Fitness Seller

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

We moeten het rustig opbouwen he. Als alles goed verloopt kunnen wellicht binnenkort op date.

En dan lekker discussiëren over primo.

Ik zeg: gooi de gyms open. Enkel toegang als je bij de ingang 1 gram in je reet laat zetten.

Daar heb ik geen problemen mee.
 
Je weet: alles onder één gram is natty.

Tijd voor een andere coach dan maar :p. Al die potentiële gains smh
Ik coach mezelf, maar had al voorgenomen om komende bulk wat flinkere doseringen te gaan hanteren :D
Ik zeg: gooi de gyms open. Enkel toegang als je bij de ingang 1 gram in je reet laat zetten.
Klinkt als een solide plan
Daar heb ik geen problemen mee.
7 dagen in de week trainen wordt t dan :cool:
 
Gisteren laatste prik gezet met 75 test, 150 tren. Eerlijk gezegd blij het gehad te hebben. Mijn bodyweight is tijdens deze 4 weken eigenlijk niks veranderd, zelfs even een stuk gestegen op een gegeven moment.
1585123357735.png

1585123437613.png
Mijn look is wel totaal veranderd en ben een stuk leaner geworden. Overal aders, flink volle look :heart: tren.
Waar het aan ligt? Geen idee, de cravings zijn echt niet te houden soms, dus ik zit zeker in een flink tekort en ben in oktober op deze kcals 7 kg in 4 weken afgevallen :roflol: Eindigde toen op +- zelfde gewicht als nu maar een stuk minder droog dus gains.

Volgende keer dat ik ga cutten met tren ga ik toch weer voor 300 test, 200 tren. Voor mijn gevoel ben ik nu behoorlijk afgevlakt en sneller geirriteerd, kreeg dit ook als feedback van mijn vriendin.

Komende zaterdag kcals naar 4000 (+- onderhoud) en gelijk switchen naar bulk-blast. Kcals opvoeren afhankelijk van wat mijn gewicht doet. Dus nog een paar dagen volhouden. Tussentijds nog een keer een bloedtest doen.
Sletsgo
 
Hoe is de 300mg tren per week bevallen? Enig last van sides zoals nightsweats gehad?

Ben benieuwd hoe je shape naders was geweest als je de test/tren ratio had omgedraaid.
 
Hoe is de 300mg tren per week bevallen? Enig last van sides zoals nightsweats gehad?

Ben benieuwd hoe je shape naders was geweest als je de test/tren ratio had omgedraaid.
Paar keer wel nightsweats, maar niet consistent. Slecht slapen, check. Raar dromen, check. Nog paar dagen te gaan en dan wordt het leven beter. Voor t slechte slapen helpt t wel om af en toe ff wiet te roken, slaap ik tenminste goed diep en word ik ook uitgeruster wakker ipv dat je vanaf 3:00 niet meer kan pitten.

Qua shape zullen we het nooit weten, ga mijn huidige shape vanaf zaterdag ook gelijk om zeep helpen. Zeker als ik inderdaad zoveel vocht vast ga houden zoals sommige mensen melden van MK677, nog wat deca erbij en high test om het af te maken :roflol:
 
750 test, 300 deca, 200 mast en 20 mg MK677 rijker.
Kcals naar 4000 voor nu, maar mezelf kennende veel meer :)
 
Benieuwd of je wat merkt van die mk677
Zal in ieder geval helpen met eten naar binnen werken.
Not sure of t al door de MK677 komt, maar mn ontbijt van 700 kcals naar binnen gestofzuigerd dus daar maar 1000 kcal van gemaakt. Nu nogsteeds honger :roflol:

Eten is voor mij lately al niet echt een probleem maar misschien als ik later echt flink kcals moet gaan pushen dat t handig uitkomt.
 
Not sure of t al door de MK677 komt, maar mn ontbijt van 700 kcals naar binnen gestofzuigerd dus daar maar 1000 kcal van gemaakt. Nu nogsteeds honger :roflol:

Eten is voor mij lately al niet echt een probleem maar misschien als ik later echt flink kcals moet gaan pushen dat t handig uitkomt.
Zonder mk677 heb ik moeite met 4k kcal, met 10mg mk677 eet ik met gemak 5k kcal.
Het hongergevoel neemt wel af na zo'n 4 weken, 20mg heb ik nog niet geprobeerd.
 
Beetje laat om je cut te volgen, maar lees tijdens je bulk mee! Ga je nog een vergelijkingsfoto plaatsen van het verschil tussen start cut en einde cut?
 
Zonder mk677 heb ik moeite met 4k kcal, met 10mg mk677 eet ik met gemak 5k kcal.
Het hongergevoel neemt wel af na zo'n 4 weken, 20mg heb ik nog niet geprobeerd.
Voor 4k ga ik het sowieso niet nodig hebben, 5k+ wordt t misschien wel een bruikbare toevoeging. Time will tell :)
Beetje laat om je cut te volgen, maar lees tijdens je bulk mee! Ga je nog een vergelijkingsfoto plaatsen van het verschil tussen start cut en einde cut?
Welkom, ik ben onzettend slecht in fotos maken, het licht in mijn huis is 3x ruk maar ik zal kijken of ik iets van vergelijk kan maken. Maar ik beloof niks:roflol:
Ik heb nu de aders als een soort spinnenwebben over mn benen, schouders, borst en buik lopen, op een foto zie ik eruit als 12%+ terwijl t eerder tegen de 8% aan zit :(
Test + mast = :heart:. Alleen niet voor je haarlijn.
Kaal worden we toch, des te eerder kan de tondeuse erover :heart:
Welkom!
 
Ik ben direct met mk677 gestopt en gelijk begonnen met cruisen toen de gyms dichtgingen. Geen probleem om kcals binnen te krijgen, maar ik merk dat die drang naar eten wat ik op de mk had veel minder is. Dat is trouwens het eerste samen met de volheid wat ik merk van dat spul :p
 
20200301_175747.jpg
20200328_140028.jpg

2Stronk Niet de beste of meest voordelige foto's maar jullie doen het er maar mee :p


Heb miss wel ergens fotos waar abs stuk beter uitkomen want die vallen compleet weg.
 
Ik ben direct met mk677 gestopt en gelijk begonnen met cruisen toen de gyms dichtgingen. Geen probleem om kcals binnen te krijgen, maar ik merk dat die drang naar eten wat ik op de mk had veel minder is. Dat is trouwens het eerste samen met de volheid wat ik merk van dat spul :p
Ik heb het geluk dat ik gewoon kan blijven liften, blasten etc met de spullen die ik nu thuis heb staan.
 
Back
Naar boven