XXL Nutrition

NSFW! .

Bezoekers in dit topic

Altijd leuk een lengte genoot te volgen. Succes! Enige dat ik persoonlijk anders had gedaan is gewoon elke 5 dagen 250 mg, maar wat je doet is ook prima.
 
Het slaapgedeelte heb je al voor elkaar zo te zien .

Succes man, benieuwd naar je resultaten :D
 
In. Basis ziet er al goed uit, succes!
 
Vanwaar de keuze voor maar 250mg? Als je het ester gewicht hier nog afhaalt zit je een stukje hoger dan de natty range. Ik snap dat je voorzichtig wilt beginnen maar 250mg ? Is dat niet een beetje te voorzichtig aangezien je kuurt om lekker te gainen.
 
Iiiiinnn
 
Succes 🫡
 
Vanwaar de keuze voor maar 250mg? Als je het ester gewicht hier nog afhaalt zit je een stukje hoger dan de natty range. Ik snap dat je voorzichtig wilt beginnen maar 250mg ? Is dat niet een beetje te voorzichtig aangezien je kuurt om lekker te gainen.
Kan na een aantal weken alsnog omhoog natuurlijk.

Ano_110723 how about hcg?
 
In! Op naar de 34cm armen :o, je gaat gelijk op met mijn zusje van 15.
Jou fysiek is zelf ook niet bepaald noemenswaardig voor het aantal jaar dat je traint 🫡
 
Jou fysiek is zelf ook niet bepaald noemenswaardig voor het aantal jaar dat je traint 🫡

Knap dat je dat kan inschatten zonder fatsoenlijke foto's

Je hebt helemaal gelijk, laat ik ook maar gaan kuren, zo werkt het toch?😢
 
  • Wow
Waarderingen: Onit
Knap dat je dat kan inschatten zonder fatsoenlijke foto's

Je hebt helemaal gelijk, laat ik ook maar gaan kuren, zo werkt het toch?😢
Drop dan een fysiek foto zodat men kan oordelen, bashen online op iemand anders die wel open en bloot gaat terwijl je zelf achter je scherm zit maakt je een zwak persoon.
 
Damn als je die afmetingen zo ziet is 't wel een ding hoor. M'n kuiten zijn echt slecht maar groter dan je bovenbeen man. Nu is m'n peak bulk ontbijt ook meer dan wat jij eet op een dag 😂

Anyway wel succes, hoop dat je iig een beetje gaint.
 
Back
Naar boven