat is :p Het zal ook allicht glycogeen en vocht in de spieren zijn natuurlijk, maar spier heb je wrs nog geen 200 gram aangezet in 1 week tijd.

Het tussentijds cutten kan maar ik ben er echt absoluut geen fan van. Krijg je dat enorme jo-jo effect en dat is imo het zwaarste voor je lichaam. Die constante ( enorme ) wisselingen in gewicht.

Nog altijd geen haat natuurlijk, mijn tip is alleen een beetje uit te kijken met de gezondheid.

Nee je heb helemaal gelijk hoor! Maar daarom stijg ik ook heel langzaam met mijn kcal, op 4200 gebeurde er niks. En op 4400 ook niks. En toen ben ik begonnen met me orals, toen steeg ik ineens. Dus zal geen Vet zijn. Ik blijf nu ook op 4400kcal tot ik weer stagneer en dan kalm weer iets omhoog in dien nodig
 
108,2kg haha
Weer een kilo zwaarder dan gister. Had nog 1800kcal ‘over’ dus heb 2 broodjes döner zonder saus genomen. Dus behoorlijk zoutig, denk dat er toch beetje Dbol in die oral mix zit, want nognooit zo vol gestaan, al is het een zooitje vocht. Vanavond weer uit eten, al zal ik het clean houden, het zal ook wel weer zoutig zijn. Aankomende week misschien paar low carb dagjes, even kijken of dat wat doet. Verder voel ik me prima!
 
Dude! Jij leeft zoals ik, maar je zet er een smerige dosis AAS naast.

Waarom niet wat netter eten wanneer je 'on' bent?
 
eet je normaal geen zout dan?
 
Omdat het bij jou ook werkt?:trollface:
Tja, maar ik kuur niet. En veel kuren gaan niet zo goed samen met bakken zout..

Iets met bloeddruk..:o
 
Mwah. Normaal gooi ik nergens zout op, dus alleen zout in me kruiden enzo. En ik eet voornamelijk erg schoon, alleen deze week paar keer uit eten geweest of alleen avond maal junk. Alleen dat icm die oral werkt dat goed! Vandaag even sauna geweest. Niet normaal wat een water overal uit kwam haha. Marja vanavond weer uit eten geweest haha. Qua kcal zit ik de hele week goed. Over me fysiek ook niks te zeuren, misschien is de weegschaal wel stuk! Haha, daar houden we het maar op. Als ik morgen nog zwaarder ben, gooi ik er ff wat low carb dagen in. Deze werk week geen bijzonderheden, dus goed en clean eten.
 
Back
Naar boven