AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Netjes man, echt goed ronde schouders
 
Goed bezig... zelfs de baard moest eraan geloven
 
Ik ben direct met mk677 gestopt en gelijk begonnen met cruisen toen de gyms dichtgingen. Geen probleem om kcals binnen te krijgen, maar ik merk dat die drang naar eten wat ik op de mk had veel minder is. Dat is trouwens het eerste samen met de volheid wat ik merk van dat spul :p
Hoeveel mk heb jij genomen voor hoelang gezien de ‘volheid’ die je beschrijft?

Goed fysiek leoo
 
ik zal wel eens even kijken in m’n fapmap of ik wat kan vinden brb
Still waiting :sad:
Netjes man, echt goed ronde schouders
Thanks :D
Goed bezig... zelfs de baard moest eraan geloven
Yes, merk toch dat ik veel met mn handen door mn baard ging. In huidige tijd met oog op hygiene en mijn werk vond ik het toch een klein risico wat ik makkelijk weg kon nemen, vandaar voorlopig ff weer een getrimde baard :)
Groeit vanzelf weer aan.
Hoeveel mk heb jij genomen voor hoelang gezien de ‘volheid’ die je beschrijft?

Goed fysiek leoo
Bedankjewel Svennoo

Gisteren, van wat ik getracked heb ruim 7000 kcals gegeten. 105 kg vanochtend, doei fysiek :roflol:
 
Ik heb het geluk dat ik gewoon kan blijven liften, blasten etc met de spullen die ik nu thuis heb staan.
Lucky you :p. Kan opzich ook nog “redelijke” trainingen neerzetten. Maar als ik niet 110% eruit haal zie ik dit liever als een deload/cruise fase aangezien m’n blast er sws bijna op zat.
 
Still waiting :sad:

Yes, merk toch dat ik veel met mn handen door mn baard ging.
Gisteren, van wat ik getracked heb ruim 7000 kcals gegeten. 105 kg vanochtend, doei fysiek :roflol:
Herkenbaar van die baard... en wat?? 7000kcals :eating:
 
Lucky you :p. Kan opzich ook nog “redelijke” trainingen neerzetten. Maar als ik niet 110% eruit haal zie ik dit liever als een deload/cruise fase aangezien m’n blast er sws bijna op zat.
Verstandig, gelijk goed moment om alles weer ff te gezond te laten worden. Ik zou hetzelfde gedaan hebben als ik niet snel de cage en bank had kunnen bestellen.
Herkenbaar van die baard... en wat?? 7000kcals :eating:
Zonder enige moeite, zusje van mijn vriendin had muffins gebakken en hier langs gebracht, chocoladereep tegen gekomen in een kastje en verder gewoon eten eten eten :D
 
Misschien chrash na doen en regelmatig een ochtendshape foto maken, direct uit bed. Heb ook niet zulk mooi licht als dat hij heeft...

Gewicht 104.9, niet meer zo shredded 's ochtends als dat ik was. Gisteravond nog wel zulke dikke aders over mn buik dat m'n vriendin zelfs zei, wtf dus het zit nog wel goed voorlopig :D
20200331_075954.jpg
 
Misschien chrash na doen en regelmatig een ochtendshape foto maken, direct uit bed. Heb ook niet zulk mooi licht als dat hij heeft...

Gewicht 104.9, niet meer zo shredded 's ochtends als dat ik was. Gisteravond nog wel zulke dikke aders over mn buik dat m'n vriendin zelfs zei, wtf dus het zit nog wel goed voorlopig :D
Pro tip: budget led lampjes van de gamma :p

nette Shape man, hoop zoiets ook over enkele jaren te hebben
 
Misschien chrash na doen en regelmatig een ochtendshape foto maken, direct uit bed. Heb ook niet zulk mooi licht als dat hij heeft...

Gewicht 104.9, niet meer zo shredded 's ochtends als dat ik was. Gisteravond nog wel zulke dikke aders over mn buik dat m'n vriendin zelfs zei, wtf dus het zit nog wel goed voorlopig :D
Bekijk bijlage 485518
Brute waist:shoulder ratio :thumbup:
 
Pro tip: budget led lampjes van de gamma :p

nette Shape man, hoop zoiets ook over enkele jaren te hebben
Misschien toch maar ff overwegen die in de badkamer op te hangen :p
Maar thanks!
Ja, dit is beter :thumb: Succes met je bulk.
Merci
Ja ik weet ook niet waarom ze dat allemaal zo leuk vinden :windup:
vasculaire armen vinden meeste vrouwen wel mooi, maar zodra je benen en buik eruit zien als dickskin vinden een hoop vrouwen het minder leuk worden. Gelukkig is mijn vriendin niet zo :eyebrow:
Brute waist:shoulder ratio :thumbup:
Hehhe thanks, langzaam richting jouw ratio werken.
 
Misschien chrash na doen en regelmatig een ochtendshape foto maken, direct uit bed. Heb ook niet zulk mooi licht als dat hij heeft...

Gewicht 104.9, niet meer zo shredded 's ochtends als dat ik was. Gisteravond nog wel zulke dikke aders over mn buik dat m'n vriendin zelfs zei, wtf dus het zit nog wel goed voorlopig :D
Bekijk bijlage 485518
Goed fysiek man!
 
Iets meer dan een week in de bulk, gewicht 106 kg,
Lijk iets meer fluffy, maar mag niet klagen qua vasculariteit nog etc. Aders op onderstaande foto op mijn onderbuik, lopen gewoon helemaal door naar boven over mijn buik, richting mijn lats.

Sowieso door meer kcals dat ik wat minder hard bij sta, ik probeer op trainingsdagen rond de 4500 kcals te eten en rustdagen rond de 3800 of liever nog lager maar ik heb ontzettend veel moeite om aan mn kcals te houden. Dus netto zit ik op 5k+ op trainingsdagen en 4k+ op rustdagen.

Of dan lukt het en komt mn vriendin thuis uit werk en is ze speciaal langs de Lidl gefietst om kaneelbroodjes voor mij te halen :heart: (dat is echt het beste junkvoer out there en mijn vriendin is ook echt de beste out there) of ze neemt ff een zak chocolade eitjes mee.

Ik heb ook onzettend vaak slapende handen en/of voeten. MK677 lijkt in ieder geval legit als ik op de sides af ga. Sinds gisteren van 20 mg naar 25 mg ed gegaan, even de sides afwachten en dan verhogen naar 30 mg.

Ik moet echt wat aan mn poseerskills gaan doen, maar you get the idea.
20200406_121857.jpg
 
Back
Naar boven