MuscleMeat

Blasten in de schaduw - Training en AAS log (2 bezoekers)

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd man, was een meisje toch?

p.s laat je ff weten hoe tietmelk smaakt, vraag ik voor een vriend.
 
Met de kleine gaat alles goed en ze doet het verder echt fantastisch, tot dusver hebben we aardig geluk met hoe makkelijk en tevreden ze is, vandaag is ze alweer 4 weken oud, voordat ik er erg in heb is ze 15 en komt ze met vriendjes op huis aan :o
Eerste 2 weken na de geboorte trainen even minimaal, 2x per week wat prima was. Om vervolgens acute blindedarmontsteking te krijgen, spoedoperatie moeten en niet mogen trainen. Wel goeie powercut want ben in week tijd 6 kg afgevallen omdat ik er twee dagen mee heb doorgelopen en de eerste paar dagen amper wat door m'n strot kreeg. Weeg nu nog maar een magere 106 kg, glycogeen+bijbehorend vocht zal wel weer snel terugkomen zodra ik weer beetje train en genoeg eet, hopelijk veer ik snel terug richting de 110 kg. Trainen vanmorgen weer voorzichtig opgepakt, moet nog wel opletten met druk op m'n buik zetten en bewegen op geleide van de pijn maar ging best prima met de juiste oefening selectie. Merk wel dat mijn linker schouder nog steeds loopt te zeuren, had gehoopt dat zo veel rust goed zou doen maar moet even serieus wat oefeningen hiervoor gaan doen.

Vanmorgen ff geprobeerd foto te maken van m'n nuchtere shape, maar de foto is een beetje low quality geworden. Morgenochtend proberen op m'n normale foto plek. Rondom navel zie je nog aardig wat vocht zitten door de operatie, verder mag ik niet klagen denk ik. In ieder geval prima basis om weer een volgende bulk blast erin te gooien (over een tijdje).

VideoCapture_20220803-074203.jpg
 
Helemaal niet slecht man, benen ook aardig droog voor jouw doen.
 
Facking unit :heart:
Ook fijn dat het goed gaat met de kleine en met je herstel :) Goed om te horen man.
 
Fijn dat het zo goed gaat met de kleine 😇 beterschap iig! Lekker dat je iig weer iets hebt kunnen doen qua trainen 💪
 
Helemaal niet slecht man, benen ook aardig droog voor jouw doen.
Benen lijk ik inderdaad t meest verloren te zijn van t gewicht :roflol:
Facking unit :heart:
Ook fijn dat het goed gaat met de kleine en met je herstel :) Goed om te horen man.
Thanks, ookal voel ik me forever smoll. Bekant 10 kg lichter dan mn piek bulk :(
wacht maar vanaf ze naar school gaan, lijkt het wel alsof een maand nog maar een week is.
in iedergeval leuk dat alles goed gaat!
Ik ga vanaf morgen weer op locatie werken, denk dat de tijd dan ineens ook al veel sneller gaat.
Fijn dat het zo goed gaat met de kleine 😇 beterschap iig! Lekker dat je iig weer iets hebt kunnen doen qua trainen 💪
Thanks man, is wel weer fijn wat te doen want van pijn en/of stilzitten voel je je ook niet beter.
 
Machine!

Top dat het goed gaat met de kleine en succes met het herstel man :heart:
 
Mooi dat het goed gaat met de kleine, en de moedermelk doet wonderen bij jou.;)
 
Beterschap met het herstel nog van de operatie! Rustig aan opbouwen, gains heb je zo terug!

Heb je eetlust nu weer terug? Verloopt vertering goed etc? Of heb je nog naklachten?
In ieder geval fijn dat je wel weer kan beginnen met trainen.

Wat anderen al hebben gezegd, herken ik ook....zodra ze naar school gaan dan is een week zo om...een van de dingen die mij het meeste is opgevallen bij krijgen van kinderen: snelheid van tijd....ik dacht het vroeger (pre kids) druk te hebben, waar wat had ik toen veel tijd in vergelijking met nu...

Mooi dat goed gaat met de kleine! Geniet ervan, ze worden snel groot! Iedere fase heeft daarin zijn pracht en soms kuren....
 
Weer eens een updeet foto.
rond de 111-112 kg nu, en aangezien de kruidnootjes weer in de winkels liggen gaat dat voorlopig wel omhoog :o

Trainen gaat prima verder, 3 a 4x per week ub/lb voor nu, maar moet hier nog een beter plan voor maken. Heb wat last gehad van mijn linker schouder maar dat lijkt zo goed als opgelost dus kan weer wat andere oefeningen selecteren.

VideoCapture_20220908-044655.jpg
 
Weer eens een updeet foto.
rond de 111-112 kg nu, en aangezien de kruidnootjes weer in de winkels liggen gaat dat voorlopig wel omhoog :o

Trainen gaat prima verder, 3 a 4x per week ub/lb voor nu, maar moet hier nog een beter plan voor maken. Heb wat last gehad van mijn linker schouder maar dat lijkt zo goed als opgelost dus kan weer wat andere oefeningen selecteren.

Bekijk bijlage 567405
Mooi fysiek man, zo zou ik het ook wel willen:).
 
Back
Naar boven