Fitness Seller

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Er gaat een wereld voor je open boven de 115.
Als je doelt op snowke90 zijn omschrijving. Dat is nu al herkenbaar en mn pens zit nog niet eens in de weg.
Veters strikken is echt een ramp :roflol:
echt he! Een mooi voorbeeld;
* Als je schoenveters loszitten, loop je liever door met losse schoenen dan dat je ze vast maakt. Veters strikken gaat alleen maar op de volgende manier:
- stap 1) Adem inhouden, anders zit je buik in de weg
- stap 2) Snel bukken, zodat je het red qua adem maar ook vooral zodat je geen pomp krijgt in je onderrug.
- stap 3) Trek je veters EXTREEM strak aan, want als ze binnen het half uur weer los gaan, moet de ECG klaar gezet worden.
- stap 4) Maak een snelle knoop, gevolgd door een DRIEDUBBELE lus. Zie stap 3!
- stap 5) Adem uit terwijl je omhoog komt. Doe dit rustig, want je hebt flink zuurstof tekort nu.
- stap 6) Zet je handen in je zij om terug op adem te komen.
- stap 7) Als je je lifting belt hebt omgedaan voor het strikken, kan je die best nu afdoen.
- stap 8) Hoop dat niemand je heeft gezien.
- stap 9) Doe een nieuwe trui aan, want je zweet je een ongeluk.

Fatty problems :roflol:
:roflol:
Je anus zeker?
Van t vele schijten?
Waar het hart vol van zit, stroomt de mond van over.
Ow voor euphorea dus piemels?
Ook lekker, maar kcalwise altijd een domper. Na 5 donuts heb je nog honger maar zit je 1500 kcals verder.

Ochtendgewicht: 109.8 kg
Trainingstijd: 1:35 uur
T vrouwtje was mee dus moest beetje rapido, ze moest op tijd op werk zijn.

Verder wel lekkere sessie. Gewichten op bench bewogen alsof ik geen moeite hoefde te doen en alles uit een soort stretch-reflex kwam, heel nice.

#Benchpress
60 x 5
100 x 3
120 x 3
135 x 3 x 2
152.5 x 2 x 5

#SSB Squat
72 x 5
112 x 4
152 x 3
182 x 3
202 x 2 x 3

#Benchpress
90 x 3
110 x 3
125 x 3 x 2
145 x 3 x 5

#Single arm cable row, ironhouse
23.5 x 8
38.5 x 8 x 4
 
Aangezien die contest voorlopig toch nog niet aan de orde is, en ik toch nogsteeds herstellende ben van de rona, ga ik hier maar weer proberen t loggen op te pikken...
Trainingen zit nogsteeds weinig structuur in en is meer kijken hoe het gaat aangezien het per dag gigantisch verschillend is.

AAS wise zit ik op ~400-450 mg test per week, om massaverlies te beperken.

Training vandaag in ironhouse:

Ochtendgewicht: 108.4 kg
Trainingstijd: 1:50 uur

#Benchpress
60 x 6
100 x 6
120 x 5
140 x 5
120 x 9

#Plate loaded legpress 45 deg
103 x 8
153 x 8
203 x 8
253 x 8
293 x 8
333 x 8
373 x 6

#Cable row
77 x 8
97 x 8
117 x 8
127 x 8 x 3

#Flye machine
89 x 10
110 x 10 x 2

#Unilateral leg extensions, plate loaded
20 x 10
30 x 10
40 x 10 x 4
 
Hoe lang is het nu geleden, je rona? En welke klachten ervaar je nog?
 
Echt crazy dat dit zo lang kan aanslepen :(
 
Hoe lang is het nu geleden, je rona? En welke klachten ervaar je nog?
Ruim half jaar nu, was 20 januari positief getest. Voornamelijk vermoeidheid, concentratieproblemen, slechte conditie, benauwdheid, snel veel spierpijn. Heb nu voor mijn doen best een flinke training gedaan dus rest van t weekend zal ik een slappe vaatdoek zijn :shrug:
Echt crazy dat dit zo lang kan aanslepen :(
Ja gvd zeg, maar wordt langzaam, beetje bij beetje beter
 
Ruim half jaar nu, was 20 januari positief getest. Voornamelijk vermoeidheid, concentratieproblemen, slechte conditie, benauwdheid, snel veel spierpijn. Heb nu voor mijn doen best een flinke training gedaan dus rest van t weekend zal ik een slappe vaatdoek zijn :shrug:

Ja gvd zeg, maar wordt langzaam, beetje bij beetje beter
Misschien heb je het al eens genoemd, maar ben je al gevaccineerd?
Observationele studies laten zien dat long covid vaak (sneller) hersteld na vaccinatie.
 
Misschien heb je het al eens genoemd, maar ben je al gevaccineerd?
Observationele studies laten zien dat long covid vaak (sneller) hersteld na vaccinatie.
Ik heb inderdaad mijn Pfizer prik gehad op 1 juli, met onder andere de hoop dat t magisch zou herstellen. Maar helaas :p
 
Ochtendgewicht 108.6 kg
Trainingstijd: 1:20 uur

#Squat
70 x 5
120 x 5
150 x 3
170 x 3
190 x 2
200 x 2
170 x 6

#Benchpress
70 x 5
100 x 5
120 x 4
140 x 3
150 x 4
130 x 8

#Pullups
BW x 8 x 3

Assaultbike gekocht dus moest die ff proberen.
5 min met op elke hele minuut 10 seconde allout sprint. Raap me op van de vloer, ik zet dat ding weer te koop :roflol:
 
Serieus kak die assault bike ja. Wel ideaal om all out conditioning te doen zonder je gewrichten erg te belasten en een stuk mannelijker/minder saai dan de meeste "gewrichtsvriendelijke" conditioning methodes.
 
Serieus kak die assault bike ja. Wel ideaal om all out conditioning te doen zonder je gewrichten erg te belasten en een stuk mannelijker/minder saai dan de meeste "gewrichtsvriendelijke" conditioning methodes.
En je kan er natuurlijk ook prima rustige cardio op doen, maar dat sprinten is zogenaamd gezond, maar dit heeft minstens 5 jaar van mn hart af gesnoept.
Best leuk zo'n assault bike, om naar te kijken dan hé
Leuk om mn wijffie op te zien idd :eyebrow:
 
Ochtendgewicht 108.6 kg
Trainingstijd: 1:20 uur

#Squat
70 x 5
120 x 5
150 x 3
170 x 3
190 x 2
200 x 2
170 x 6

#Benchpress
70 x 5
100 x 5
120 x 4
140 x 3
150 x 4
130 x 8

#Pullups
BW x 8 x 3

Assaultbike gekocht dus moest die ff proberen.
5 min met op elke hele minuut 10 seconde allout sprint. Raap me op van de vloer, ik zet dat ding weer te koop :roflol:
Ik heb vorige week mijn echo bike verkocht. Top ding maar ging er idd kapot op en zat serieus in de weg voor de PL trainingen
 
En je kan er natuurlijk ook prima rustige cardio op doen, maar dat sprinten is zogenaamd gezond, maar dit heeft minstens 5 jaar van mn hart af gesnoept.

Leuk om mn wijffie op te zien idd :eyebrow:
Die ervaring heb ik dus helemaal niet. Ik had ooit een waanidee om op zo'n ding een korte warming up te doen. Na twee minuten was ik helemaal kapot. Zegt die fitnessinstructeur, je hebt die bike nog niet eens aangezet. :roflol:
 
Back
Naar boven