MuscleMeat

NSFW! . (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ging er niet voor een test, zou gewoon mooi zijn als hij in toekomst wel testen zou fixen. Vroeg meer naar mogelijkheid van dat. Gaf ook aan wedstrijdambities (heb ik niet) te hebben maar boeide hem niks
Had het zelf wat subtieler gebracht als ik jou was en niet meteen alle kaarten op tafel gooien. Kon bijv aankaarten dat je zelf de laatste paar weken/maanden niet jezelf voelt, wat bent afgevallen etc en dat je via kennissen had gehoord of wellicht je testosteron waardes wat lager waren etc.
Idem dito met cholesterol had je kunnen brengen dat je opa/oma daar wat problemen mee hebben en dat je piekert dat het wellicht in de familie zit en je dit keer wilt laten testen.
Zon huisarts boeit het echt allemaal geen flikker, maar je hebt veel moraal ridders ertussen die je het door jou “gebruik” niet meer gunnen.

Indien je toch serieuze klachten/last hebt zou ik wel verder research doen en nu niet opgeven, wellicht is het niks maar je weet het nooit.
 
Of je zeikt gewoon niet tegen je huisarts en betaalt er zelf voor via bloedwaardentest.nl of welke site dan ook.
Dat is exact wat ik nu doe. Alhoewel ik geen nee zal zeggen als ik het voor 1/3 kan fixen via de huisarts, desnoods ga ik naar een Turkse huisarts die ik via via ken :roflol:
 
Volgens mij is het ook juist het advies om elk x aantal jaar na je 20/25ste je cholesterol te laten testen via de huisarts en kan de huisarts dit eigenlijk niet weigeren tenzij je elke week langs komt uiteraard. Idem dito met zon 30min bloeddruk meting, maar voor 3 tientjes heb je zelf al een meter thuis.
 
We zijn allemaal vindingrijk genoeg om aan illegale substanties te komen en die te injecteren. Koop gewoon een bloeddrukmeter en indien je hgh gebruikt ook een bloedglucosemeter. Samen nog geen 100 euro. 1 of 2x per jaar een bloedtestje, ben je alles bij elkaar nog geen 500 euro kwijt. 't gros hier geeft meer uit aan pre workouts.
 
Zojuist terug van huisarts. Prive problemen uitgelegd en daarbij dus ook anabole gebruik aangegeven. Helaas doet ie moeilijk en wilt ie mij geen bloedwaardentesten via hem laten nemen omdat hij mijn anabolen gebruik niet support en dus ook geen verantwoordelijkheid wilt nemen voor als waarde daardoor afwijken ):
Switch van dokter. Je gaat op de lange termijn echt een arts nodig hebben die je niet perse support hiermee, maar ook een beetje meewerkt aan het managen van je gezondheid.
 
We zijn allemaal vindingrijk genoeg om aan illegale substanties te komen en die te injecteren. Koop gewoon een bloeddrukmeter en indien je hgh gebruikt ook een bloedglucosemeter. Samen nog geen 100 euro. 1 of 2x per jaar een bloedtestje, ben je alles bij elkaar nog geen 500 euro kwijt. 't gros hier geeft meer uit aan pre workouts.
Ja is het sowieso waard, heb ook een bloeddrukmeter. Geld is niks waard vergeleken met gezondheid. Fijn als het goedkoper kan via huisarts anders gewoon via bloedwaardentest
 
Dat is exact wat ik nu doe. Alhoewel ik geen nee zal zeggen als ik het voor 1/3 kan fixen via de huisarts, desnoods ga ik naar een Turkse huisarts die ik via via ken :roflol:
Zit ook bij een Turkse arts haha. Die gozer boeit het allemaal niks en geeft je gewoon waar je om vraagt (zelfs Roaccutane).
 
Zojuist terug van huisarts. Prive problemen uitgelegd en daarbij dus ook anabole gebruik aangegeven. Helaas doet ie moeilijk en wilt ie mij geen bloedwaardentesten via hem laten nemen omdat hij mijn anabolen gebruik niet support en dus ook geen verantwoordelijkheid wilt nemen voor als waarde daardoor afwijken ):

Is nu makkelijk praten.
Maar je had hem klachten moeten voorleggen, zoals:
Ik ben vaak moe
Ik heb last van mn buik
Ik heb weinig energie

Waar je op wilt laten prikken, klachten er bij zoeken daar bij kunnen horen, en de huisarts dat vertellen.
Dan krijg je gewoon een test mee.

