AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Heel herkenbaar dat gevoel van trainen tijdens een cruise. Je voelt je moederziel alleen in een soort niemandsland, totaal gedesoriënteerd en gedesillusioneerd. “Is dit nu de zin van het leven?”, denk ik dan altijd.

Ben wel benieuwd naar hoe het vaderschap je zal vergaan in die eerste weken/maanden.
Perfect verwoord inderdaad :roflol:
Ik hoop dat het allemaal meevalt, maar time will tell...
Je zit de hele tijd in de gym na te denken over de gouwe oude tijd dat fatsoenlijk gewicht nog verplaatst werd... En nu zit je daar. Met je plastic dumbbells te spelen. Heeft het nog zin? Is dit nou het leven? Hoe lang gaat deze hel nog door? Vietnam zal nooit zo erg zijn geweest? Is de levenskwaliteit er nog om door te gaan of is het ethisch niet meer verantwoord?

Maar het komt goed, ooit, in de toekomst, zal er weer een glorieuze blast voorbij komen en zal de zon weer schijnen, de bar weer gevuld worden en de tren kinks de slaapkamer vullen.
Tot die tijd: stay strong. Het komt wel goed :heart:
:roflol:
 
Eerste paar weken van cruise op onderhoud gegeten en zo'n 113-114 kg blijven wegen. Laatste 2 weken eet ik bewust ietsje minder en al snel richting de 111 kg gezakt nu. Kracht blijft prima op alles behalve push, daar had ik ineens 3 weken geleden gigantisch krachtverlies bij press oefeningen aan de linker kant, verder geen pijn of rare beweging van scapula oid wanneer de fysiovrouw hiernaar kijkt en kan dus niet pinpointen wat het is, gooi het voorlopig maar even op de rehab tour en fly bewegingen gaan prima dus dan maar even daar mee trainen.

De kleine meid heeft er nog weinig haast mee dus ik probeer nog structuur te houden zolang als dat t gaat maar trainen in de cruise voelt nog kanslozer dan forever natty trainen. Als ze er straks is eventjes een tijdje wennen aan alles. Hopelijk loopt alles snel op rolletjes en kan ik over een volgende bulk blast na gaan denken :roflol:
echo laten maken ? (niet van de buik van je vrouw)
Misschien dat dit wat kan helpen
 
Ze blijft goed zitten of niet? 🤣
 
Ben vandaag alweer een weekje papa 👶


depositphotos_193157074-stockillustratie-vlaggen-en-confetti-slingers-op.jpg

4998e1b601fe62e48601d7de4473bb5f.jpg
 
Helemaal gemist.. Oops.

Alsnog van harte gefeliciteerd man! :heart:

Hoe gaat het met mama en de kleine meid?
 
Alles goed en gezond ?
Helemaal gemist.. Oops.

Alsnog van harte gefeliciteerd man! :heart:

Hoe gaat het met mama en de kleine meid?
Allebei doen het supergoed, kleine eet goed en poept goed, alleen wat darmkrampen wat vooral snachts opspeelt en je wakker houdt. Mama herstelt eigenlijk supersnel ondanks zware bevalling.

Gister pas gedeeld op social en vandaag op dbb, dus niet gemist hoor :)
 
Allebei doen het supergoed, kleine eet goed en poept goed, alleen wat darmkrampen wat vooral snachts opspeelt en je wakker houdt. Mama herstelt eigenlijk supersnel ondanks zware bevalling.

Gister pas gedeeld op social en vandaag op dbb, dus niet gemist hoor :)
Fijn om te horen :heart:
 
Back
Naar boven