Fitness Seller

Blast_cruise_blast-Trt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realdeal

Novice
Lid geworden
11 okt 2012
Berichten
23
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
17%
Ik ben begonnen ( nu 2e week) met een 3e kuur cycle die ik wil delen voor degene die het interessant vinden mijn ervaringen te lezen. Zinnige feedback is altijd welkom!

Stats:
44 jaar
1.80
92 kg
16% bf
25 jaar op en af trainings ervaring, laatse jaar Homegym gebouwd met alle basis oefeningen (Bench, squat, deadlift, lattpully) en tot 120kg losse schijven.

Vorige kuurtjes:
1.Anavar only
2. Winny test e 500mg 10 weken (8 jaar geleden)

Mijn kuur ziet er als volgt uit:
Test e 400mg elke 6 dagen 12 weken
Deca e 250mg elke 6 dagen 12 weken
HCG 2 x per week 500iu
Geen nakuur maar Trt

Doel van deze kuur is zo lean mogelijk droge massa aan te zetten en vp nog te verlagen. Waarom dan Deca? Juist toegevoegd omdat mijn gewrichten toch wel langzaam wat minder soepel beginnen te worden als toen ik 30 was. Ik hoop daarmee toch redelijk pijn vrij te kunnen knallen. Vooral mijn linker schouder heeft het zwaar te verduren gehad, inmiddels al een keer kalk van mijn pees laten afbikken, geen pretje.

Na deze kuur wil ik een tijd cruisen met een Trt doses 150 test pw Om vervolgens in het najaar weer te blasten.

Eerste shots dus al gezet, geen problemen mee, test deca in mijn bovenbeen, hcg in mijn buik. Bloedtest volgende week en over 8 weken weer.

Train 6x in de week kracht 5 x cardio 45min
Ma: rug / biceps
Di: borst / triceps
Wo: benen / schouder
Do: rust
Vrij: rug / biceps
Zat: borst / triceps
Zon: benen / schouders

Grote spiergroepen 4 oef 4x8
Kleine speiergroepen 2 oef 3x10

Cardio: 3x per week joggen 2x crosstrainer

Ik post wekelijks een update, en bij bijzondere ervaringen misschien wel vaker..
Ps: don't mind mijn schuilnaam, bijzonder kinderachtig natuurlijk- had gewoon He-man moeten aanhouden zoals op Bodynet :-)
 
Ga bulken of cutten. Niet beiden. Zo verneuk je heel je kuur. Je had natuurlijk beter eerst kunnen cutten.
 
Ga bulken of cutten. Niet beiden. Zo verneuk je heel je kuur. Je had natuurlijk beter eerst kunnen cutten.
Bedankt voor je snelle reactie, deze opmerking had ik al zien aankomen, en ik ben niet met je eens. Ik hoef niet op 5% bf uit te komen en heb bij een vorige kuur 8kg massa aangezet en tegelijkertijd 4% bf verlaagd. Dus zo zwart - wit zit het niet meteen in elkaar.
 
Bedankt voor je snelle reactie, deze opmerking had ik al zien aankomen, en ik ben niet met je eens. Ik hoef niet op 5% bf uit te komen en heb bij een vorige kuur 8kg massa aangezet en tegelijkertijd 4% bf verlaagd. Dus zo zwart - wit zit het niet meteen in elkaar.

Succes.
 
Camelus heeft gelijk. Succes.
 
Inmiddels in week 4 -dosis iets verhoogd 500 test 350 deca - en mijn doelstelling ook iets aangepast, merk toch dat mijn lichaam anders reageert dan 8 jaar geleden vandaar ingezet op goede bulk. Voeding aangepast van 3500cal --> 4200cal (1 maaltijd extra) trainingschema is ongewijzigd.

Trainen gaat mega lekker, klachten die ik aan mijn schouder had zijn compleet verdwenen en kracht gaat nu met sprongen omhoog, alles +20%.
Ik heb wel meer opwarming nodig, net een (oude) dieselmotor. Maar als ik dan aan werksets begin, ben ik niet meer te houden. Doe alle oefeningen laatse set tot failure.
Gewicht van 92kg --> 95kg (zal nu sneller omhoog gaan ivm aanpassen voeding)

Ik pak vanaf volgende week 50mg proviron erbij dagelijks, is dat genoeg of is 75mg beter?
 
