AndroidHealthClinic

BLAST!..

Bezoekers in dit topic

hij is wel sterk en dit is zijn massa in een cruise ik denk dat hij wel 115kg aan gaat tikken.

maar een cruise van 4 weken is inderdaad veels te kort na een lange periode met high dose aas. 10 weken zou beter zijn.
 
Cruise veel te kort idd. Dosis is hoog maar als je middelen als bold primo en mast gebruikt kom je al snel wat hoger in aantal mg pw.
 
Cruise is inderdaad wat kort, maar blast was vrij mild en korte esters hiervoor. En hierna voorlopig geen blast, denk sowieso wel maandje of 2 cruisen. Doel is ook om op zo’n 115 te eindigen einde van het jaar. En dan zo’n 112 in me cruise ofzo.
 
+3gram mits er in de olie zit wat er op staat natuurlijk. Om de een of andere reden twijfel ik daar altijd aan bij mixen.. Maar groeien zal je wel op 8 ml olie in de week, wat je ook zet :) :P
 
Sta nu op 108kg, dus +2,5kg vanaf maandag. Dus zie 108 als start gewicht, want dit zal voornamelijk maaginhoud en wat vocht zijn.
 
waarom geen low dose gh 3-4iu en insuline na training ook low dose beginnen?
 
Omdat dat centjes kost. Best veel centjes als je het goed wil doen. Maar een goeie €200+ in de maand krijg ik er bij de vrouw des huizes niet in!
 
+3gram mits er in de olie zit wat er op staat natuurlijk. Om de een of andere reden twijfel ik daar altijd aan bij mixen.. Maar groeien zal je wel op 8 ml olie in de week, wat je ook zet :) :P

Veel meer dan 8ml toch. Primo is al 6ml.
 
zou inderdaad eerder mn geld in hgh steken dan in zoveel gear
 
Hoe gaat het hier weeg je al 115kg met 12%?
 
Ik leef nog! Heb de cruise eringegooid, enorm druk op me werk 16u werkdagen met zwaar fysiek werk. Kan erg onregelmatig trainen en zeer moeilijk om tussendoor veel te vreten. Dus besloten even voor het geld te gaan. Lichaam wat te laten rusten. Blijf nu al de hele week op 107kg en nog iets droger dan toen IKV 101 was, dus zeker wel wat massa gewonnen vanaf juni. Blijf netjes op gewicht terwijl ik 43/4500 eet, dus me bulk plan maar verplaatst naar januari, een van me goede voornemens!
 
Dan wachten we wel tot januari.
Wel de drukste maand van het jaar in de sportschool. :D
 
Ach ja, alle tijd! Realiseerde me beetje dat ik maar wou haasten, steeds korter ging cruisen. En uiteindelijk steeds minder resultaat had en me beroerder voelde.. dus nu met het werk, mooi moment om ff rustig aan te doen met zowel trainen als focus overal zo op liggen, ff dieet wat losser laten en kracht en gewicht zoveel mogelijk behouden en vanaf januari weer volgas
 
:thumb:goed bezig dat je nu ff rust pakt dadelijk ben je lichamelijk en mentaal weer helemaal opgeladen.
 
Back
Naar boven