Fitness Seller

BLAST!..

Bezoekers in dit topic

Als je de komende week niet van plan bent om uit eten te gaan zou ik m'n voeding "normaal" houden ipv te gaan kutten met low carb dagen.
 
Yup dat ga ik ook doen, aangezien ik alweer 1,5kg kwijt ben.
 
hou je zout voortaan constant, op bv 6 gram 8 gram kan ook.
Als je van weinig zout naar veel gaat ga je vocht vasthouden.
 
Is het meestal ook, maar nu in de z9mer. Vaker wat buiten de deur eten etc. Niet zoveel moeite met zout, maar 5kg in paar dagen ging wel hard haha. Maar zijn alweer aan het zakken.
 
Vanmorgen 107,2kg
Erg vasculair en vol. Alles begint lekker te werken! Enige nadeel tot nu is de lethargie van denk ik de Tren en de onderrug die enorm vol loopt door de oral.

Kracht gaat ook lekkah, 210x6 op de deadlift na squats etc. Kcal nog even zo houden. Als ik morgen nog 107 ben, gooi ik er 100kcal boven op.
 
Nu 3 dagen op zelfde gewicht, dus denk dat het werk tijd is om er 100/200kcal bij te plakken.
 
Schoudertjes

Zittend mp
12x60
4x6x80

Incline bp
12x60
8x80
2x5x100

Dips
3x12xbw

4x12 sideraises,front raises, reverse fly

wat tricepjes gepompt
 
Schoudertjes

Zittend mp
12x60
4x6x80

Incline bp
12x60
8x80
2x5x100

Dips
3x12xbw

4x12 sideraises,front raises, reverse fly

wat tricepjes gepompt
Nice!!!:bow:
 
Nu 2e dag op 108,5kg sta goed vol! Abs en adertjes nog prima aanwezig, kan de volle look nu wel goed waarderen! Vet vrees is niet meer zo erg aanwezig gelukkig! Net me HG test binnen gehad voor me cruise. 5 ampullen met test undeconaat, dus misschien zet ik die wel om de 10 dagen ofzo.

Voor een 'simpele' blast, erg tevreden! Nog geen bijwerkingen van de 0,5mg mt met 100mg oral per dag.
 
Vanochtend weer 108,5kg
Als ik terug kijk zie ik dat ik telkens 3 á 4 dagen op een gewicht blijf hangen en dan weer omhoog schiet. Het idee was om na deze blast op 105/106 te zitten. Maar daar zijn we dus al ruim overheen haha. Als ik maandag nog op zelfde gewicht zit gaan we maar naar de 4800!
 
Even een update!
Sta nu op 109,8kg

Zondag ff naar de sauna geweest, me vriendin schrok er van hoe veel vocht ik wel niet verloor en ik meteen een ander mens leek haha, gister stond ik op 109 en weer heel strict gegeten en vanochtend bijna een kilo zwaarder. Heel apart! Voel me verder nog prima, beetje letargisch van de Tren, maar verder prima en weer erg sterk. Ben nu op de helft van deze blast, zit nog even te denken of ik hierna ff maandje op of iets onder onderhoud zal zitten, of ff een agressieve mini cut doen op 3000kcal ofzo. Aangezien me volgende blast nogal een grote is.
 
Beetje kut licht, maar stond net op de weegschaal na 600gr aan carbs en sta nu op 113,5kg. Duidelijk erg vochtig, maar zolang ik abs niet helemaal uit zicht verlies en wekelijks ff de sauna pak, om voor mezelf ff te bevestigen dat het vocht is.ben ik goed tevreden en kan ik dat volle gevoel enzo ook wel weer waarderen! Ook weer nieuw stukje striae gevonden onder me arm! Dat ik dat nog mag mee maken met mijn overtollige huid haha.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Slaat je hart niet snel met zo'n weightgain? :o
 
Voel me op wat luier zijn na, prima! Bloeddruk was tijdens me vorige blast op 3gr+ prima, dus zal nu ook wel goed zijn, met relatief weinig gear. alleen die mt Tren en 100mg orals ed, zullen niet al te gezond zijn! En Ik ben wat rood ivm een hete douche vlak voor de foto haha.
 
Voel me op wat luier zijn na, prima! Bloeddruk was tijdens me vorige blast op 3gr+ prima, dus zal nu ook wel goed zijn, met relatief weinig gear. alleen die mt Tren en 100mg orals ed, zullen niet al te gezond zijn! En Ik ben wat rood ivm een hete douche vlak voor de foto haha.
reken maar dat die verhoogd is met mt en 100mg aan orals
 
Back
Naar boven