Inmiddels in week 4 -dosis iets verhoogd 500 test 350 deca - en mijn doelstelling ook iets aangepast, merk toch dat mijn lichaam anders reageert dan 8 jaar geleden vandaar ingezet op goede bulk.

Echt waar joh?

Maar damn man, bulken op 16%.... kan je er beter een cutkuur van maken.

Ja ik weet het, je vind een hoger vetpercentage zeker mooier dan een lager vetpercentage...smoes te vaak gehoord. Laat over een paar weken maar weer horen hoe het verlopen is ;)
 
Inmiddels in week 4 -dosis iets verhoogd 500 test 350 deca - en mijn doelstelling ook iets aangepast, merk toch dat mijn lichaam anders reageert dan 8 jaar geleden vandaar ingezet op goede bulk. Voeding aangepast van 3500cal --> 4200cal (1 maaltijd extra) trainingschema is ongewijzigd.

Trainen gaat mega lekker, klachten die ik aan mijn schouder had zijn compleet verdwenen en kracht gaat nu met sprongen omhoog, alles +20%.
Ik heb wel meer opwarming nodig, net een (oude) dieselmotor. Maar als ik dan aan werksets begin, ben ik niet meer te houden. Doe alle oefeningen laatse set tot failure.
Gewicht van 92kg --> 95kg (zal nu sneller omhoog gaan ivm aanpassen voeding)

Ik pak vanaf volgende week 50mg proviron erbij dagelijks, is dat genoeg of is 75mg beter?
Beter dat je het hebt aangepast naar een bulk. Wees gericht met je doelstelling(en), cutten of bulken... focus niet op beide tegelijk, het is niet voor niks dat meerdere mensen je dit aangeven.

Waarom de toevoeging van proviron?
 
Leuk een leeftijdsgenoot. Wat ik normaal doe is primen. Dus eerst dmv dieet mn vetpercentage (flink) naar beneden brengen en daarna beginnen met de kuur en tegelijk voeding licht verhogen. Mn lichaam reageert dan heel goed op de toegevoegde hormonen. Mss moet je dat eens proberen.
 
Echt waar joh?

Maar damn man, bulken op 16%.... kan je er beter een cutkuur van maken.

Ja ik weet het, je vind een hoger vetpercentage zeker mooier dan een lager vetpercentage...smoes te vaak gehoord. Laat over een paar weken maar weer horen hoe het verlopen is ;)
Haha, ik ga cutten na deze kuur op trt, dat komt wel goed. Ik zal before and after pocs bijhouden en met een paar weken posten.
 
Beter dat je het hebt aangepast naar een bulk. Wees gericht met je doelstelling(en), cutten of bulken... focus niet op beide tegelijk, het is niet voor niks dat meerdere mensen je dit aangeven.

Waarom de toevoeging van proviron?
Proviron voor meerdere redenen, iig om wat sides van de deca te verlichten, vocht, libido
 
Leuk een leeftijdsgenoot. Wat ik normaal doe is primen. Dus eerst dmv dieet mn vetpercentage (flink) naar beneden brengen en daarna beginnen met de kuur en tegelijk voeding licht verhogen. Mn lichaam reageert dan heel goed op de toegevoegde hormonen. Mss moet je dat eens proberen.
Ik doe het andersom, na 12 weken ga ik cutten op trt. Uiteindelijke effect is hetzelfde, thanks voor tip ouwe😉
 
Proviron voor meerdere redenen, iig om wat sides van de deca te verlichten, vocht, libido
Bij de doseringen die je gaat hanteren zal dat niet nodig zijn, libido kan ik me nog iets bij voorstellen op hogere doseringen, maar vocht ga je niet tegen met enkel wat provi.
 
Before and after pics
20200706_181742.jpg
IMG-20210814-WA0003.jpg
IMG-20210814-WA0004.jpg
 
Naja zeg.... je had er beter een cutkuur van kunnen maken. En die 16% was toch wel iets meer.

Indien je die tijd had besteed aan cutten zonder gear stond je er nu beter bij.

Plaats over 12 weken nog eens een foto en vergelijk die met de eerste ;)
 
Back
Naar boven