AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log (1 bezoeker)

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

THICK.SOLID.TIGHT. ❤

Ik heb hetzelfde probleem, daarom maar wel extra dexa dagen toegevoegd. En op off dagen even cruisen op T6, zodat mijn receptoren even kunnen herstellen voor de volgende blast.
(Dex) amfetamine on a daily ga ik niet aan beginnen ook al zou ik dat heel graag willen, ff een nakkie smorgens en door. Mij kennende wordt dat wel een slippery slope :roflol:. Zelf geen problemen met cravings oid?
Klinkt als luxe probleem to be honest om op gewicht te blijven maar wel droger te worden. Nu je toch langzaamaan de switcht wilt maken richting botjebuilder en je een assault bike hebt aangeschaft kan je misschien overwegen om wat cardio toe te voegen. Al zou ik geen HIIT doen, not sure of je LISS cardio op een assault bike mogelijk is.

Nu je hgh straks lekker wat compounds er bij knalt lijkt cardio me sowieos geen gek idee. Health wise goed, stukje dedication wat je moet opbouwen, en sneller shredded. Volgens mij ben je nog nooit echt shredded geweest op je lb dus misschien dat je het zo wel kan realiseren. Even wat Yohimbine hcl bestellen, fasted met je GH nemen. Aangezien je toch fasted moet blijven voor de GH en ook voor de yohimbine gaat dat resulteren in een LEAN MACHINE!

Dexamfetamine klinkt als een lekkerdere oplossing, had je niet een recept vroeger? 😉 Maar ook een deathwish hehe.
Ene kant is het ook een luxe probleem, maar op één of andere manier wil ik eigenlijk die weegschaal zien zakken als je weinig eet. Cardio doe ik al op de assaultbike, maar kutte is dat dat ding kapot veel herrie maakt en dus niet ff 's ochtends voor werk dat nuchter kan doen. Is dus meestal na het trainen ff kwartiertje oid peddelen. Probeer nu regelmatig nuchter ff 30-45 min stevig door te wandelen als LISS cardio.

Wil in de bulk inderdaad wel LISS cardio blijven doen op de assaultbike, dit kan dan gewoon 2-3x per week oid voor HEALTH. Yohimbine voor nu heb ik inderdaad al naar zitten kijken, maar dan zijn er ook weer genoeg onderzoeken die geen voordeel aantonen. :rolleyes:
 
2022-01-12
@ 108.3 bw


Trainingen zijn saai in de cut, chest nog beetje irritatie dus maar even andere presses. Even een prikkel geven en veel meer hoeft imho niet, ga nu toch geen gains maken. Toch ook maar yohimbine.hcl besteld om keer te proberen.

HGH is qua slaapgains alleen al z'n geld waard tot nu toe, zelfs met 's ochtends om 6 uur zetten slaap ik 's nachts zo veel beter en dieper. In de bulk ben ik van plan het pre-bed te zetten, ben benieuwd wat het dan doet.

#Squa
t
70 x 5
120 x 3
160, 180 x 2
200 x 3 x 2

#Pullups
BW x 6 x 5

#Seated barbell overhead press
50 x 5
60 x 6 x 4

Assaultbike 10 min a 80 kcal
 
Ik zit er ook aan te denken om met hgh te beginnen wanneer ik weer ga blasten. Klinkt goed allemaal.
 
(Dex) amfetamine on a daily ga ik niet aan beginnen ook al zou ik dat heel graag willen, ff een nakkie smorgens en door. Mij kennende wordt dat wel een slippery slope :roflol:. Zelf geen problemen met cravings oid?

Ene kant is het ook een luxe probleem, maar op één of andere manier wil ik eigenlijk die weegschaal zien zakken als je weinig eet. Cardio doe ik al op de assaultbike, maar kutte is dat dat ding kapot veel herrie maakt en dus niet ff 's ochtends voor werk dat nuchter kan doen. Is dus meestal na het trainen ff kwartiertje oid peddelen. Probeer nu regelmatig nuchter ff 30-45 min stevig door te wandelen als LISS cardio.

Wil in de bulk inderdaad wel LISS cardio blijven doen op de assaultbike, dit kan dan gewoon 2-3x per week oid voor HEALTH. Yohimbine voor nu heb ik inderdaad al naar zitten kijken, maar dan zijn er ook weer genoeg onderzoeken die geen voordeel aantonen. :rolleyes:
Nee on a daily zou ik ook doen. Ook i.v.m. je receptors etc. Gewoon 3-4 days on en de rest off uiteraard. Beetje afhankelijk van mijn mood, anders is het wel prima te doen op zich. Het is vooral als ik shit moet doen voor werk etc. waar ik geen zin in heb. Want jij weet net zo goed als ik, dat het dan toch ietsje makkelijker en leuker wordt. En als ik me verveel kan het ook soms wel tricky zijn.

