XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log (1 bezoeker)

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Lijkt wel stuk beter te gaan ja, maar nu nog verbetering in mijn motivatie :roflol:
Ben aan vakantie toe :emo:
Blij dat het beter gaat man. Die motivatie komt vanzelf wel weer. Dat is makkelijker op te lossen dan die langdurige vermoeidheid. :)
 
Blij dat het beter gaat man. Die motivatie komt vanzelf wel weer. Dat is makkelijker op te lossen dan die langdurige vermoeidheid. :)
True, ff paar weekjes vakantie binnenkort en dan een boatload aan tren erin, werkt altijd goed voor de motivatie :roflol:
 
Ah shit, straks haal jij mij in.
Wat vond je van de nieuwe bars bij IH?
Prima stijf en scherpe knurling maar niet per se beter dan de Ohio powerbars die ze al hadden. Maar heb ze dan ook nog niet echt zwaar geprobeerd dus kan niet echt heel veel van zeggen maar eerste indruk is oke.

Training vanmorgen in Ironhouse:
Ochtendgewicht: 107.9 kg
Trainingstijd: 1:00 uur

Zo tering slecht geslapen, en denk ik verkeerd gelegen dus wat last van mn onderrug :emo:

#Squat
60 x 5
100 x 5
140 x 4
180 x 3 x 3

#Benchpress
60 x 5
100 x 5
120 x 4
145 x 3 x 4

#Cable row
77 x 8
97 x 8
117 x 8 x 3
 
Training gisteren thuis:

Ochtendgewicht: 106.9 kg
Trainingstijd: 1:10 uur

#Squat
70 x 5
120 x 4
150 x 3
170 x 3
190 x 3
210 x 2 x 3

#Benchpress
70 x 5
100 x 4
120 x 3
135 x 3 x 3

#Pullups
BW x 8 x 3

Cutten gaat wel redelijk, maar ga zeker niet te ver cutten, wil ik echt lean zijn zit ik bekant op 100 kg. Blijft dan geen reet over :roflol:
20210910_065132.jpg
 
Shadow Project : update? Hoe gaat het in general en qua cut?
Net vakantie gehad, verder ook geen bijzonderheden qua trainen en eten. Zijn een aantal zaken die mijn aandacht gaan vragen en heb daarom voorlopig eten + trainen even niet op zo'n hoge prioriteit staan.
Qua cut woog ik ~105 voordat ik op vakantie ging maar zit nu alweer op 107+ :roflol:

Training vanmorgen in Ironhouse
2021-10-06
@ 107 bw

#Benchpress, medium grip
60, 100 x 6
120 x 8 x 2

#Plate loaded legpress 45 deg
153, 243 x 8
333 x 6
293 x 15

#Cable row

87, 107 x 8
127 x 8 x 3

#Flye machine
82 x 8
103 x 8 x 4

#Unilateral leg extensions, plate loaded
20 x 10
40 x 10 x 3
 
Ff een gevalletje lief dagboek;
Ik wil het eigenlijk eens een keer beetje over andere boeg gaan gooien en wat meer focussen op bodybuilding ipv altijd maar powerliften, eigenlijk zou een abbo terug bij Gold's of basic shit wel nice zijn om wat andere oefeningen te doen en makkelijk volume te pompen maar zie al gebeuren dat de gyms weer dicht moeten :roflol:.
Misschien eens beginnen met minder specifiek te focussen op PL movements en meer volume draaien op andere barbell oefeningen thuis, en de tijd dat ik bij IHU ben gebruiken voor meer aspecifiek volume. Gewoon basis van 3x3 op squats of bench en vervolgens volume draaien. Misschien moet ik ook maar weer eens gaan loggen voor betere motivatie.

Daarnaast overweeg ik om bij een volgende blast te beginnen met hGH op 2-3 iu omdat ik dit een keer wil proberen, het voor een schappelijke prijs kan krijgen en ik eens de mensheid achter mij wil laten :p
 
Ik zie jouw wel veel massa aanzetten op een korte periode als je opeens een andere aanpak met veel volume gebruikt.
 
Ff een gevalletje lief dagboek;
Ik wil het eigenlijk eens een keer beetje over andere boeg gaan gooien en wat meer focussen op bodybuilding ipv altijd maar powerliften, eigenlijk zou een abbo terug bij Gold's of basic shit wel nice zijn om wat andere oefeningen te doen en makkelijk volume te pompen maar zie al gebeuren dat de gyms weer dicht moeten :roflol:.
Misschien eens beginnen met minder specifiek te focussen op PL movements en meer volume draaien op andere barbell oefeningen thuis, en de tijd dat ik bij IHU ben gebruiken voor meer aspecifiek volume. Gewoon basis van 3x3 op squats of bench en vervolgens volume draaien. Misschien moet ik ook maar weer eens gaan loggen voor betere motivatie.

Daarnaast overweeg ik om bij een volgende blast te beginnen met hGH op 2-3 iu omdat ik dit een keer wil proberen, het voor een schappelijke prijs kan krijgen en ik eens de mensheid achter mij wil laten :p
Waarom het een of het ander? Kan ook beide combineren?
Volgens mij heeft sheiko in zijn gold app ook een powerbuilding variant....?
 
Halleluja. Je hebt het licht gezien.

Ik had de hoop stiekem al een beetje opgegeven in jou.
:roflol:
Ik zie jouw wel veel massa aanzetten op een korte periode als je opeens een andere aanpak met veel volume gebruikt.
Ik hoop het zelf ook.
Waarom het een of het ander? Kan ook beide combineren?
Volgens mij heeft sheiko in zijn gold app ook een powerbuilding variant....?
Ben ff klaar met focussen op squat, bench en deadlift en de enorm tijd consumerende trainingen. Keertje over een andere boeg gooien kan ook geen kwaad, wie weet bevalt het.
Zit nu meer te oriënteren in de richting van high intensity bodybuilding a la Blood & Guts van Dorian Yates of DC training van Dante Trudel, of in ieder geval elementen daarvan mee gaan nemen.

Hij is wel 1,91 he
1,918 zelfs, afgerond naar beneden zodat ik buffer lijk :sad:
Al is het maar een paar kg, dat gaat op bepaalde plaatsen al een totaal ander beeld geven. Een mooie classic bodybuilding fysiek zou hem wel afgaan, en daar heeft hij niet zoveel voor nodig.
Niet te hoge verwachtingen gaan gooien nu he :o
 
:roflol:

Ik hoop het zelf ook.

Ben ff klaar met focussen op squat, bench en deadlift en de enorm tijd consumerende trainingen. Keertje over een andere boeg gooien kan ook geen kwaad, wie weet bevalt het.
Zit nu meer te oriënteren in de richting van high intensity bodybuilding a la Blood & Guts van Dorian Yates of DC training van Dante Trudel, of in ieder geval elementen daarvan mee gaan nemen.


1,918 zelfs, afgerond naar beneden zodat ik buffer lijk :sad:

Niet te hoge verwachtingen gaan gooien nu he :o
Feel you! Hit achtig of doggcrapp (rest pause) is natuurlijk ook leuke manier van trainen.
 
Ik zou golds doen, dan heb je in ieder geval decent apparatuur om te pompen ipv die gare shit van basic fit.
 
Back
Naar boven