Voor de volgende huisarts een idee.
 
Is nu makkelijk praten.
Maar je had hem klachten moeten voorleggen, zoals:
Ik ben vaak moe
Ik heb last van mn buik
Ik heb weinig energie

Waar je op wilt laten prikken, klachten er bij zoeken daar bij kunnen horen, en de huisarts dat vertellen.
Dan krijg je gewoon een test mee.

Voor de volgende huisarts een idee.
Dit is dus geen duurzame manier om bloedtesten te krijgen. Ga je dan elk half jaar zeggen dat je van alles mankeert?
Na twee keer denkt die arts dat je een hypochonder bent en word je naar huis gestuurd met ‘het zit tussen je oren’
 
Zojuist terug van huisarts. Prive problemen uitgelegd en daarbij dus ook anabole gebruik aangegeven. Helaas doet ie moeilijk en wilt ie mij geen bloedwaardentesten via hem laten nemen omdat hij mijn anabolen gebruik niet support en dus ook geen verantwoordelijkheid wilt nemen voor als waarde daardoor afwijken ):
Zorg ff dat je acne krijgt -> Krijg roaccutane -> Free blood test every month -> ? -> Profit
 
Dit is dus geen duurzame manier om bloedtesten te krijgen. Ga je dan elk half jaar zeggen dat je van alles mankeert?
Na twee keer denkt die arts dat je een hypochonder bent en word je naar huis gestuurd met ‘het zit tussen je oren’

Dan ben je weer een aantal testen verder. Weet je in ieder geval waar je nu staat.
 
Dit is dus geen duurzame manier om bloedtesten te krijgen. Ga je dan elk half jaar zeggen dat je van alles mankeert?
Na twee keer denkt die arts dat je een hypochonder bent en word je naar huis gestuurd met ‘het zit tussen je oren’
Niet als je bloedwaarden fucked zijn. Infinite bloedtest hack. “De vorige bloedtest week waarde X en Y af en wou kijken hoe het er nu mee gesteld is”.

40AFEFC7-F5FF-4215-BD62-D17BCA29D1FF.jpeg
 
Hoe gaat het hier inmiddels? Gestopt? Of toch nog doorgaan?
 
Hoe gaat het hier inmiddels? Gestopt? Of toch nog doorgaan?
Zeker nog doorgaan, elke zaterdag heb ik een check-in en plaats ik ook vee informatie daarvan in de topic
 
Top, hopelijk kun je er snel eens van genieten ook.. bij mij was week 5-6 toen echt heel gaaf.. gewichten gingen nog net niet door het dak voor mn gevoel😎 succes nog kerel!
 
Check-in 28-01-2023

Was een lekkere week. Kracht gewoon weer omhoog, wel wat minder dan vorige week. Merk weer wat lichtelijk gyno aan linkertepel. Ik voel duidelijk een mini balletje wat ik bij rechtertepel gewoon niet voel. Gewicht is nu 69,6KG (+0,7kg).
 

Bijlagen

  • 0B3F0287-3519-493C-B379-3847DD76191B.png
    0B3F0287-3519-493C-B379-3847DD76191B.png
    715,1 KB · Weergaven: 144
  • C709151B-3083-401C-BED5-9F67C809CE1D.png
    C709151B-3083-401C-BED5-9F67C809CE1D.png
    722,9 KB · Weergaven: 146
  • DB866D1B-A151-4E62-9669-9E87EE071C53.jpeg
    DB866D1B-A151-4E62-9669-9E87EE071C53.jpeg
    115,4 KB · Weergaven: 147
  • 439BB49B-0CF6-49C9-BA45-DDDDBAA73F77.jpeg
    439BB49B-0CF6-49C9-BA45-DDDDBAA73F77.jpeg
    113,9 KB · Weergaven: 149
  • F73CBA8E-1F5C-4F8E-9A35-6908EF4DFDBA.png
    F73CBA8E-1F5C-4F8E-9A35-6908EF4DFDBA.png
    715,8 KB · Weergaven: 145
Back
Naar boven