Maar goed, ik kan het wel beter controleren met dex dan met speed bijvoorbeeld. Daar zou ik niet dan ook niet meer zo snel aan beginnen, want dan is het geheid game over.
 
Nee on a daily zou ik ook doen. Ook i.v.m. je receptors etc. Gewoon 3-4 days on en de rest off uiteraard. Beetje afhankelijk van mijn mood, anders is het wel prima te doen op zich. Het is vooral als ik shit moet doen voor werk etc. waar ik geen zin in heb. Want jij weet net zo goed als ik, dat het dan toch ietsje makkelijker en leuker wordt. En als ik me verveel kan het ook soms wel tricky zijn.

Maar goed, ik kan het wel beter controleren met dex dan met speed bijvoorbeeld. Daar zou ik niet dan ook niet meer zo snel aan beginnen, want dan is het geheid game over.
Hoeveel mg pak jij als je een productief dagje wilt hebben? Heb net zelf toevallig ook wat dex kunnen krijgen :D
 
Ik zit er ook aan te denken om met hgh te beginnen wanneer ik weer ga blasten. Klinkt goed allemaal.
Doe het :grinny:
Nee on a daily zou ik ook doen. Ook i.v.m. je receptors etc. Gewoon 3-4 days on en de rest off uiteraard. Beetje afhankelijk van mijn mood, anders is het wel prima te doen op zich. Het is vooral als ik shit moet doen voor werk etc. waar ik geen zin in heb. Want jij weet net zo goed als ik, dat het dan toch ietsje makkelijker en leuker wordt. En als ik me verveel kan het ook soms wel tricky zijn.

Maar goed, ik kan het wel beter controleren met dex dan met speed bijvoorbeeld. Daar zou ik niet dan ook niet meer zo snel aan beginnen, want dan is het geheid game over.
Wat jij omschrijft herken ik inderdaad precies, als ik dit zo lees wil ik eigenlijk gewoon receptje regelen :roflol:
Hoeveel mg pak jij als je een productief dagje wilt hebben? Heb net zelf toevallig ook wat dex kunnen krijgen :D
2x daags 5 of 10 mg kan al een weeeereld van verschil maken :p

Ik wil niet op de trom vooruit lopen, maar het lijkt erop dat de gyms open kunnen en eeeeigenlijk wil ik dan gewoon gelijk bulk blast erin gooien :roflol:
Spullen zijn van de week al besteld en onderweg, heb zowel dbol als oxy besteld aangezien het 9 om 9 was. Dus twijfel heel sterk om gewoon bulk erin te knallen en dan wel conservatief met kcals ophogen zijn, heb geen zin om nog 4 weken af te moeten zien, al gaat het aan de andere kant ook best wel ok.
 
Hoeveel mg pak jij als je een productief dagje wilt hebben? Heb net zelf toevallig ook wat dex kunnen krijgen :D
Ik begin meestal met 2.5mg en pak elke keer bij(als in inkak natuurlijk)met 2.5mg. Ik zou altijd lager beginnen en rustig opbouwen, want als je te veel pakt kun je ook kut sides krijgt. Zo heb ik paar keer een soort van semi-blackout gehad tijdens meetings etc.

Persoonlijk vind ik het echt uitblinken voor shit zoals sollicitatiegesprekken. Ik heb echt al talloze keren gehad dat ik een paar uur na het gesprek werd gebeld met de berichtgeving dat ik was aangenomen. En zo geweldig ben ik ook weer niet. Naar mijn mening toch een soort van lichte variant van die pill uit die movie Limitless.

als ik dit zo lees wil ik eigenlijk gewoon receptje regelen
Dat is wel het beste scenario inderdaad. Die shit is focking duur als je het via het internet koopt. En plus ook veel oplichters. Ben echt ook al voor 500-600 euro opgelicht door die flikkers.
 
Ik begin meestal met 2.5mg en pak elke keer bij(als in inkak natuurlijk)met 2.5mg. Ik zou altijd lager beginnen en rustig opbouwen, want als je te veel pakt kun je ook kut sides krijgt. Zo heb ik paar keer een soort van semi-blackout gehad tijdens meetings etc.

Persoonlijk vind ik het echt uitblinken voor shit zoals sollicitatiegesprekken. Ik heb echt al talloze keren gehad dat ik een paar uur na het gesprek werd gebeld met de berichtgeving dat ik was aangenomen. En zo geweldig ben ik ook weer niet. Naar mijn mening toch een soort van lichte variant van die pill uit die movie Limitless.


Dat is wel het beste scenario inderdaad. Die shit is focking duur als je het via het internet koopt. En plus ook veel oplichters. Ben echt ook al voor 500-600 euro opgelicht door die flikkers.
Aan zoiets zat ik inderdaad ook te denken. Thanks.

