AndroidHealthClinic

Blasten en cruisen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PrikjeHierPrikjeDaar

Cool Novice
Lid geworden
30 apr 2020
Berichten
40
Waardering
7
Ik heb nu al een aantal kuurtjes achter de rug. Wat ik normaal doe is 12 weken 500mg test-e, en dan stop ik weer een maand of 7 á 8, om vervolgens weer 3 maanden te knallen met 500mg.

Tot nu toe gaat dat in principe goed. Mijn waardes komen binnen enkele maanden ook weer netjes terug op de normaalwaardes.

Maar ergens denk ik nu, misschien ook zonde om steeds weer te herstellen om vervolgens na een aantal maanden mijn hormonen weer in de war te gaan schoppen. Misschien kan ik dan beter "on" blijven met een goede cruise dosis, zoals wel meer doen.

Wat is na die drie maanden blasten op 500mg dan een "goede" cruise dosis?
 
Laatst bewerkt:
Ligt (deels) aan de massa die je moet onderhouden. Normaal is ongeveer 125-200mg EW.
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Als ik nu zou beginnen met een cruise, dan zou ik 95 kilo onderhouden. Waarschijnlijk kom ik dan wel weer wat aan door het beetje extra testosteron wat ik dan binnen krijg, wat prima is natuurlijk.

Normaal prikte ik met 250mg Test-e 2x in de week, dus 500mg per week. Kan ik met 150/200mg per week ook prima 1x in de week prikken? Of is het dan meer elke 5 dagen oid? Of zijn de schommelingen qua waardes dan weer te groot?
 
Je kan maar beter zo laag mogelijk beginnen met je cruise dosis. 1x per week is prima
 
Ik ga het eens proberen om 1x in de week te prikken op een cruise dosis van 150mg.

Ben benieuwd hoe het gaat voelen. Volgens de plotter kom je wel elke paar dagen laag uit, om vervolgens weer een dag of 2 te pieken rond de normaalwaardes.

1632223743306.png
 
Merk je niets van.
 
Back
Naar boven