Ik heb het geluk gehad dat ik ze gratis van iemand kon overnemen, online is het echt kapot duur idd :roflol:
 
Terug in Golds, hnnng

2022-01-15
@ 108.2 bw

#HS iso-lateral low row

25 x 10
50 x 6
65 x 8 x 2

#Lat pulldown
59 x 6
79 x 6
100 x 6
86 x 10

#Machine shoulderpress plate loaded
20 x 12
35 x 10
50 x 10 x 2

#Db side raises
10 x 8 x 3

#Strict cable curls w/ straight bar
50 x 6
70 x 6
90 x 6
70 x 10

#cable overhead tricep extensions

50 x 10
70 x 6
90 x 10 PR +1 rep lel
70 x 14
 
2022-01-17
@ 107.4 bw

Gewicht gaat nu rap lijkt het, zie ook veel vooruitgang in de spiegel. Nog 3739 maanden cutten tot acceptabel vet :emo:

#Plate loaded legpress 45 deg
113 x 8
163 x 4
253 x 6
303 x 6
353 x 6
403 x 6

#Romanian deadlift
60 x 8
100 x 6
140 x 6
180 x 10

#nautilus plate loaded leg extension
40 x 8
70 x 6
100 x 6
130 x 6

#Nautilus prone leg curl
50 x 8
64 x 8
77 x 8
64 x 12

#Seated calfraise
35 x 12
55 x 10 x 2
 
Ja het is altijd echt schrikbarend hoeveel vet je eigenlijk wel niet blijkt te hebben als je eenmaal begint te cutten, he. Soms denk je van “als ik er 10kg af haal is alles chill” en als je daar dan eindelijk bent na 2-3 maanden afzien kom je erachter dat je eigenlijk nog 10kg moet om echt deftig lean te zijn.

Daarom gewoon echt forever lean blijven als botjebuilder zijnde… Als je toch voor meer van die powerlifting shizzle gaat zal dat wellicht wel wat anders zijn, maar goed. Ieder zijn ding daarin.
 
Ja het is altijd echt schrikbarend hoeveel vet je eigenlijk wel niet blijkt te hebben als je eenmaal begint te cutten, he. Soms denk je van “als ik er 10kg af haal is alles chill” en als je daar dan eindelijk bent na 2-3 maanden afzien kom je erachter dat je eigenlijk nog 10kg moet om echt deftig lean te zijn.

Daarom gewoon echt forever lean blijven als botjebuilder zijnde… Als je toch voor meer van die powerlifting shizzle gaat zal dat wellicht wel wat anders zijn, maar goed. Ieder zijn ding daarin.
Omdat je je gaat realiseren dat van die 10kg die je verloren hebt waarschijnlijk 6kg vocht was.
 
Ja het is altijd echt schrikbarend hoeveel vet je eigenlijk wel niet blijkt te hebben als je eenmaal begint te cutten, he. Soms denk je van “als ik er 10kg af haal is alles chill” en als je daar dan eindelijk bent na 2-3 maanden afzien kom je erachter dat je eigenlijk nog 10kg moet om echt deftig lean te zijn.

Daarom gewoon echt forever lean blijven als botjebuilder zijnde… Als je toch voor meer van die powerlifting shizzle gaat zal dat wellicht wel wat anders zijn, maar goed. Ieder zijn ding daarin.
Ja wil nu wel meer focussen op BB dus zou beter zijn keer echt shredded te worden en dan ook proberen te blijven. Alleen 0 zin dit lang te moeten doen nu :emo:
Omdat je je gaat realiseren dat van die 10kg die je verloren hebt waarschijnlijk 6kg vocht was.
Herkenbaar :roflol:
 
2022-01-19
@ 107.8 bw


Training vanmorgen nuchter gedaan ivm timing GH en voeding, had verwacht dat ik snel laag in energie zou zitten, maar de training ging eigenlijk echt bizar goed.
Na training whey + appel en half uur later op werk meer carbs.

#Nautilus Xpload compound row

25 x 8
50, 75, 95 x 5
115 x 12
95 x 12

#HS high row
35 x 8
55 x 6
75 x 8
65 x 12

#Lat pulldown
73, 86 x 6
100 x 8
79 x 10
Vind het een schijt oefening, denk vervangen voor iets anders.

#Rear delt flye machine
54 x 10
68 x 12 x 3

#Strict cable curls w/ straight bar
50, 70 x 10
90 x 6
80 x 9

#Concentration curl

14 x 7 x 3

15 min hometrainer a 135 kcal
 
Alllemaal werksets? Die nauti row is nice, hadden wij vroegah ook.
 
Back
Naar boven